FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
En dan wordt het volgende week gecancelled, alles voor niets.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
begin er gelukkig ook steeds meer in te komen qua namen
Maik ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef Razor21 het volgende:
Over een homoshirt gesproken:
[ afbeelding ]
Ow, niet iets heel spannends dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Iets met terugtrekken na op de knop te hebben gedrukt.
tja, heb ik hier m'n tijd zitten verdoen. Maar nog effe over het "shirtje". Sorry, heb een ontstoken oog, dus kan ook maar 1 contactlens in, dus ik zie het effe allemaal niet zo goed. Heeft iemand overigens enig idee waarom UPC 24/7 steeds op het oog springt? Nog niet eerder gezien/gemerkt. vind het nergens op slaan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan wordt het volgende week gecancelled, alles voor niets.
Guido's z'n hele dubbelleven open en bloot, maar hij krijgt er niets voor. Geen roem, geen geld.
Ik had als tiener een button met I'm gay ok .. Ik had geen flauw benulquote:
Op 3 nu Arsenal - Barcelonaquote:
ik ook barca moet winnenquote:
Arsenal - Barcelonaquote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef Gellarboy het volgende:
Ik had even een brainwave! Mag ik dan even lekker capsen en uitroeptekenen?!!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
Prima, alle testosteron heterootjes oprotten naar het voetbal. Dank u..
LOL!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had als tiener een button met I'm gay ok .. Ik had geen flauw benul
Je vader moet opzoutenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef anniccck het volgende:
Wat oneerlijk, het oog komt in beeld en mijn vader zegt: ''Dat is het teken om voetballen op te zetten.''
Vond het niet zo leuk![]()
Dan maar weer op internet, is sowieso wat handiger
Ik ben vrolijkquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
Prima, alle testosteron heterootjes oprotten naar het voetbal. Dank u..
Ik vind en blijf het een tof logo vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/16/1297870313-290.png
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind en blijf het een tof logo vinden
Ik heb streams van de slaapkamerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
doet nou niets het meer? krijg geen streams meer en UPC heeft ook het boze oog in beeld gezet
Upc nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Bij UPC kon je toch kiezen tussen de cams? Of was dat Ziggo?
Ziggo niet in ieder geval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik denk dat mensen hier wat voorzichtiger zijn met alcoholquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Weka het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het gemiddeld duurde bij Big Brother voor het eerste alcoholfeestje plaatsvond?
Gisteren hadden we er eentje ....quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Weka het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het gemiddeld duurde bij Big Brother voor het eerste alcoholfeestje plaatsvond?
Was die niet omgewaaidquote:
Neem aan dat ie dan ook niet gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef anniccck het volgende:
Ik zou me wel kapotschrikken hoor als die midden in de nacht opeens afgaatIk zou eerst op adem moeten komen voordat ik naar die telefoon zou rennen
Telefoon voor Sharon maar die loopt in de tuin, zoiets begreep ik.quote:
moeten ze 's ochtends om een uur of 7 doen, hebben we dan tenminste ook wat om te kijkenquote:
mijn streams werken gewoonquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef Injetta het volgende:
Nou UPC geeft het oog en ik krijg geen enkele stream werkend. Welke is geschikt voor apple??
Nee dat betekent een noodgevalquote:
nee, bij Ziggo ook maar één cam, dezelfde als UPCquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |