abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:38:50 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92884895
Het vorige deel: Slank #1343 - reislijstjes

O+.

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_92884934
Hmmmmm :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92885083
Jager ik snap het niet helemaal?
Worry is a misuse of imagination
pi_92885090
dorade is lekker :9

het slachten was alleen wel een hel :')
Ja doei.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:41:28 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92885113
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ohohoh....oud klasgenoot van me heeft een baan gekregen bij een ministerie. Een junior positie. Nu schrijft hij op z'n facebook: ik heb een post-doc positie gekregen. Hoe stom kun je zijn? 8)7
Ik ben ook heel stom, want ik snap niet waarom dit zo stom is. Opschepperig, dat wel ja. Maar is het iets heel ergs raars?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92885182
Tink vervelend dat je weer ziek aan het worden bent! ;(
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:43:24 #7
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92885287
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D

Brood met gestampte muisjes lijkt me ook raar door een witlofsalade, though :+
Soms moet je een beetje experimenteren oO<.
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Rituals, ik was het gisteren nog vergeten te zeggen toen ik die foto met bril van je zag, maar wat heb jij een poppig gezichtje! O+ :D
Een poppig gezichtje? :P Dankje? :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:43:30 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92885296
Het doet me een beetje denken aan mensen die zichzelf na een masterclass ineens expert op een bepaald vakgebied noemen :'). Terwijl er 10000 werkuren voor nodig schijnen te zijn in een bepaald vakgebied om jezelf op dat vakgebied een expert te kunnen noemen :') ( = 5 jaar).
Niet meer actief op Fok!
pi_92885313
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Rituals het volgende:

[..]

Soms moet je een beetje experimenteren oO<.

[..]

Een poppig gezichtje? :P Dankje? :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Neeee, niet zo :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:44:09 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92885340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Neeee, niet zo :P
Je hebt het voorgoed verbruid bij haar >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_92885389
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben ook heel stom, want ik snap niet waarom dit zo stom is. Opschepperig, dat wel ja. Maar is het iets heel ergs raars?
een post-doc is een positie op de universiteit, nadat je gepromoveerd bent. Het is dus gooien met dure termen terwijl je niet eens weet wat ze zijn...
pi_92885428
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

een post-doc positie is een aanstelling op een universiteit die je kunt krijgen nadat je gepromoveerd bent, dus niet als je een baan hebt gekregen bij een ministerie..

edit: spuit elf :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92885516
Verkeerde terminologie dus.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:46:16 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92885520
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef Probability het volgende:
Tink vervelend dat je weer ziek aan het worden bent! ;(
Eens. Wat is er nou aan de hand met je psych? Kan je overstappen naar een ander of is dat niet zinvol.
pi_92885564
Ik dčnk dat diegene een positie bemachtige heeft die normaal voor postdocs bestemd is? Das wel mooi natuurlijk als je dat zelf (nog) niet bent...
Edit: la ma.
En ben benieuwd naar het probleem van billy, snap het niet echt.
pi_92885584
Oh, ik denk dat de verwarring ontstaat vanwege de toevoeging "een junior positie". :P
pi_92885655
ik wil morgen salade (zonder sla; met tomaat, komkommer, paprika, wortel, feta en misschien mais en tonijn) meenemen naar de uni, zou dat lekker blijven als ik dat vanavond maak en dan overnacht in de koelkast bewaar en het dan 's ochtends meeneem en ongekoeld bewaar tot de lunch?
pi_92885674
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eens. Wat is er nou aan de hand met je psych? Kan je overstappen naar een ander of is dat niet zinvol.
Ik had de stap genomen om er heen te gaan, ben er 1? keer geweest maar het werkt totaal niet :')!
pi_92885696
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik dčnk dat diegene een positie bemachtige heeft die normaal voor postdocs bestemd is? Das wel mooi natuurlijk als je dat zelf (nog) niet bent...
volgens mij bestaan postdoc posities alleen aan een universiteit toch?
pi_92885719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had de stap genomen om er heen te gaan, ben er 1? keer geweest maar het werkt totaal niet :')!
Maar wat is dan het probleem wat je met anderen hebt, maar ook met hem/haar?
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:48:49 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92885720
Als ik vrijdag terugkom van de huisarts, ben ik ook 'post-doc' 8-)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92885725
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil morgen salade (zonder sla; met tomaat, komkommer, paprika, wortel, feta en misschien mais en tonijn) meenemen naar de uni, zou dat lekker blijven als ik dat vanavond maak en dan overnacht in de koelkast bewaar en het dan 's ochtends meeneem en ongekoeld bewaar tot de lunch?
Tonijn gewoon in blik laten en daar pas openen?
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:49:11 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92885758
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan is het mogelijk de verkeerde. Ben je niet de eerste mee. Het is lastig om de juiste psycvh te vinden. Zou je beter af zijn bij een vrouw?
pi_92885769
Goedenavond. Albert Heijn sushi is vies. Had beter een pizza kunnen kopen. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92885782
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik denk dat de verwarring ontstaat vanwege de toevoeging "een junior positie". :P
Die heb ik er bij toegevoegd, dat heeft hij mij namelijk verteld..

@ Billy: Ik ken die jongen redelijk goed, en hij kiest niet de verkeerde term, hij kiest een term waarvan hij denkt dat het goed klinkt.

Ach ja, ik moest er even om gniffelen, meer niet eigenlijk!
pi_92885798
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:50:07 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92885822
quote:
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92885827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Die heb ik er bij toegevoegd, dat heeft hij mij namelijk verteld..

@ Billy: Ik ken die jongen redelijk goed, en hij kiest niet de verkeerde term, hij kiest een term waarvan hij denkt dat het goed klinkt.

Ach ja, ik moest er even om gniffelen, meer niet eigenlijk!
Wel een beetje suf, ja. Beetje geilen op titels is dat :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:50:09 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92885831
quote:
Eventueel inpakken in een krant met en zilverpapier.Maar volgens mij gaat het prima. Ik eet zo vaak salade die gedurende de ochtend niet in de koeling heeft gestaan.
pi_92885852
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

volgens mij bestaan postdoc posities alleen aan een universiteit toch?
Kan me echter wel voorstellen dat ze graag gepromoveerden willen op bepaalde plekken buiten de uni. Maar inderdaad niet de correcte term.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:51:08 #31
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92885899
quote:
:D.

Vannacht weer veel last gehad?
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:52:04 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92885963
Aankomend weekend ben ik alleen thuis, zonder kinderen en zonder man. En ik heb geen verplichtingen O+ Zou zelfs een weekendje weg kunnen gaan..... fijn!
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:52:45 #33
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92886022
Wat lekker Tink! O+ Hopelijk knap je er van op!
pi_92886039
Oooh mijn moeder is ook post doc XM :+

Verdomme, andere router, zelfde probleem. Mijn snelheid was 5 Mb en nu nog maar 0.10 Mb.
Kloteziggo. Ik hou jullie nu dus helemaal niet meer bij ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92886108
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
Goedenavond. Albert Heijn sushi is vies. Had beter een pizza kunnen kopen. ;(
dat had ik je ook wel kunnen vertellen..

oh, en ik ga me in de juridische shit storten vanwege m'n motor..

Heb recht op een 'deugdelijk product', ook als ik 'geen garantie' heb volgens de verkoper... en de motor is álles behalve deugdelijk -O-

Net gebeld door de toko waar hij nu staat, en omdat hij zoveel medelijden had heeft hij de injectoren gratis vervangen en nog ben ik 500 euro kwijt :') hij stelde zelf al voor een lijst te maken met daarop alles waarvan hij vindt dat het niet kan, want hij vindt gewoon dat hij zo nooit verkocht had mogen worden... :')
Ja doei.
pi_92886114
* MarMar laat zich hier ook maar ff zien :W

Lekker genieten dit weekend Tink, hopelijk voel je je dan wel al beter!
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:54:08 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92886117
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Het doet me een beetje denken aan mensen die zichzelf na een masterclass ineens expert op een bepaald vakgebied noemen :'). Terwijl er 10000 werkuren voor nodig schijnen te zijn in een bepaald vakgebied om jezelf op dat vakgebied een expert te kunnen noemen :') ( = 5 jaar).
Dat vind ik nog snel eigenlijk.
pi_92886157
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Idd.
pi_92886180
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan is het mogelijk de verkeerde. Ben je niet de eerste mee. Het is lastig om de juiste psycvh te vinden. Zou je beter af zijn bij een vrouw?
Ik heb juist om een man gevraagd..
pi_92886198
quote:
of mensen die zich 'ervaringsdeskundige' noemen :D :')
  Vis een optie? woensdag 16 februari 2011 @ 20:55:46 #41
70532 loveli
N
pi_92886217
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb juist om een man gevraagd..
PM voor het probleem?
crap in = crap out
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:55:58 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92886229
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef Rituals het volgende:

[..]

:D.

Vannacht weer veel last gehad?
Genoeg om er weer wakker van te worden. Heb vandaag maar 2 kopjes koffie op, vs 6-7 van de laatste tijd. Kijken of dat nog verschil maakt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:56:14 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92886246
quote:
Ja, gewoon buiten zetten :)
Maar anders: ijsklontjes in plasic zakje en dat erbij doen, blijft het sowieso koel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92886314
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan me echter wel voorstellen dat ze graag gepromoveerden willen op bepaalde plekken buiten de uni. Maar inderdaad niet de correcte term.
Ik krijg het idee dat je een post-doc ook bij een instituut kan krijgen. Maar die zijn dan vaak wel weer op de een of andere manier gekoppeld aan een universiteit.

Ah fijn, ik moet leren en ik heb als ik naar beneden kijk hoofdpijn (verkouden) en de letters beginnen te dansen. Nog maar eens een poging doen nu, ibu zou ondertussen toch moeten werken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:58:56 #45
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92886449
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Genoeg om er weer wakker van te worden. Heb vandaag maar 2 kopjes koffie op, vs 6-7 van de laatste tijd. Kijken of dat nog verschil maakt.
Zou fijn zijn! Vervelend probleem. Mijn moeder heeft er ook een tijd hele erge last van gehad zij bleek een burn out te hebben
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:59:24 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92886487
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aan hoeveel jaar werkervaring zit jij te denken dan? :).

Ik val nml een beetje over de termen junior, medior en senior. Ik zie veel bedrijven die iemand met 2 á 3 jaar ervaring nog een junior noemen (vast omdat je die persoon dan minder hoeft te betalen), maar ik vind 1 á 2 jaar een junior en vanaf dan toch echt wel medior, hoor!
Niet meer actief op Fok!
pi_92886495
* MarMar doet XM een kopje verse kamillethee

:*
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:59:48 #48
331 Merel
Be here now.
pi_92886521
Oké, ik heb echt even wat advies nodig. Misschien beeld ik het me in, maar het lijkt erop alsof ik opeens heel populair ben op werk, want naast dé collega zitten er volgens mij ook twee anderen achter me aan. Hoe kan ik die nou gently afwijzen? Want ze hinten alleen, ze spreken het niet duidelijk uit, dus ik kan het ook niet hardop benoemen. Ik wil ze duidelijk maken dat er niet meer in zit, maar tegelijk wil ik de hele leuke band die ik nu met ze heb niet verpesten en ik wil op dezelfde manier met ze om blijven gaan. Iemand tips? Dit klinkt misschien als kijk-mij-eens-gewild-zijn-op-werk maar ik vind het echt een hele ongemakkelijke situatie en volgens mij beeld ik het me niet in :{

En verder ben ik ook heel benieuwd naar Billy's psych-issues!

Mijn D voor vanavond: tilapiafilet met broccoli en gebakken aardappelpartjes :9 En twee wijntjes en een glaasje likeur!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:59:55 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92886527
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aan hoeveel jaar werkervaring zit jij te denken dan? :).

Ik val nml een beetje over de termen junior, medior en senior. Ik zie veel bedrijven die iemand met 2 á 3 jaar ervaring nog een junior noemen (vast omdat je die persoon dan minder hoeft te betalen), maar ik vind 1 á 2 jaar een junior en vanaf dan toch echt wel medior, hoor!
Vanaf 5 jaar een medior en vanaf een jaar of 10 een senior.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:01:05 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92886629
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vanaf 5 jaar een medior en vanaf een jaar of 10 een senior.
Pfoeh :o. Nou ja, het is ook wat als je na 5 jaar al senior bent. Dan heb je niks meer om naar toe te groeien de komende 40 jaar á 45 jaar :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:02:51 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92886773
Lastig Merel! Ik zou willen dat ik geweldige tips voor je had, maar ik ben een drama met dat soort situaties. Vind het vervelend om ze te kwetsen en stel dat soort dingen dan écht te lang uit.
pi_92886782
@Merel, zolang ze niets zeggen, zou ik doen alsof mijn neus bloed en gewoon doorgaan met het normaal leuk omgaan met elkaar. Zolang er niets is, hoef je ook niemand af te wijzen. Zodra er wel direct een toespeling gemaakt wordt kan je gewoon zeggen dat je je best gevleid voelt, maar dat je er verder niets mee gaat doen.

Dont make it so hard ;) mannen vinden het soms ook gewoon leuk om een beetje te flirten zonder dat ze meteen meer willen, soort van egoboost die wij vrouwen ook wel eens leuk vinden.. ik althans wel ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:05:13 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92886956
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pfoeh :o. Nou ja, het is ook wat als je na 5 jaar al senior bent. Dan heb je niks meer om naar toe te groeien de komende 40 jaar á 45 jaar :+.
Soms gaat het in functietitel wel sneller trouwens.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:05:30 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92886983
Ik ga even advocaat van de duivel spelen Merel. Niet vervelend bedoeld enzo ok?

Zou het kunnen dat er over je gepraat wordt? Dat je single bent en wel eens met een collega bent meegegaan?
pi_92887088
Mijn vriend is na vier jaar senior B-)

Er komen echter nog wel 4 titels achteraan :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:06:50 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92887089
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Rituals het volgende:

[..]

Zou fijn zijn! Vervelend probleem. Mijn moeder heeft er ook een tijd hele erge last van gehad zij bleek een burn out te hebben
Ja, het is heel vervelend. Overdag lijk ik re-de-lijk klachtenvrij te zijn, dus misschien 'verwerk' ik dingen 's nachts ofzo. Geen idee. Ben noch dokter, noch psycholoog.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:06:53 #57
331 Merel
Be here now.
pi_92887094
Dubbel en met telefoontypfouten :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92887100
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Soms gaat het in functietitel wel sneller trouwens.
Is dat ook niet een beetje afhankelijk van geleverde prestaties?
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:07:09 #59
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92887109
Merel, misschien kun je ze duidelijk maken dat je al iemand anders leuk vindt?
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:07:38 #60
331 Merel
Be here now.
pi_92887146
Misschien is dat ook wel zo Mar. Maar ik ben net als Rituals, ik doe veel te lang alsof ik het niet door heb en uiteindelijk wordt de situatie daar alleen maar ongemakkelijker van. Dat wil ik zien te voorkomen! :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:08:28 #61
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92887221
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, het is heel vervelend. Overdag lijk ik re-de-lijk klachtenvrij te zijn, dus misschien 'verwerk' ik dingen 's nachts ofzo. Geen idee. Ben noch dokter, noch psycholoog.
Is goed mogelijk. Het lijkt me sowieso goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Mijn moeder zweette overigens ook extreem veel bij het sporten, maar RPM lijkt me een sport waarbij iedereen veel zweet :+.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:08:46 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92887245
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef MarMar het volgende:

[..]

Is dat ook niet een beetje afhankelijk van geleverde prestaties?
Nee. Soms moet de positie gewoon ingevuld worden omdat ze hogere tarieven kunnen vragen voor een senior dan een medior. En dan krijgt iemand die goede prestaties heeft geleverd de baan, terwijl hij/zij objectief gezien het niveau nog niet bereikt heeft.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:09:39 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92887314
O+ Boijmans doet ook aan social media marketing, want ik had over ze getwitterd en kreeg toen een tweet met de vraag of ik van mijn bezoek genoten had.
Niet meer actief op Fok!
pi_92887340
Hey twee merels :)
Mjah, maar als je wel wat zegt en ze wilden niets verstoor je ook wat.
Gewoon niet flirten en zo normaal mogelijk tegen ze doen, dan gaat het vanzelf over, volgens mij werkt het meestal wel zo. En idd als je dan straks serieus wat hebt, gewoon eens tussen neus en lippen door praten over dat je wat leuks gaat doen met je kerel.
Ik zou er iig niet te ingewikkeld over doen, mannen zullen je heus wel vaker leuk gaan vinden en je hoeft echt niet tegen ze allemaal verantwoording af te leggen over waarom je niet iets met ze wilt. Wat een werk joh :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:11:04 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92887422
Ik kan er ook niet over meepraten, Merel, want er zit nooit iemand achter mij aan ;( :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:11:53 #66
331 Merel
Be here now.
pi_92887508
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga even advocaat van de duivel spelen Merel. Niet vervelend bedoeld enzo ok?

Zou het kunnen dat er over je gepraat wordt? Dat je single bent en wel eens met een collega bent meegegaan?
:o Wie weet :D

Ik vind die functieniveaus ook best lastig om mee om te gaan. Want ik wil zo veel, maar soms is het inderdaad gewoon een kwestie van ervaring. En zitvlees kweken. Maar ik ben ongeduldig en ambitieus, zo'n type dat de oude grijze mannen heel vervelend vinden 8-)
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:12:07 #67
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92887528
quote:
Terwijl er 10000 werkuren voor nodig schijnen te zijn in een bepaald vakgebied om jezelf op dat vakgebied een expert te kunnen noemen :') ( = 5 jaar).
Komende zomer heb ik er tien jaar op zitten, wat ben ik dan? :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:12:41 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92887574
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Een senior. Opa :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_92887622
quote:
5s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Maria weet hier vast wel een leuke term voor te verzinnen :P.
pi_92887631
quote:

[..]

oud
Ja doei.
pi_92887634
quote:

[..]

oud? :P
pi_92887659
lol motorbloem, gmta!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:13:35 #73
331 Merel
Be here now.
pi_92887660
Niet flirten Mar? Pfoe, dat wordt lastig, dat zit in m'n natuur :D :@ ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:14:10 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92887717
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:14:13 #75
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92887725
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een senior. Opa :6.
Ik zou mezelf ook na tien jaar geen expert durven noemen, eerder ervaren of zo. Maar "expert"....

Oh wacht. Stelletje mutsen! :6
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_92887739
lol sjah ehm dan moet je toch ietsjes harder worden Merel :P
pi_92887783
Met flirten is niets mis toch :P?

Ik leer wel flirt resistentie krijgen op mijn werk trouwens :')!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:15:01 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92887807
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:

[..]

Is goed mogelijk. Het lijkt me sowieso goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Mijn moeder zweette overigens ook extreem veel bij het sporten, maar RPM lijkt me een sport waarbij iedereen veel zweet :+.
Ben een beetje een gemiddelde. Er zijn er die veel erger zweten en er zijn er die veel minder zweten.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:15:04 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92887814
Ik ga gewoon zo hard werken straks dat ik binnen 5 jaar de expertstatus bereikt heb.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:15:28 #80
331 Merel
Be here now.
pi_92887848
Ik heb nu 9 jaar serieuze werkervaring. Maar in dit vakgebied slechts 2 jaar. Ligt er dus aan waar je begint met tellen :+
pi_92887851
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef MarMar het volgende:
lol sjah ehm dan moet je toch ietsjes harder worden Merel :P
Ja, maar als ze de bitch uithangt zijn er weer 8 collega's die dat dan juist weer geil vinden :')!
pi_92887876
over 5 jaar win ik de jackpot van een loterij waarin ik net 4 weken meedoe, en dan ga ik nooit meer werken O+ alleen maar op vakantie, reizen en een GOEDE BMW kopen O+
Ja doei.
pi_92887999
_O-
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:17:16 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888009
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik heb nu 9 jaar serieuze werkervaring. Maar in dit vakgebied slechts 2 jaar. Ligt er dus aan waar je begint met tellen :+
Het gaat om je werkervaring in een bepaald vakgebied. Dus jij moet nog heel wat jaartjes :P. En ik moet nog beginnen :'(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:17:17 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92888011
Hoi,
doen we nog een meet voor de vakanties? De kruidvatactie 12.50 voor een dag treinen is er weer..
Geen ruzie maken want ik ga slapen.

Terusten!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:17:23 #86
331 Merel
Be here now.
pi_92888021
Nu heb ik trek in een Whopper. Gelukkig is er in geen velden of wegen een Burger King te vinden!
pi_92888066
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
doen we nog een meet voor de vakanties? De kruidvatactie 12.50 voor een dag treinen is er weer..

Terusten!
ja, leuk! *O*
Ja doei.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:18:02 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92888074
En ik heb zin om de rest van de pizza van gisteren op te eten, maar ik vind dat ik eigenlijk al genoeg heb gegeten.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:18:02 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888078
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
over 5 jaar win ik de jackpot van een loterij waarin ik net 4 weken meedoe, en dan ga ik nooit meer werken O+ alleen maar op vakantie, reizen en een GOEDE BMW kopen O+
Nooit meer werken? No wai! :o. Het ene bestaat bij de gratie van het andere :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92888087
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, maar als ze de bitch uithangt zijn er weer 8 collega's die dat dan juist weer geil vinden :')!
Lol jah maar ik bedoel harder worden als in zich daar dus niet druk om maken :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:18:11 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92888093
quote:
8s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik zou mezelf ook na tien jaar geen expert durven noemen, eerder ervaren of zo. Maar "expert"....

Oh wacht. Stelletje mutsen! :6
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:18:33 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888123
En ik heb zin in seks. Gelukkig is er in geen velden of wegen een vrouw te bekennen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92888126
_O-
pi_92888146
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nooit meer werken? No wai! :o. Het ene bestaat bij de gratie van het andere :).
ik ga heus wel wat vrijwilligers werk doen, of wellicht iets starten wat ik leuk vind maar wat niet per se lucratief hoeft te zijn... maar als ik écht zwem in 't geld ga ik niet 5 dagen in de week werken voor m'n geld :P
Ja doei.
pi_92888153
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,

Terusten!
Leuk! *O*
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:19:11 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888179
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ga heus wel wat vrijwilligers werk doen, of wellicht iets starten wat ik leuk vind maar wat niet per se lucratief hoeft te zijn... maar als ik écht zwem in 't geld ga ik niet 5 dagen in de week werken voor m'n geld :P
Ja maar als je straks anglist bent doe je toch ook iets wat je leuk vindt? :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:19:40 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92888210
Ik vond het echt afschuwelijk om thuis te zitten.
pi_92888219
Hm, volgens mij ben ik wel een expert medewerker frontoffice 8-) Even mijn loonstrookje checken, daar staat t op.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92888280
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar als je straks anglist bent doe je toch ook iets wat je leuk vindt? :P.
ik mag hopen dat ik straks mijn werk leuk genoeg vind om 5 dagen te werken om m'n geld bij elkaar te harken :) maar als ik nooit zou HOEVEN werken voor mijn financiele plaatje zou ik andere keuzes maken :)
Ja doei.
pi_92888290
Ik ben expert thuiszitter :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:21:17 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888328
Ik zal in de eerste vijf jaar écht geen 'specialist' of 'expert' op m'n cv zetten, hoor. Ik ben ook wars van al die Engelstalige functies met ingewikkelde omschrijvingen. Gelukkig is het bij het bedrijf waar ik woensdag op gesprek ga lekker helder allemaal *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92888339
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb zin in seks. Gelukkig is er in geen velden of wegen een vrouw te bekennen :').
Nou dat is toch juist ongelukkig :')?
pi_92888380
nou ja, wellicht had Vik die vrouw dan gewoon aangerand :')
Ja doei.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:22:11 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888390
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou dat is toch juist ongelukkig :')?
Ja, eigenlijk wel ja :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92888400
Nope, op eentje staat bibliothecaris en op de andere senior medewerker frontoffice (dat is de assistent-bibliothecaris werkplek).

En ik ga zo naar bed, ik heb wat Chico heeft, duizelig bij naar beneden kijken (en hoofd draaien). Dus ook de allergietabletten maar weer zoeken :(
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:22:58 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888447
Slaap lekker en beterschap, Syreen! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92888502
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het echt afschuwelijk om thuis te zitten.
Blaat. Saai.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:23:38 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888506
Oh ik heb zo'n zin in hardlopen morgen *O*. Weer een lekker nieuw rondje! En voor het eerst in long sleeve. Ben benieuwd of ik het nog steeds warm krijg, want anders ga ik de keer daarop in een korte broek lopen :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:24:28 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888564
Ik vind het niet afschuwelijk om thuis te zitten, maar dan moet je jezelf wel iets te doen geven en jezelf uitzicht geven op een toekomst van niet thuis zitten. Wat ik op dit moment aan het doen ben dus :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:25:03 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92888607
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Blaat. Saai.
Ik? :o meh.
pi_92888620
bitchfight! :9
Ja doei.
pi_92888629
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, wellicht had Vik die vrouw dan gewoon aangerand :')
Echt?
Dan zijn we goed weggekomen vandaag!
pi_92888646
Ik haal maar het beste uit thuiszitten wat ik kan. Kan niet zoveel, maar ik moet toegeven dat ik het wel heerlijk vind dat ik altijd thuis ben voor de kindjes. Die keuze had ik niet toen ik nog kon werken, want het geld moest er gewoon komen.
pi_92888676
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik? :o meh.
Nee ik. En thuiszitten.
Ofcurz.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:27:05 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92888741
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee ik. En thuiszitten.
Ofcurz.
:D Oh . Maar van thuiszitten werd ik wel heel saai. Van werken trouwens ook :')
pi_92888770
Lees ik hier seks en vrouwen???????????
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92888798
Tnx Vik!
Ik word echt simpel van dat internet, ik mis zo 20 posts. Slapen it is, morgen honden uitlaten en hopen dat er geen in de stront gaat rollen deze keer. Of achter de dames aangaat. Of gaat bijten/gebeten wordt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:27:57 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92888802
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:28:00 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888807
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Swietje het volgende:
Lees ik hier seks en vrouwen???????????
Nee hoor O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_92888843

ik zocht op meh, maar dit is ook best toepasselijk soms whehehe
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:28:51 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92888881
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan het 'ik ben dan wel niet zo knap, maar ik kan wel lekker wippen'-shirt van een jongetje dat bij mij in de klas zat op de basisschool (en in groep 5/6 dat shirt aan had :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_92888894
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor O-) .
Ik sta al veel te lang droog :+
pi_92889066
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doet me denken aan het 'ik ben dan wel niet zo knap, maar ik kan wel lekker wippen'-shirt van een jongetje dat bij mij in de klas zat op de basisschool (en in groep 5/6 dat shirt aan had :'))
WTF. Ik snap niet dat ouders hun kind daarmee laten lopen.
pi_92889069
Ach ik ook, dat zegt niets :+

Net aan m'n vriend opgebiecht dat ik naast een nieuwe pot vitaminepillen, ook een spijkerbroek, truitje en jas gekocht heb vandaag. Ik schaam me om m'n kooplustigheid :')
En nu ook aan jullie dus. :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:31:21 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92889074
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik sta al veel te lang droog :+
:D
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:31:40 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889098
Ik ook ;(. > een jaar.

Nu weet ik trouwens weer waarom ik mijn thee niet naast me op de bank mocht zetten van m'n moeder :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 16 februari 2011 @ 21:31:56 #127
70532 loveli
N
pi_92889118
quote:
crap in = crap out
pi_92889119
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook ;(. > een jaar.

Nu weet ik trouwens weer waarom ik mijn thee niet naast me op de bank mocht zetten van m'n moeder :').
Omgestoten?
pi_92889125
quote:
lijkt me heel saai worden! Vakantie is juist fijn omdat het geen werk is. Als het geen werk is is het maar vervelend.

Nee, ik vind werken en uit huis zijn fijn, en vakantie speciaal, iets om naar uit te kijken. En dat moet zo blijven.

Nu nog een hele toffe baan...
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:32:06 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889133
quote:
15s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

WTF. Ik snap niet dat ouders hun kind daarmee laten lopen.
Was dan ook een beetje een aso familie ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92889153
Ik dacht net: het is vast lekker om acht jaar oude rum in mijn lungo te gooien :9~

Daarna zag ik chocoladeextract (die ik nog van jullie heb gehad die ze ook bij de coffee company hebben O+) voor in de koffie & vanille. Heb voor de chocolade genomen.

En het is ZOOO lekker. Waarom ontdek ik dit nu pas, heb beide spullen al jaren in huis :o!!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:32:37 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889176
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Omgestoten?
Ik wilde even een geniale opmerking maken @ Twitter en toen viel 'ie om ja. Nu ruikt m'n hele bank naar intense mint :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92889197
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pi_92889227
Als het zou kunnen, zou ik 3-4 dagen per week willen werken. Ik word (op dit moment iig) doodongelukkig van 5 dagen per week aan het werk zijn. (daarom zie ik zo op tegen de komende 3 maanden, dan moet dat dus wel) Ik hou van de vrijheid die een dag/middag vrij hebben geeft. En dan in mn vrije tijd fotografie-opdrachten aannemen (of gewoon voor de lol het park in). Zal er wel niet in zitten vrees ik.
pi_92889275
quote:
Ik ook ;(. > een jaar.

Is dat incl. zoenen?
pi_92889279
quote:
Ik ook ;(. > een jaar.

Een jaar is niet te doen joh...
Ik pas een paar maanden. Maar ja, elke dag is er een te veel. :')

En luister nou eens naar je moeder! :(
pi_92889309
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
* MevrouwPuff schrijft op auto-suggestielijstje.
pi_92889323
Ik was door de worries wat tussendoortjes vergeten vandaag.. raar, ik dus juist minder als ik stressed ben, maar op zich wel handig..
Anyway, ik krijg nu een warme choco in mn handen geduwd en ga lekker bankhangen met mn lief.

Tot morgen schatjes!
pi_92889415

:')!
pi_92889425
ach, als ik me maar vermaak met m'n miljoenen :9 *)

nu ga ik maar even zorgen dat ik als ik die jackpot niet win toch nog ergens een leuke baan kan vinden waarmee ik m'n reizen kan betalen *) :W studeren *)
Ja doei.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:36:19 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889451
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Swietje het volgende:

[..]

Een jaar is niet te doen joh...
Ik pas een paar maanden. Maar ja, elke dag is er een te veel. :')

En luister nou eens naar je moeder! :(
'een jaar is niet te doen' :') Vat hormonen dat je bent O+. Mwah ik leef nog steeds en ik ben ook nog niet verzuurd (letterlijk noch figuurlijk), dus het kan wel degelijk. Af en toe een de hand aan mezelf slaan en ik kan weer even voort :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_92889477
Ik moet mijn haar wassen maar dat duurt minstens 2 uur incl drogen dus ik heb daar nooit zin in }:|!!
pi_92889539
Ik wil nog even de kijkers van Tabatha's Salon Takeover bedanken, zat me net te bescheuren (en stomverbaasd te zijn) bij de aflevering met Nikki. Heerlijke foute serie, ook buitengewoon geschikt voor op de crosstrainer! En ontdekt door de slanktopics!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:37:30 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889542
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Is dat incl. zoenen?
Ja :'). De laatste keer seks is zelfs nog langer geleden. Eind 2008 ofzo? :'). Omg :|W .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:37:59 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889569
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
Ik wil nog even de kijkers van Tabatha's Salon Takeover bedanken, zat me net te bescheuren (en stomverbaasd te zijn) bij de aflevering met Nikki. Heerlijke foute serie, ook buitengewoon geschikt voor op de crosstrainer! En ontdekt door de slanktopics!
*O* Geweldig hč? :D. En het gekke is: die salon bestaat nog steeds.
Niet meer actief op Fok!
pi_92889574
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

'een jaar is niet te doen' :') Vat hormonen dat je bent O+. Mwah ik leef nog steeds en ik ben ook nog niet verzuurd (letterlijk noch figuurlijk), dus het kan wel degelijk. Af en toe een de hand aan mezelf slaan en ik kan weer even voort :Y) .
Ik 'mag' met chicks zoenen want dat is in jongens logica geen vreemdgaan :') ( :')!!!!!) niet dat dat een uitnodiging is of zo :P! Maar wie weet tijdens het uitgaan.. Leuk meisjes.... etc.!
pi_92889612
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben toch helemaal geen vat hormonen? Ik ben gewoon een snel tikkende bom. :D
Hand aan jezelf slaan.... saaaaaai :{w
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:38:39 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92889627
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
Ja, doe eens linkje naar de volledige aflevering? Ik kan op youtube alleen losse flarden vinden en die bazin doet me aan iemand denken :X :').
pi_92889664
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn haar wassen maar dat duurt minstens 2 uur incl drogen dus ik heb daar nooit zin in }:|!!
Heb je wel zin in een jeukend hoofd? :9
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:39:34 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92889697
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, doe eens linkje naar de volledige aflevering? Ik kan op youtube alleen losse flarden vinden en die bazin doet me aan iemand denken :X :').
Tabatha's Salon Takeover

Hier staat een linkje, maar dat zal wel niet de volledige zijn.

Voor de volledige moet je betalen, geloof ik :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_92889698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja :'). De laatste keer seks is zelfs nog langer geleden. Eind 2008 ofzo? :'). Omg :|W .
Anders moet je een keer in Adam gaan stappen? In de kroeg verstaat sowieso niemand elkaar dus dan maak je een 'o de muziek staat zo hard ik hoor je niet gebaar' en dan moeten jullie wel tongen :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')