Ik ben ook heel stom, want ik snap niet waarom dit zo stom is. Opschepperig, dat wel ja. Maar is het iets heel ergs raars?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ohohoh....oud klasgenoot van me heeft een baan gekregen bij een ministerie. Een junior positie. Nu schrijft hij op z'n facebook: ik heb een post-doc positie gekregen. Hoe stom kun je zijn?
Soms moet je een beetje experimenterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Brood met gestampte muisjes lijkt me ook raar door een witlofsalade, though
Een poppig gezichtje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Rituals, ik was het gisteren nog vergeten te zeggen toen ik die foto met bril van je zag, maar wat heb jij een poppig gezichtje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje experimenteren.
[..]
Een poppig gezichtje?Dankje?
Neeee, niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
een post-doc is een positie op de universiteit, nadat je gepromoveerd bent. Het is dus gooien met dure termen terwijl je niet eens weet wat ze zijn...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook heel stom, want ik snap niet waarom dit zo stom is. Opschepperig, dat wel ja. Maar is het iets heel ergs raars?
een post-doc positie is een aanstelling op een universiteit die je kunt krijgen nadat je gepromoveerd bent, dus niet als je een baan hebt gekregen bij een ministerie..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook heel stom, want ik snap niet waarom dit zo stom is. Opschepperig, dat wel ja. Maar is het iets heel ergs raars?
Eens. Wat is er nou aan de hand met je psych? Kan je overstappen naar een ander of is dat niet zinvol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef Probability het volgende:
Tink vervelend dat je weer ziek aan het worden bent!
Ik had de stap genomen om er heen te gaan, ben er 1? keer geweest maar het werkt totaal nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eens. Wat is er nou aan de hand met je psych? Kan je overstappen naar een ander of is dat niet zinvol.
volgens mij bestaan postdoc posities alleen aan een universiteit toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik dčnk dat diegene een positie bemachtige heeft die normaal voor postdocs bestemd is? Das wel mooi natuurlijk als je dat zelf (nog) niet bent...
Maar wat is dan het probleem wat je met anderen hebt, maar ook met hem/haar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had de stap genomen om er heen te gaan, ben er 1? keer geweest maar het werkt totaal niet!
Tonijn gewoon in blik laten en daar pas openen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil morgen salade (zonder sla; met tomaat, komkommer, paprika, wortel, feta en misschien mais en tonijn) meenemen naar de uni, zou dat lekker blijven als ik dat vanavond maak en dan overnacht in de koelkast bewaar en het dan 's ochtends meeneem en ongekoeld bewaar tot de lunch?
Dan is het mogelijk de verkeerde. Ben je niet de eerste mee. Het is lastig om de juiste psycvh te vinden. Zou je beter af zijn bij een vrouw?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had de stap genomen om er heen te gaan, ben er 1? keer geweest maar het werkt totaal niet!
Die heb ik er bij toegevoegd, dat heeft hij mij namelijk verteld..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik denk dat de verwarring ontstaat vanwege de toevoeging "een junior positie".
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik vrijdag terugkom van de huisarts, ben ik ook 'post-doc'
Wel een beetje suf, ja. Beetje geilen op titels is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die heb ik er bij toegevoegd, dat heeft hij mij namelijk verteld..
@ Billy: Ik ken die jongen redelijk goed, en hij kiest niet de verkeerde term, hij kiest een term waarvan hij denkt dat het goed klinkt.
Ach ja, ik moest er even om gniffelen, meer niet eigenlijk!
Eventueel inpakken in een krant met en zilverpapier.Maar volgens mij gaat het prima. Ik eet zo vaak salade die gedurende de ochtend niet in de koeling heeft gestaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil morgen salade (zonder sla; met tomaat, komkommer, paprika, wortel, feta en misschien mais en tonijn) meenemen naar de uni, zou dat lekker blijven als ik dat vanavond maak en dan overnacht in de koelkast bewaar en het dan 's ochtends meeneem en ongekoeld bewaar tot de lunch?
Kan me echter wel voorstellen dat ze graag gepromoveerden willen op bepaalde plekken buiten de uni. Maar inderdaad niet de correcte term.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij bestaan postdoc posities alleen aan een universiteit toch?
dat had ik je ook wel kunnen vertellen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
Goedenavond. Albert Heijn sushi is vies. Had beter een pizza kunnen kopen.
Dat vind ik nog snel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Het doet me een beetje denken aan mensen die zichzelf na een masterclass ineens expert op een bepaald vakgebied noemen. Terwijl er 10000 werkuren voor nodig schijnen te zijn in een bepaald vakgebied om jezelf op dat vakgebied een expert te kunnen noemen
( = 5 jaar).
Idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik nog snel eigenlijk.
Ik heb juist om een man gevraagd..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan is het mogelijk de verkeerde. Ben je niet de eerste mee. Het is lastig om de juiste psycvh te vinden. Zou je beter af zijn bij een vrouw?
of mensen die zich 'ervaringsdeskundige' noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Het doet me een beetje denken aan mensen die zichzelf na een masterclass ineens expert op een bepaald vakgebied noemen. Terwijl er 10000 werkuren voor nodig schijnen te zijn in een bepaald vakgebied om jezelf op dat vakgebied een expert te kunnen noemen
( = 5 jaar).
PM voor het probleem?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb juist om een man gevraagd..
Genoeg om er weer wakker van te worden. Heb vandaag maar 2 kopjes koffie op, vs 6-7 van de laatste tijd. Kijken of dat nog verschil maakt.quote:
Ja, gewoon buiten zettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Blurred86 het volgende:
Ik krijg het idee dat je een post-doc ook bij een instituut kan krijgen. Maar die zijn dan vaak wel weer op de een of andere manier gekoppeld aan een universiteit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan me echter wel voorstellen dat ze graag gepromoveerden willen op bepaalde plekken buiten de uni. Maar inderdaad niet de correcte term.
Zou fijn zijn! Vervelend probleem. Mijn moeder heeft er ook een tijd hele erge last van gehad zij bleek een burn out te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Genoeg om er weer wakker van te worden. Heb vandaag maar 2 kopjes koffie op, vs 6-7 van de laatste tijd. Kijken of dat nog verschil maakt.
Aan hoeveel jaar werkervaring zit jij te denken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik nog snel eigenlijk.
Vanaf 5 jaar een medior en vanaf een jaar of 10 een senior.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan hoeveel jaar werkervaring zit jij te denken dan?.
Ik val nml een beetje over de termen junior, medior en senior. Ik zie veel bedrijven die iemand met 2 á 3 jaar ervaring nog een junior noemen (vast omdat je die persoon dan minder hoeft te betalen), maar ik vind 1 á 2 jaar een junior en vanaf dan toch echt wel medior, hoor!
Pfoehquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vanaf 5 jaar een medior en vanaf een jaar of 10 een senior.
Soms gaat het in functietitel wel sneller trouwens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfoeh. Nou ja, het is ook wat als je na 5 jaar al senior bent. Dan heb je niks meer om naar toe te groeien de komende 40 jaar á 45 jaar
.
Ja, het is heel vervelend. Overdag lijk ik re-de-lijk klachtenvrij te zijn, dus misschien 'verwerk' ik dingen 's nachts ofzo. Geen idee. Ben noch dokter, noch psycholoog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou fijn zijn! Vervelend probleem. Mijn moeder heeft er ook een tijd hele erge last van gehad zij bleek een burn out te hebben
Is dat ook niet een beetje afhankelijk van geleverde prestaties?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Soms gaat het in functietitel wel sneller trouwens.
Is goed mogelijk. Het lijkt me sowieso goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Mijn moeder zweette overigens ook extreem veel bij het sporten, maar RPM lijkt me een sport waarbij iedereen veel zweetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, het is heel vervelend. Overdag lijk ik re-de-lijk klachtenvrij te zijn, dus misschien 'verwerk' ik dingen 's nachts ofzo. Geen idee. Ben noch dokter, noch psycholoog.
Nee. Soms moet de positie gewoon ingevuld worden omdat ze hogere tarieven kunnen vragen voor een senior dan een medior. En dan krijgt iemand die goede prestaties heeft geleverd de baan, terwijl hij/zij objectief gezien het niveau nog niet bereikt heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje afhankelijk van geleverde prestaties?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga even advocaat van de duivel spelen Merel. Niet vervelend bedoeld enzo ok?
Zou het kunnen dat er over je gepraat wordt? Dat je single bent en wel eens met een collega bent meegegaan?
Komende zomer heb ik er tien jaar op zitten, wat ben ik dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Terwijl er 10000 werkuren voor nodig schijnen te zijn in een bepaald vakgebied om jezelf op dat vakgebied een expert te kunnen noemen( = 5 jaar).
Een senior. Opaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Komende zomer heb ik er tien jaar op zitten, wat ben ik dan?
Maria weet hier vast wel een leuke term voor te verzinnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
oudquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
oud?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook na tien jaar geen expert durven noemen, eerder ervaren of zo. Maar "expert"....quote:
Ben een beetje een gemiddelde. Er zijn er die veel erger zweten en er zijn er die veel minder zweten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Is goed mogelijk. Het lijkt me sowieso goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Mijn moeder zweette overigens ook extreem veel bij het sporten, maar RPM lijkt me een sport waarbij iedereen veel zweet.
Ja, maar als ze de bitch uithangt zijn er weer 8 collega's die dat dan juist weer geil vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef MarMar het volgende:
lol sjah ehm dan moet je toch ietsjes harder worden Merel
Het gaat om je werkervaring in een bepaald vakgebied. Dus jij moet nog heel wat jaartjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik heb nu 9 jaar serieuze werkervaring. Maar in dit vakgebied slechts 2 jaar. Ligt er dus aan waar je begint met tellen
ja, leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
doen we nog een meet voor de vakanties? De kruidvatactie 12.50 voor een dag treinen is er weer..
Geen ruzie maken want ik ga slapen.
Terusten!
Nooit meer werken? No wai!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
over 5 jaar win ik de jackpot van een loterij waarin ik net 4 weken meedoe, en dan ga ik nooit meer werkenalleen maar op vakantie, reizen en een GOEDE BMW kopen
Lol jah maar ik bedoel harder worden als in zich daar dus niet druk om makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, maar als ze de bitch uithangt zijn er weer 8 collega's die dat dan juist weer geil vinden!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook na tien jaar geen expert durven noemen, eerder ervaren of zo. Maar "expert"....
Oh wacht. Stelletje mutsen!
ik ga heus wel wat vrijwilligers werk doen, of wellicht iets starten wat ik leuk vind maar wat niet per se lucratief hoeft te zijn... maar als ik écht zwem in 't geld ga ik niet 5 dagen in de week werken voor m'n geldquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit meer werken? No wai!. Het ene bestaat bij de gratie van het andere
.
Leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
doen we nog een meet voor de vakanties? De kruidvatactie 12.50 voor een dag treinen is er weer..
Geen ruzie maken want ik ga slapen.
Terusten!
Ja maar als je straks anglist bent doe je toch ook iets wat je leuk vindt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga heus wel wat vrijwilligers werk doen, of wellicht iets starten wat ik leuk vind maar wat niet per se lucratief hoeft te zijn... maar als ik écht zwem in 't geld ga ik niet 5 dagen in de week werken voor m'n geld
ik mag hopen dat ik straks mijn werk leuk genoeg vind om 5 dagen te werken om m'n geld bij elkaar te harkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar als je straks anglist bent doe je toch ook iets wat je leuk vindt?.
Nou dat is toch juist ongelukkigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb zin in seks. Gelukkig is er in geen velden of wegen een vrouw te bekennen.
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou dat is toch juist ongelukkig?
Blaat. Saai.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het echt afschuwelijk om thuis te zitten.
Echt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, wellicht had Vik die vrouw dan gewoon aangerand
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee ik. En thuiszitten.
Ofcurz.
Nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Swietje het volgende:
Lees ik hier seks en vrouwen???????????
Doet me denken aan het 'ik ben dan wel niet zo knap, maar ik kan wel lekker wippen'-shirt van een jongetje dat bij mij in de klas zat op de basisschool (en in groep 5/6 dat shirt aan hadquote:
WTF. Ik snap niet dat ouders hun kind daarmee laten lopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het 'ik ben dan wel niet zo knap, maar ik kan wel lekker wippen'-shirt van een jongetje dat bij mij in de klas zat op de basisschool (en in groep 5/6 dat shirt aan had)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
over 5 jaar win ik de jackpot van een loterij waarin ik net 4 weken meedoe, en dan ga ik nooit meer werkenalleen maar op vakantie, reizen en een GOEDE BMW kopen
Omgestoten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook. > een jaar.
Nu weet ik trouwens weer waarom ik mijn thee niet naast me op de bank mocht zetten van m'n moeder.
lijkt me heel saai worden! Vakantie is juist fijn omdat het geen werk is. Als het geen werk is is het maar vervelend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Was dan ook een beetje een aso familiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF. Ik snap niet dat ouders hun kind daarmee laten lopen.
Ik wilde even een geniale opmerking maken @ Twitter en toen viel 'ie om ja. Nu ruikt m'n hele bank naar intense mintquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het 'ik ben dan wel niet zo knap, maar ik kan wel lekker wippen'-shirt van een jongetje dat bij mij in de klas zat op de basisschool (en in groep 5/6 dat shirt aan had)
Is dat incl. zoenen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook. > een jaar.
Nu weet ik trouwens weer waarom ik mijn thee niet naast me op de bank mocht zetten van m'n moeder.
Een jaar is niet te doen joh...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook. > een jaar.
'een jaar is niet te doen'quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Swietje het volgende:
[..]
Een jaar is niet te doen joh...
Ik pas een paar maanden. Maar ja, elke dag is er een te veel.![]()
En luister nou eens naar je moeder!
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
Ik wil nog even de kijkers van Tabatha's Salon Takeover bedanken, zat me net te bescheuren (en stomverbaasd te zijn) bij de aflevering met Nikki. Heerlijke foute serie, ook buitengewoon geschikt voor op de crosstrainer! En ontdekt door de slanktopics!
Ik 'mag' met chicks zoenen want dat is in jongens logica geen vreemdgaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'een jaar is niet te doen'Vat hormonen dat je bent
. Mwah ik leef nog steeds en ik ben ook nog niet verzuurd (letterlijk noch figuurlijk), dus het kan wel degelijk. Af en toe een de hand aan mezelf slaan en ik kan weer even voort
.
Ik ben toch helemaal geen vat hormonen? Ik ben gewoon een snel tikkende bom.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'een jaar is niet te doen'Vat hormonen dat je bent
. Mwah ik leef nog steeds en ik ben ook nog niet verzuurd (letterlijk noch figuurlijk), dus het kan wel degelijk. Af en toe een de hand aan mezelf slaan en ik kan weer even voort
.
Ja, doe eens linkje naar de volledige aflevering? Ik kan op youtube alleen losse flarden vinden en die bazin doet me aan iemand denkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
Ik wil nog even de kijkers van Tabatha's Salon Takeover bedanken, zat me net te bescheuren (en stomverbaasd te zijn) bij de aflevering met Nikki. Heerlijke foute serie, ook buitengewoon geschikt voor op de crosstrainer! En ontdekt door de slanktopics!
Heb je wel zin in een jeukend hoofd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn haar wassen maar dat duurt minstens 2 uur incl drogen dus ik heb daar nooit zin in!!
Tabatha's Salon Takeoverquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, doe eens linkje naar de volledige aflevering? Ik kan op youtube alleen losse flarden vinden en die bazin doet me aan iemand denken![]()
.
Anders moet je een keer in Adam gaan stappen? In de kroeg verstaat sowieso niemand elkaar dus dan maak je een 'o de muziek staat zo hard ik hoor je niet gebaar' en dan moeten jullie wel tongenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. De laatste keer seks is zelfs nog langer geleden. Eind 2008 ofzo?
. Omg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |