Hij zou eigenlijk als functie gewoon 'Kuukskes verzorgingsitem' ofzo moeten hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef badboynova het volgende:
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
Best wel een zware functie, want volgens mij is Poit een rechtse rukker
rode zee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
Bovendrijven zelfs, wil niet weten waarin
guilty as chargedquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk als functie gewoon 'Kuukskes verzorgingsitem' ofzo moeten hebben.
Nee, de dode zee natuurlijk! Daar drijft alles en iedereen boven!quote:
En enorm verdiend.quote:
Momenteel de verstopteneusfase, dus morgen of overmorgen de loopneusfase.quote:
Nu al in de overgang?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, de dode zee natuurlijk! Daar drijft alles en iedereen boven!
Badboy is er nu ff niet en die heeft 4 usernames hier in de SC dus dan gaat het snel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef Kn0x het volgende:
Nog steeds op de eerste pagina
Waar zijn alle spammerts
Gruwelijk Spank!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Dudes, check deze epische trailer! Hoe fucking vet
Ja, het zijn weer zombies, maar wat een epische trailert!
Ow tof GB! Congratzquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Gister afgestudeerd en een super leuk feestje gehad, nu brakjes in de trein maar toch rete vrolijk
Alleen wat nadorst gelukkig. Maar ben sowieso geen enorme drinker, dus had maar een paar wijntjes opquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind zombies altijd een beetje eng. Ik schiet van schrik achter de bank bij die spelletjes.
[..]
Ow tof GB! Congratz. Geen gruwelijke kater dus?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind zombies altijd een beetje eng. Ik schiet van schrik achter de bank bij die spelletjes.
Supertof man, afstudeerfeestjes zijn altijd beregezellig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Gister afgestudeerd en een super leuk feestje gehad, nu brakjes in de trein maar toch rete vrolijk
Zombies....quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Dudes, check deze epische trailer! Hoe fucking vet
Ja, het zijn weer zombies, maar wat een epische trailert!
Is inderdaad een mooi moment om een paar drankjes op de drinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Supertof man, afstudeerfeestjes zijn altijd beregezellig!
Gefeliciteerd GBquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Huh, wat ga je krabbelen dan bij de notaris? Heeft met je studie niets te maken toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is inderdaad een mooi moment om een paar drankjes op de drinkenEn ook wel fijn dat het nu gewoon echt klaar is! Nu nog maandag een krabbel zetten bij de notaris en dan kan ik weer met een schone lei verder
Ik kom in d'r testamentquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh, wat ga je krabbelen dan bij de notaris? Heeft met je studie niets te maken toch?
Dat ik niet alleen 100% van het huis betaal, maar dat het ook 100% van mij isquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh, wat ga je krabbelen dan bij de notaris? Heeft met je studie niets te maken toch?
Jij mag al de seksspeeltjes wel hebbenquote:
Je butt plug collectie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij mag al de seksspeeltjes wel hebben
Nice, dat is inderdaad wel zo handig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat ik niet alleen 100% van het huis betaal, maar dat het ook 100% van mij is
goed bezig! geen hypotheek dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat ik niet alleen 100% van het huis betaal, maar dat het ook 100% van mij is
Da's dan wel een goedemorgen waard!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Instortingsgevaar geldt nog steeds.quote:
Dat klinkt als koorts en een heuze griep. Beterschapquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Instortingsgevaar geldt nog steeds.
Overgestapt van tissues naar plee-papier, da's meer en makkelijker, alle spieren doen au! en ik heb het koud/warm/koud/warm en voor de rest dikke phurima eigenlijk!
Zowaar de Xbox360 aangeslingerd voor Mass Effect. Had ik nog nooit echt gespeeld, maar nu vanaf de bank vanonder een dekentje kan dat best....
Et toi?
Nog eh.. 28 uur!quote:
Je hebt wel gelijk Poit! Maar er zit geen 1 exclusive bij die ik echt zou willenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef Poit het volgende:
Mogguh all.
Hey Nick, ik had het over een topjaar op de ps3, niet een topjaar voor jouw gaming experience.
De ps3 springt er uit met veel en sterke exclusives. Op de xbox heb je Euh.. Gears?
Ik heb nu elke maand een nieuwe game ongeveer als ik zo naar de releaselijst van dit jaar kijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef Poit het volgende:
Mogguh all.
Hey Nick, ik had het over een topjaar op de ps3, niet een topjaar voor jouw gaming experience.
De ps3 springt er uit met veel en sterke exclusives. Op de xbox heb je Euh.. Gears?
en third party developers dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Poit! Maar er zit geen 1 exclusive bij die ik echt zou willen![]()
Ik hoop dat MS gewoon al druk bezig is met de volgende Xbox en we daar op korte termijn wat van vernemen.
Ze komen op E3 vast wel met nog enkele exclusives, net als Sony vast ook gaat doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Poit! Maar er zit geen 1 exclusive bij die ik echt zou willen![]()
Ik hoop dat MS gewoon al druk bezig is met de volgende Xbox en we daar op korte termijn wat van vernemen.
Oh. ADV-dagen ofzo?quote:
Hoe bedoel je?quote:
Ik weet het niet Spank!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze komen op E3 vast wel met nog enkele exclusives, net als Sony vast ook gaat doen!
die hebben nog zeker een paar jaar om voor de 360 te ontwikkelen en games uit te brengen. Hetzelfde geldt voor PS3 developers. Dus MS kan wel bezig zijn met een opvolger van de 360, maar dat heeft op dit moment nog geen invloed op het ontwikkelen van gamesquote:
Pff, er zijn echt te veel games die ik wil hebben.. Veel exclusives maar ook CPGquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar MS zelf doet geen flikker meer! Denk ook niet dat die snel komt maar hopelijk komt er wel snel een aankondiging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Misan het volgende:
[..]
die hebben nog zeker een paar jaar om voor de 360 te ontwikkelen en games uit te brengen. Hetzelfde geldt voor PS3 developers. Dus MS kan wel bezig zijn met een opvolger van de 360, maar dat heeft op dit moment nog geen invloed op het ontwikkelen van games
Ik wil ook nog een hoop games hebben en heb er nog 20 die al uit zijn die ik eigenlijk nog wil spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, er zijn echt te veel games die ik wil hebben.. Veel exclusives maar ook CPG
Lijstje hebben??
Lijstje:
Fight Night Champion
Mortal Kombat
Motorstorm: Apocalypse
Killzone 3
Team Ico collection
The Last Guardian
Uncharted 3
Duke Nukem
Sorcery
Twisted Metal
Resistance 3
Je kan het geen enkele exclusives meer noemen met namen als InFamous, God Of War, Metal Gear Solid, Uncharted, Resistance, Motorstorm, LBP, Team Ico games, R&C, Killzone etc,quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een hoop games hebben en heb er nog 20 die al uit zijn die ik eigenlijk nog wil spelen![]()
Maar bedoel maar hoe vet Killzone 3 ook is ik zou er geen ps3 voor kopen en dat heb ik bij geen enkele van die ps3 exclusive's
Nja zoals ik al zei, dat is een mening natuurlijk! 3 games zitten ertussen die mij wel tof lijken, dan valt het voor mij wel tegen. Tenzij The Agent een toppertje wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef Poit het volgende:
Mogguh all.
Alleen een rpg kan mij in principe overhalen. Voor een mass effect of TES zou ik wel een console halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan het geen enkele exclusives meer noemen met namen als InFamous, God Of War, Metal Gear Solid, Uncharted, Resistance, Motorstorm, LBP, Team Ico games, R&C, Killzone etc,
Maar als alleen Killzone uit dat lijstje interessant vind snap ik je argument. Ik koop geen xbox omdat er maar 1 game is die ik daarop zou willen spellen en dat is Mass Effect. En dat kan nu ook op de PS3.. Maar nu hij beschikbaar is heb ik nog geen enorme drang om hem aan te schaffen..
Zie net dat ik je vorige post niet goed las.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen een rpg kan mij in principe overhalen. Voor een mass effect of TES zou ik wel een console halen![]()
Maar die exclusive;s wie je noemt zijn allemaal wel tof en dat doet Sony goed ja.
Ook al is het een mening, je kunt niet ontkennen dat er grote exclusieve titels naar de ps3 komen dit jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, dat is een mening natuurlijk! 3 games zitten ertussen die mij wel tof lijken, dan valt het voor mij wel tegen. Tenzij The Agent een toppertje word
The Last Guardian staat ook voor dit jaar. Benieuwd of ze het halen. Go Team Ico!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie net dat ik je vorige post niet goed las.
Ik wil je gewoon overhalen naar the Dark Side AQtje..
[..]
Ook al is het een mening, je kunt niet ontkennen dat er grote exclusieve titels naar de ps3 komen dit jaar.
Beetje voorbarig om ze nu al groot te noemen. Ik wacht de verkoopcijfers af. Games als GTAIV, Maffia II, Fable II, Resident Evil 5, Assesins Creed I Far Cry 2 waren stuk voor stuk grote titels met lading negatieve reacties toen het eenmaal uitwas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
Ook al is het een mening, je kunt niet ontkennen dat er grote exclusieve titels naar de ps3 komen dit jaar.
Ik zeg ook niet dat een grote titel gelijk staat aan een goede game.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig om ze nu al groot te noemen. Ik wacht de verkoopcijfers af. Games als GTAIV, Maffia II, Fable II, Resident Evil 5, Assesins Creed I Far Cry 2 waren stuk voor stuk grote titels met lading negatieve reacties toen het eenmaal uitwas.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet groot kunnen worden, maar tegenwoordig ben ik wat voorzichtiger met zulke uitspraken
CoD BO is toch gewoon goed verkocht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat het afwachten is Poit, je ziet ook hoe het met CoD BO is gegaan en zelfs met Mafia 2.
Wat is er mis gegaan met BO?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat het afwachten is Poit, je ziet ook hoe het met CoD BO is gegaan en zelfs met Mafia 2.
Dit komt van FT.comquote:Activision Blizzard has set a record for a video game launch, saying that its Call of Duty: Black Ops title made $360m in North America and the UK alone in the 24 hours after it went on sale this week.
quote:
Dude, het is fucking CoD, wat had je verwacht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed verkocht zal ie wel zijn idd, maar op de PS3 is ie amper tot niet te spelen. De hype was er idd wel, maar de reacties naderhand stellen toch wel vast dat het een boutgame is
Wordt lastigquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon overhalen naar the Dark Side AQtje..
Maar het blijft leuk om te spelen. Mafia II was naar buiten gebracht als sandbox en dat is het heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, het is fucking CoD, wat had je verwacht?
Die game is al 5 jaar hetzelfde
Het duurt alleen wat langer totdat de rest van de meut het ook door heeft..
Say what?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wordt lastig![]()
Ik heb nu trouwens als ik terug denk aan de ps2 ik helemaal niet zo veel toffe games kan opnoemen
Dan heb je de nieuwsberichten volgens mij niet goed gelezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mafia II was naar buiten gebracht als sandbox en dat is het heul niet
Die reacties naderhand zegt ook niet zo gek veel. Er zijn er nu ook mensen die MW2 beter vonden dan CoD BO. En tja toen dat die uitkwam was CoD 4 veel beter dan MW2. Kortom vroeger was alles beter.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed verkocht zal ie wel zijn idd, maar op de PS3 is ie amper tot niet te spelen. De hype was er idd wel, maar de reacties naderhand stellen toch wel vast dat het een boutgame is
Vroeger!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die reacties naderhand zegt ook niet zo gek veel. Er zijn er nu ook mensen die MW2 beter vonden dan CoD BO. En tja toen dat die uitkwam was CoD 4 veel beter dan MW2. Kortom vroeger was alles beter.....
Gratz kerel!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn huissleutels al heb. Tja druk druk druk dan vergeet je wel eens wat
Oehw leuk! Congratzquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn huissleutels al heb. Tja druk druk druk dan vergeet je wel eens wat
Leukleukleuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |