Klopt ik kom wel buiten jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o wat ben jij raar danik dacht dat jijw el buiten kwam.
Weet ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Duuh wij zijn reuze snel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waar we dus geil zijn
Mijn vriendje was ook geil, vertelde hij me stiekem in de winkel
dus wie weet wat ik nog kan verwachten als hij terug is
*Niet jaloers maakt*
Hihihiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waar we dus geil zijn
*Niet jaloers maakt*
quote:
OMG KLINKER WAT EEN TOEFAL OMGquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een toeval he!
[..]
Ik durfde niet te zetten: OMG MIJN EERSTE GRTD TOPIC.
Was geil?... Ik ben het ... Komt u maar, ik ga nu douchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waar we dus geil zijn
*Niet jaloers maakt*
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG KLINKER WAT EEN TOEFAL OMG
Ja, stond jij daar met je vrienden??quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem heb ik wel vrienden hoor
Nee ik was op school met meisjes aan het chillenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, stond jij daar met je vrienden??
Ohh mooiboii jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik was op school met meisjes aan het chillen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Klinker brengt de gek in me naar boven
chocoladesausquote:
Joah!!! En lekker slagroom erbij ... Aardbei on top!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
chocoladesaus
Kun je ook dáár gebruiken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Joah!!! En lekker slagroom erbij ... Aardbei on top!
ja nee grapje 1 meisje dan maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh mooiboii jasorry hoe kon ik.
Verrukkelijk !quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Joah!!! En lekker slagroom erbij ... Aardbei on top!
Je chickie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja nee grapje 1 meisje dan maar
Ga je mee douchen ... ?quote:
Jij en je buien ... Sorry...quote:
CCquote:
Zit je in mijn huis?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tja
[..]
Hoi vanuit Merel's huis
Hee, jij ook hier?quote:
Ja, ze liggen er net inquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Merel
Oppassen op kleine kindjes?
Ja niks tegen Merel zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
CC
[..]
Zit je in mijn huis?
[..]
Hee, jij ook hier?![]()
[..]
Ja, ze liggen er net in
quote:
Ohjeejquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik had perongeluk de lapo
Nee, wel van de wereld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Oceanview het volgende:
Merel als ik mijn ogen dicht doe ben ik dan een geest?
Hij was andersdquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Oceanview het volgende:
Merel als ik mijn ogen dicht doe ben ik dan een geest?
Ja, maar ik verdien dan ook echt niks.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, lekker makkelijk is dat altijd.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef madmuppet het volgende:
douchen en dan Arsenal - Barcelona kijken ! Xxx
Doeiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef madmuppet het volgende:
douchen en dan Arsenal - Barcelona kijken ! Xxx
aaawhquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je hebt m al vaker gevraagd
Maakt niks uitquote:
maar ik vergeet gauw dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je hebt m al vaker gevraagd
Oh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik verdien dan ook echt niks.
doeidoeiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben leren
half half aan/afwezig
Doeiii !quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben leren
half half aan/afwezig
Ik ben verslaafd aan jouw UIquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keigaaf gewoon.
[..]
Ohh, heyyy![]()
Heej! jij was naar MM douchen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Grr ik zoek een filmpje die we hebben moeten maken tijdens workshop vorig jaar.
We kregen steeds workshoppen van bekende mensen.
zoals die kale man.
Ik zal een vriendin eens vragen of ze die filmpje stuurt, echt grappig!
Ik heb volgende week al vakantie, dus ik kan je weer niet meetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef tdrone het volgende:
ik ben er nog
carnaval op de lokale zender![]()
nog 3 weken
Dankje, jouwe mag er ook zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan jouw UI
Nee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ging jij ook niet naar MM ?
Daar heb ik zon zin inquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef tdrone het volgende:
ik ben er nog
carnaval op de lokale zender![]()
nog 3 weken
ow ik dacht dat je dat zeiquote:
hij is kwijtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heej! jij was naar MM douchen!
ik moet ook nog eens gaan winkelen en dan doe ik daar in de winkel wel wat inspiratie op..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar heb ik zon zin in
Maar kan geen outfit bedenken
Lijkt me leuk carnavalquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet ook nog eens gaan winkelen en dan doe ik daar in de winkel wel wat inspiratie op..
arm ding..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb volgende week al vakantie, dus ik kan je weer niet meeten
Ik heb daar helemaal niet op geantwoord volgens mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je dat zeiomdat hij aan bijna iedereen vroeg of ze mee kwamen douchen
Het ging een beetje te snel voor mij netquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niet op geantwoord volgens mij.
Hier ben ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hij is kwijtkan hem niet vinden.
Voor mij ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het ging een beetje te snel voor mij net
Veel plezier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben weg voetbal kijken
misschien nog tot straks heb morgen vrij dus zal nog wel even wakker blijven
Waar woon je ??quote:
Veel plezier tdronnetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben weg voetbal kijken
misschien nog tot straks heb morgen vrij dus zal nog wel even wakker blijven
Ahgos, is het zo erg?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan de druk soms niet meer aan die op mijn schouders rust
tja ik moet dan naar schoolquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef madmuppet het volgende:
Carnaval is tevens het feest waar vreemdgaan gedoogd wordt
Ik heb nog steeds spijt van het moment dat ik die vriend van me niet gezoend had. (1. had ruzie met mijn toenmalige vriend. 2. mijn toenmalige vriend was ook pleite en had ook aanstalten gedaan. 3. achja heb hem afgelopen september al gezoend dus afgevinkt van mijn to do listquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef madmuppet het volgende:
Carnaval is tevens het feest waar vreemdgaan gedoogd wordt
Al gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga eens douchen jij boefje!
Dan ben je maandag, dinsdag, woensdag ziek?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik moet dan naar school
ik heb niet echt iemand om mee te gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dan ben je maandag, dinsdag, woensdag ziek?
Bijvoorbeeld.quote:
Nee echt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
jawel CC
Ik weet ook niet of dit de carnaval van het jaar gaat worden.
sinds het uit is met mijn ex vroeg iedereen mega veel aandacht van me, met wie ik altijd om ging. Veel mannen. (had 2 jaar met mijn ex ) en nu ik weer een vriend heb is dat gelijk weggezakt
Je bent gewoon een slet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
jawel CC
Ik weet ook niet of dit de carnaval van het jaar gaat worden.
sinds het uit is met mijn ex vroeg iedereen mega veel aandacht van me, met wie ik altijd om ging. Veel mannen. (had 2 jaar met mijn ex ) en nu ik weer een vriend heb is dat gelijk weggezakt
Je mag wel langskomen bij mij.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel langskomen bij mij.
quote:
Nee ik ben wanhopig tijdens liefdesverdrietquote:
Alleen tijdens liefdesverdriet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig tijdens liefdesverdriet
maar ik heb er nu wel van geleerd!
En choco, waarom geen aandacht?
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
Zo, ik mis weer even het halve topic.
Gemeen.quote:
Geenidee,quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig tijdens liefdesverdriet
maar ik heb er nu wel van geleerd!
En choco, waarom geen aandacht?
SPOILER: GSKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ja, en toen in die "vage" tijd, waar ik van heb geleerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen tijdens liefdesverdriet?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee,STFU je bent lekker.SPOILER: GSKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee,Je bent toch leuk zoals je bent? Hoe dun of dik je ook bent? Als je maar gezellig bentSPOILER: GSKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit op gezond gewicht, bmi. Maar ik heb een buikje waardoor met een jurkje of broek maakt niet uit mensen van mij denken dat ik zwanger ben..
Daarom wil ik dat graag weg hebben, maar hoe ik er voor zorg dat ik alleen mijn buik wegtover
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
kn me niks schelen, je bent lekker. En ook al zou je dik zijn, je maakt het met je mooie koppie wel goed.quote:
even kwooten voor het nageslachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kn me niks schelen, je bent lekker. En ook al zou je dik zijn, je maakt het met je mooie koppie wel goed.
Zo, een aardige post van DW, dat komt niet vaak voor. Koester het.
Welk lied?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
Ik word spontaan droevig van dit lied
Maar nu begint eindelijk na 4 minuten het leuke stukjequote:
Alstublieft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
even kwooten voor het nageslacht
Veel beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar nu begint eindelijk na 4 minuten het leuke stukje.
dn doe je dat.quote:
Kan zijn dat hij vol zit, even kijken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef madmuppet het volgende:
GSK je pm doet het niet ... Ik moet ff iets weten ...
Progressive Housequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dn doe je dat.
wat is deadmau5 voor muziek eigenlijk?
Maar op andere liedjes met vocals kan ik niet lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe gewoon een ander lied dan ofzo.
Oke.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Progressive House
En kan niet omdat leren
[..]
Maar op andere liedjes met vocals kan ik niet leren
En wil ik alleen maar meer dansen!.
Dat gaat te ver, ik heb mijn richtlijnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
ga klassieke muziek luisteren.
Dansend leren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Progressive House
En kan niet omdat leren
[..]
Maar op andere liedjes met vocals kan ik niet leren
En wil ik alleen maar meer dansen!.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dansend leren.
Opgelost, slotje.
Het is er door..?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
pfoe ik ben weer wat rustiger
Nee dat niet maar ik moet niet zo stressen en me druk maken, ik zat alweer te janken omdat ik dacht dat ik altijd alleen zou blijvenquote:
Meissie toch!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik moet niet zo stressen en me druk maken, ik zat alweer te janken omdat ik dacht dat ik altijd alleen zou blijven
dat is leuk j.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, ik heb mijn richtlijnen
Ja ik ben zo overgevoelig de laatste tijd, lucht wel op ff jankenquote:
meisjequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik moet niet zo stressen en me druk maken, ik zat alweer te janken omdat ik dacht dat ik altijd alleen zou blijven
je weet mn pm te vinden aight?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ben zo overgevoelig de laatste tijd, lucht wel op ff janken
Natuurlijk beebquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je weet mn pm te vinden aight?
Cultuurbrbar.quote:
Kom maar op mijn schouder Dan lief!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ben zo overgevoelig de laatste tijd, lucht wel op ff janken
quote:
Bedankt, ik kom even op je schouder uithuilenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder Dan lief!!!![]()
Douchze Klinkerbotsiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, maar eerst douchen! Latursss![]()
![]()
Natuurlijk.quote:
Latexquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Tot zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik dacht dat dit topic daarvoor bedoeld wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kan er geen datingsubforum komen op fok?
Waar?quote:
ja maar oud.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic daarvoor bedoeld was
Geil!quote:
Kan gebeuren, dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik weet niets meer te vertellen eventjes.
Geeft nietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoe jong ben je ..?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee... Maar we moeten het toch ergens over hebben anders gaat het topic doodquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moeilijk he in profiel kijken
de mannen hier zijn of te jong of te oudquote:
ik heb toch liever dat je je mond houdt als we bezig zijn, sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nee... Maar we moeten het toch ergens over hebben anders gaat het topic dood
quote:
Voor mij 9 van de 10 keer te oud.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de mannen hier zijn of te jong of te oud
Nou dan zeg ik niets meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb toch liever dat je je mond houdt als we bezig zijn, sorry
Biefstukquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
18 jaar,
Wat is jullie lievelingseten?
Chocola?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
18 jaar,
Reageer eens op MSNquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga in mn bedje liggen met mn mobiel dus reageer slomer
Lekker consequentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En ik eet dan weer geen vlees.
Hooguit een kipfiletje, hamburger of een frikandel
Veel plezier in bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik lust geen vlees, als ik het zou lusten zou ik het eten!quote:
Behalve kip en rund dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ik lust geen vlees, als ik het zou lusten zou ik het eten!
Alles wat van de Italiaan komt ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
18 jaar,
Trustuh tsjick als je er aan toe bent!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hand uit je broekquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmmz lekker liggen in mn bedje
quote:
Is goed, waar woon je?quote:
Ghihi dat is hallo! maar dan andersom!quote:
PM je adres maar!quote:
Mij te ver weg. Andere keer misschienquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oficieel in zevenbergen maar daar ben ik niet meer te vinden. Ik zit al ruim anderhalve maand in Apeldoorn.
ja grappig heh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ghihi dat is hallo! maar dan andersom!
[..]
PM je adres maar!
Gatver.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mij te ver weg. Andere keer misschien
Nieuws van de dag: Ik kan niet meer met mijn blaar spelen. Hij is namelijk tijdens het hardlopen opengegaan.
bofkontquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van deze week
Niet? Mod ik nu al anderhalve maand 't verkeerde forum?quote:
Inderdaad. En het doet pijn.quote:
Wat doe je ookalweer? Volgens mij heb ik 't gister ook al gevraagdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van deze week
Jeetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bofkonthier zaterdag om half 6
Childminderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
Wat doe je ookalweer? Volgens mij heb ik 't gister ook al gevraagd
Kennelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Mod ik nu al anderhalve maand 't verkeerde forum?
Pleister op?quote:[..]
Inderdaad. En het doet pijn.
Trustuhquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
vriend is over kwartier thuis
trusten
Doeg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
vriend is over kwartier thuis
trusten
is laatste tijd idd ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is hier altijd een seksSC
Daar distantieer ik mij vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is hier altijd een seksSC
Ik ben niet zo'n groot fan om daar over te pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |