En mooie blank huidjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Wij willen grauwe en grijze kleuren, niet dat exotische samba gedoe.
Uhu, geen mokkaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klopt allemaal als een bus.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef luckass het volgende:
TS heeft een petje.
TS heeft een vuilniszak als jas.
TS heeft een nektasje.
TS draagt gymschoenen.
TS luistert muziek via de luidsprekers van zijn telefoon.
TS sist meisjes na.
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Ik gooi mezelf voor een trein. TS heeft mijn ogen geopend, zo kan ik niet verder leven. Vaarwel vrienden.
Wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Een woord over allochtonen en bam is je prach-topic dicht maarja, racisme bestaat gelukkig maar een kant op.
Mijn roots liggen niet in Nederland (Palestijns), ook al ben ik in NL geboren en getogen. Ik heb mijn oorspronkelijke land meerdere malen bezocht. Ik ben in Azie het MO en Afrika geweest en ik woon nu een paar maanden in Canada...ik durf met volle zekerheid te zeggen dat jij je bek wel houd over NL als jij een jaartje in het buitenland werkt en woont (dus geen vakantie).quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef zatata het volgende:
[..]
Nederlanders en eerlijk, kom op het moet niet gekker worden.
Oh god een antisemietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Mijn roots liggen niet in Nederland (Palestijns), ook al ben ik in NL geboren en getogen. Ik heb mijn oorspronkelijke land meerdere malen bezocht. Ik ben in Azie het MO en Afrika geweest en ik woon nu een paar maanden in Canada...ik durf met volle zekerheid te zeggen dat jij je bek wel houd over NL als jij een jaartje in het buitenland werkt en woont (dus geen vakantie).
Prutser.
Je hebt het anders wel goed getroffen... Canada.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Mijn roots liggen niet in Nederland (Palestijns), ook al ben ik in NL geboren en getogen. Ik heb mijn oorspronkelijke land meerdere malen bezocht. Ik ben in Azie het MO en Afrika geweest en ik woon nu een paar maanden in Canada...ik durf met volle zekerheid te zeggen dat jij je bek wel houd over NL als jij een jaartje in het buitenland werkt en woont (dus geen vakantie).
Prutser.
laat jij je maar lekker discrimineren joh prutser, jij dacht ik als Palastijn neem het even op voor de NL-ers en je wordt meteen door iemand als antisemiet uitgemaakt, lekker voor je joh lompe collaborateur. Ga maar lekker door met kontje likken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Prutser.
Ja klopt ik kots op zionisten als jijquote:
kontje likken? serieus, ik zeg dat Nederland een fatsoenlijk land is om in te wonen en dan ben ik ineens een kontlikker? Juist door achterlijke mongolen als jij is het MO een grote corrupte teringzooi geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef zatata het volgende:
[..]
laat jij je maar lekker discrimineren joh prutser, jij dacht ik als Palastijn neem het even op voor de NL-ers en je wordt meteen door iemand als antisemiet uitgemaakt, lekker voor je joh lompe collaborateur. Ga maar lekker door met kontje likken.
ik heb niks met het MO te maken, jij komt daar vandaan ipv helpen die zooi daar op te ruimen ga jij verstoppen over de hele wereld omdat je een collaborateur bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
kontje likken? serieus, ik zeg dat Nederland een fatsoenlijk land is om in te wonen en dan ben ik ineens een kontlikker? Juist door achterlijke mongolen als jij is het MO een grote corrupte teringzooi geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |