dragon quest X ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb een wii en 200 gebrande spellen. DQ is zeker tof
Heb je geen WiiKey?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha ja lol hier het zelfde. alleen al een tijdje niks meer gebrand. i.v.m. te lui om de nieuwe firmware aan te passen en zo
faalquote:
weet ik niet meer dacht IXquote:
Hoi Snufquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
DAAR IS DIE BOY. NIEUWN TOPIK NIEUWE SNUF.
Dragems waar heb jij mijn format gestolen
niet de nintedo firmware. maar die andere zooi. anders doen sommige spellen het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je geen WiiKey?
Ik pas nooit m'n firmware aan..
wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
DAAR IS DIE BOY. NIEUWN TOPIK NIEUWE SNUF.
Dragems waar heb jij mijn format gestolen
ooh dan weet ik het ook niet. was wel DQquote:
Ok ok bedankt! Maar ik vind hem nog een beetje verpixeld ofzo, niet zo scherpquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoi goudenvis ik vind je nieuwe UI cool maar ik moet eerst nog wat dagen wennen
mesj scherpquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ok ok bedankt! Maar ik vind hem nog een beetje verpixeld ofzo, niet zo scherp
ik heb het meer van MTV. maar vind je het erg dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DJSNUF.: EEN UURTJE MET (INSERT ARTIST)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
mensenjes ik ga mijn meiske bezig houden tot morgen middag.
heb onz radio op de achtergrond aanstaan![]()
Pinkjequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LIEVER 1 MEREL IN DE HAND DAN 30 IN HET TOPIK
Veel plezierquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
Neuken met Radio onz +1quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
quote:
Wtf? Ik bedoel dat je een uur lang dezelfde artiest ging draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb het meer van MTV. maar vind je het erg dan?
ja heb ik van MTVquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wtf? Ik bedoel dat je een uur lang dezelfde artiest ging draaien
Vreemd om te zien hoe enorm verwend die kindjes worden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Soms best wel een vermakelijk programma
Ik heb zo'n hekel aan die mensen. Helemaal arrogant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Soms best wel een vermakelijk programma
vanmiddag een gast die 2 auto's kreegquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vreemd om te zien hoe enorm verwend die kindjes worden...
IK OOKquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Paramore moet ik altijd aan Twilight denken.
Ja shit ik kan niet kiezen man. Ik wil je in de handquote:
daarom ben jij ook coowlquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het eerst op dezen radio onzin
Nog nooit in m'n leven naar twilight gekekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Paramore moet ik altijd aan Twilight denken.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja shit ik kan niet kiezen man. Ik wil je in de handmaar ook in het topik
misschien tegelijk?
ooh ok. vind je het erg? zijn nog meer mensen die het willen doen. en eigenlijk heb ik in de nacht al een keer een half uur weird al polka gedraaitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het eerst op dezen radio onzin
Iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die mensen. Helemaal arrogant.
Ik wel, en er wordt veel muziek gebruikt van Paramore.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nog nooit in m'n leven naar twilight gekeken..
Ik moet altijd aan Hailey denken en die spleet tussen d'r tanden!
quote:
CAPSLOCK KNOP blijft toch aanstaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je wel 1 hand minder om mee te typen
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
CAPSLOCK KNOP blijft toch aanstaan
Nee ik vind het niet erg als het bij jou en mij blijft maar Huppelmuts wilde ook niet dat het te vaak kwam volgens mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ok. vind je het erg? zijn nog meer mensen die het willen doen. en eigenlijk heb ik in de nacht al een keer een half uur weird al polka gedraait
Joah.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd
Maar het is dan zo vermakelijk om te zien dat Usher of P. Diddy op het laatste moment niet op kan treden![]()
JE vinger dan, maar niet van mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jou vinger![]()
Maar ik heb al een ring
is huppel de baas dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet erg als het bij jou en mij blijft maar Huppelmuts wilde ook niet dat het te vaak kwam volgens mij
Hoeft niet hoor, je bent nu al kleiner dan ik benquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE vinger dan, maar niet van mij
+ ik zou op mijn knieen zitten dan
ik wil ook wel BOén met julliequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah.
Rein kom je zo BO pen vraagt Mark? Hij wacht op je. Als een debiel.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je bent nu al kleiner dan ik ben
godsamme, probeer ik romantisch te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je bent nu al kleiner dan ik ben
Ja kan je doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik wil ook wel BOén met jullieik bak er alleen niets van
Ready and waiting!quote:
ik heb die welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
Heeft degene die hierna komt U-niq met Rotterdam?
hehe wat denk jij danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kan je doen.Als je een PS3 hebt.
Het is wel liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
godsamme, probeer ik romantisch te doen
AAAHH NEEE KUT KUT KUT KUT KUT MAG JIJ PLIES IETS LANGER DOORGAAN HIJ IS ZELFS NIET IN DRAAKJE EN IEDEREEN ZIT ER OP TE WACHTENquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb die welmaarja geen tijd meer.
xdoos is voor homosquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik veel, bf heeft ps3 en x360 dus ja.
ja maar die xbox is gaar want die kan niet meer onlinequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik veel, bf heeft ps3 en x360 dus ja.
Nou en ik speel er toch alleen maar Up op dat spel is briljantquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar die xbox is gaar want die kan niet meer online
Leuk gedraaidquote:
edits?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
wat een hoop ninja quotes hier de laatste tijd
Ales leuk en aardig maar ze heeft niet echt veel te zeggen over wat er gedraaid word. Als ze wil dat het anders moet moet ze zelf maar draaien. Ik hou het ook in de middag en niet in de avond. Max 3x in de week. 2 op een dag is ook al te veel. Dus al daar zelf een beetje op gelet word dat is er weinig aan de hand lijkt mequote:
quote:
Nee.. ik maak onderscheid.quote:
Go dragems yea!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef dragems het volgende:
[..]
Ales leuk en aardig maar ze heeft niet echt veel te zeggen over wat er gedraaid word. Als ze wil dat het anders moet moet ze zelf maar draaien. Ik hou het ook in de middag en niet in de avond. Max 3x in de week. 2 op een dag is ook al te veel. Dus al daar zelf een beetje op gelet word dat is er weinig aan de hand lijkt me
Hoiquote:
Ja ik begrijp het wel dat er niet elke dag 3 keer alleen 1 artiest isquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef dragems het volgende:
[..]
Ales leuk en aardig maar ze heeft niet echt veel te zeggen over wat er gedraaid word. Als ze wil dat het anders moet moet ze zelf maar draaien. Ik hou het ook in de middag en niet in de avond. Max 3x in de week. 2 op een dag is ook al te veel. Dus al daar zelf een beetje op gelet word dat is er weinig aan de hand lijkt me
Daar hebben niet alleen autisten last van hoorz..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
radio gaat uit, ik kan niet gamen met muziek
ekte autist, kan niet multitasken enzo
Ben jij geen vrouw?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
Wheheheheeh daar hebben meer mannen last van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
*kuch*quote:
faalquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Acda en de munnik!
waarom ken ej dit niet
voor de 4e keerquote:
Wat is er?quote:
als we daar op lekker kan het leuk blijven. viro en mash worden ook een keer z'n uurtje doen. dus beetje opletten of we niet zelfde artiest draaien is ook wel handig. wou jij nog meer van dat soort uurtjes draaien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel dat er niet elke dag 3 keer alleen 1 artiest is
goedzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Acda en de munnik!
waarom ken ej dit niet
ik weet nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
voor de 4e keer..
Hoevaak ga je nog terugkomen?
Ik speel eigenlijk nooit dus het is wel weggooien van geld jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha homo! betalen voor onlinenerd
Dat speelde Mark.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
ik druk nu net op multiplayer
speelt erhier trouwens ook iemand BFBC2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Voor omroep brabant ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
de fuck?quote:
BFquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
ik druk nu net op multiplayer
speelt erhier trouwens ook iemand BFBC2?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Voor omroep brabant ja!Ach, kan een heel stuk erger hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
[..]
Voor omroep brabant ja!Niks tegen Brabant jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Voor omroep brabant ja!brabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
sorry, neuken ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2011 20:07:31 ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry, neuken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Dan gebeurt het dus niet, bij ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
VOODOO PEOPLE![]()
![]()
Na dit potje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zeg eens even tegen hem dat hij skype aan moet doen! Dan kom ik er ook aan
Helmond Sport jonguh boemquote:
[..]
sorry, neuken ?
''Piel is watching carefully''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
met lippenstift en mascara?quote:
Even aan piel vragenquote:
Dank uquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Na dit potje.
[..]
Helmond Sport jonguh boem
Enkel met mij!quote:
Okequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Enkel met mij!
Deal? Iedere keer als je ruzie hebt met iemand, doen wij samen make up sex?
[..]
sorry, neuken ?
That's what she saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang het maar geen zeeland isquote:
Hopelijk wat mooier voetbal dan AC Milan..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef mash_ het volgende:
Trouwens zo voetbal![]()
Arsenal tegen barca
![]()
Ik vond het ook een beetje jammer dat ik niet mee mocht doenquote:
mijn vader heeft de TV opgeëistquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef mash_ het volgende:
Trouwens zo voetbal![]()
Arsenal tegen barca
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje jammer dat ik niet mee mocht doen..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke
* Goudvis_ makeupsexen gaat met mc-Piel
ONZ.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef dragems het volgende:
zit te twijfelen. of the cape kijken of radio onz luisteren
Hoezo dat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef dragems het volgende:
[..]
zolang het maar geen zeeland is
ik zeg 'vind ik' zeg je nee hoorquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn zorgvuldig samengestelde avond eten broodje dondert uit elkaar.. nu heb ik overal sla liggen
Ja kind ik weet wel dat het je mening is, maar mijn mening is dat dat niet zo is, dus daarom nee hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
ik zeg 'vind ik' zeg je nee hoor
Het is mijn mening, die kan je niet nee hoor vinden.
Je kunt het toch niet heel opetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn zorgvuldig samengestelde avond eten broodje dondert uit elkaar.. nu heb ik overal sla liggen
band?quote:
arme jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
niemand op fok wilt sexen
*foreveralone.jpg*
ik heb de plakken brood te dik gesneden denk ik.. alleen de sla donderde overal heen.. ook in mijn kleren... en die moet ik er nu dus weer uitvissenquote:
Formuleer je zinnen dan beter, 'kind'quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kind ik weet wel dat het je mening is, maar mijn mening is dat dat niet zo is, dus daarom nee hoor.
Oke! Dankje. Dan stop ik nu ook met fok.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja Rein hij is klaar hij komt eraan
Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Formuleer je zinnen dan beter, 'kind'
Oh dat is minder jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb de plakken brood te dik gesneden denk ik.. alleen de sla donderde overal heen.. ook in mijn kleren... en die moet ik er nu dus weer uitvissen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
niemand op fok wilt sexen
*foreveralone.jpg*
oh bahquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb de plakken brood te dik gesneden denk ik.. alleen de sla donderde overal heen.. ook in mijn kleren... en die moet ik er nu dus weer uitvissen
quote:
mesj@hotmail.comquote:
ik zeg ook maar watquote:
ok, aangezien je net zegt dat niemand je wilt seksen is dit een hele rare vraag... coming out?quote:
we spelen black ops, maar ik weet niet welk wapen enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, aangezien je net zegt dat niemand je wilt seksen is dit een hele rare vraag... coming out?
Gewoon als vrienden hoor..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, aangezien je net zegt dat niemand je wilt seksen is dit een hele rare vraag... coming out?
wtan.. dan wil jij wel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stuur DM dan naar hemquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtan.. dan wil jij wel?
die reclame van Head & Schoulders..quote:
uiteraard, zo, van achterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtan.. dan wil jij wel?
donderrrrquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uiteraard, zo, van achteren(
)
= amerikaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
duck sauce = armand van helden + nog iemand
A-Trakquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
duck sauce = armand van helden + nog iemand
Hier staat ie primaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef sharr het volgende:
Ligt het aan mij dat die achtergrond muziek zo hard staat?
Dan nog wel niezen he..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel jingles inspreken![]()
programma: Niesen met driessen
dat is meer een promoquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga nu nog gauw even piesen... want hier komt rob driessen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga nu nog gauw even piesen... want hier komt rob driessen
Toch matige naamquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor het ideeniezen met de s uitspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |