dragon quest X ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb een wii en 200 gebrande spellen. DQ is zeker tof
Heb je geen WiiKey?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha ja lol hier het zelfde. alleen al een tijdje niks meer gebrand. i.v.m. te lui om de nieuwe firmware aan te passen en zo
faalquote:
weet ik niet meer dacht IXquote:
Hoi Snufquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
DAAR IS DIE BOY. NIEUWN TOPIK NIEUWE SNUF.
Dragems waar heb jij mijn format gestolen
niet de nintedo firmware. maar die andere zooi. anders doen sommige spellen het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je geen WiiKey?
Ik pas nooit m'n firmware aan..
wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
DAAR IS DIE BOY. NIEUWN TOPIK NIEUWE SNUF.
Dragems waar heb jij mijn format gestolen
ooh dan weet ik het ook niet. was wel DQquote:
Ok ok bedankt! Maar ik vind hem nog een beetje verpixeld ofzo, niet zo scherpquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoi goudenvis ik vind je nieuwe UI cool maar ik moet eerst nog wat dagen wennen
mesj scherpquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ok ok bedankt! Maar ik vind hem nog een beetje verpixeld ofzo, niet zo scherp
ik heb het meer van MTV. maar vind je het erg dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DJSNUF.: EEN UURTJE MET (INSERT ARTIST)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
mensenjes ik ga mijn meiske bezig houden tot morgen middag.
heb onz radio op de achtergrond aanstaan![]()
Pinkjequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LIEVER 1 MEREL IN DE HAND DAN 30 IN HET TOPIK
Veel plezierquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
Neuken met Radio onz +1quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
quote:
Wtf? Ik bedoel dat je een uur lang dezelfde artiest ging draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb het meer van MTV. maar vind je het erg dan?
ja heb ik van MTVquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wtf? Ik bedoel dat je een uur lang dezelfde artiest ging draaien
Vreemd om te zien hoe enorm verwend die kindjes worden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Soms best wel een vermakelijk programma
Ik heb zo'n hekel aan die mensen. Helemaal arrogant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Soms best wel een vermakelijk programma
vanmiddag een gast die 2 auto's kreegquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vreemd om te zien hoe enorm verwend die kindjes worden...
IK OOKquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Paramore moet ik altijd aan Twilight denken.
Ja shit ik kan niet kiezen man. Ik wil je in de handquote:
daarom ben jij ook coowlquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het eerst op dezen radio onzin
Nog nooit in m'n leven naar twilight gekekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Paramore moet ik altijd aan Twilight denken.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja shit ik kan niet kiezen man. Ik wil je in de handmaar ook in het topik
misschien tegelijk?
ooh ok. vind je het erg? zijn nog meer mensen die het willen doen. en eigenlijk heb ik in de nacht al een keer een half uur weird al polka gedraaitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het eerst op dezen radio onzin
Iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die mensen. Helemaal arrogant.
Ik wel, en er wordt veel muziek gebruikt van Paramore.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nog nooit in m'n leven naar twilight gekeken..
Ik moet altijd aan Hailey denken en die spleet tussen d'r tanden!
quote:
CAPSLOCK KNOP blijft toch aanstaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je wel 1 hand minder om mee te typen
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
CAPSLOCK KNOP blijft toch aanstaan
Nee ik vind het niet erg als het bij jou en mij blijft maar Huppelmuts wilde ook niet dat het te vaak kwam volgens mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ok. vind je het erg? zijn nog meer mensen die het willen doen. en eigenlijk heb ik in de nacht al een keer een half uur weird al polka gedraait
Joah.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd
Maar het is dan zo vermakelijk om te zien dat Usher of P. Diddy op het laatste moment niet op kan treden![]()
JE vinger dan, maar niet van mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jou vinger![]()
Maar ik heb al een ring
is huppel de baas dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet erg als het bij jou en mij blijft maar Huppelmuts wilde ook niet dat het te vaak kwam volgens mij
Hoeft niet hoor, je bent nu al kleiner dan ik benquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE vinger dan, maar niet van mij
+ ik zou op mijn knieen zitten dan
ik wil ook wel BOén met julliequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah.
Rein kom je zo BO pen vraagt Mark? Hij wacht op je. Als een debiel.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je bent nu al kleiner dan ik ben
godsamme, probeer ik romantisch te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je bent nu al kleiner dan ik ben
Ja kan je doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik wil ook wel BOén met jullieik bak er alleen niets van
Ready and waiting!quote:
ik heb die welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
Heeft degene die hierna komt U-niq met Rotterdam?
hehe wat denk jij danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kan je doen.Als je een PS3 hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |