Hendig, je eigen geheim bij iemnd anders neerleggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef camaron het volgende:
Gerard speculeert weer: Volgens mij is zij miljonair (over Joanne)
goeden streams. interessant ook!quote:
Misschien welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hendig, je eigen geheim bij iemnd anders neerleggen.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Razor21 het volgende:
Dit moet gewoon een kerel zijn en anders is het Michael Jackson in een ander lichaam
[ afbeelding ]
denk 't ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Razor21 het volgende:
Dit moet gewoon een kerel zijn en anders is het Michael Jackson in een ander lichaam
[ afbeelding ]
Totaal niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had echt niet elke avond meegegeten.. 1 Keer in de week pasta is genoeg voor mij :")quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Dutchguy het volgende:
Ze krijgen nog een keer een pastavergiftiging daar.
Dit. Ik denk niet dat een van die andere chicks een man was geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Check die neus dan geloof echt niet dat dit een vrouw is kan niet.
Waarom zou een vrouw geen grote neus kunnen hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Check die neus dan geloof echt niet dat dit een vrouw is kan niet.
Had hij het niet over Alex die net weg liep?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verdiend met trainingspakken met nep steentjes?
Mij ook, ik zou er chagrijnig van worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had echt niet elke avond meegegeten.. 1 Keer in de week pasta is genoeg voor mij :")
En dan nu duidelijk in je linkeroorquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Razor21 het volgende:
Als ik iets haat is het wel als iemand een hap van een appel neemt waar je dan bij zit.![]()
Ik vind 'm echt wel wat hebben!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, totaal niet mijn type man dus.
ik zat me nog in te houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Razor21 het volgende:
Als ik iets haat is het wel als iemand een hap van een appel neemt waar je dan bij zit.![]()
Inderdaad, ik zou ook helemaal gek wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Razor21 het volgende:
Dus ben niet de enige in de wereld die hier nerveus van wordt (het geluid dan van een appel).quote:
Wat is de desinteresse in haar goed in beeldquote:
Ze denken haar geheim te weten? Weten we ook wat ze denken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
Cynthia en Laura hebben het over Sharon nu
Ze hebben wel lol ja, als een stel pubers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef camaron het volgende:
Laura denkt dat Cynthia héél dicht bij het geheim van Sharon zit,
Ze zitten te giebelen
ridderquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef diditje64 het volgende:
philip krijgt toch te horen dat hij dicht bij is is alex dan toch miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |