1 youtube link is leuk, maar meer dan 2 nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke lekker aardig hoor meneer de viro ik dacht eignelijk dat wij elkaar wel konden waarderen maar ja als je jezelf zo gaat gedragen is daar natuurlijk niets van waar en dan kan ik je ook niet aardig vinden maar ga maar lekker een abbonnement afsluiten dan zal ik je eens een abbonnmente op je hoofd geven
Ik wilde duidelijk maken sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
1 youtube link is leuk, maar meer dan 2 niet
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
robdriessen
Bericht:
Je zus, die kent me.
Sigaretjes kwijt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
WAT LOOP IK DIE CAPS TE GEBRUIKEN
Hoi. Ik ben weer rustig.
quote:
quote:
Hypocrietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Degene die RHCP heeft aangevraagd is een held
Eerst kon je er meer aanvragen toch?quote:Your request failed because of the following reason
Request limit reached. You can only request 1 songs every 18 minutes
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Degene die RHCP heeft aangevraagd is een held
Is tegenstrijdig, Viroquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
Jeeeejjj bijna mijnen riekwest alles RHCP
LATEN WE SAMEN HYPERRRRRR ZIJN 10 VOOR INFORMATICA JWZ EN LEKKER UITSLAPEN RELAXED EN LENTEGEVOEL DOOR LEKKER WEERquote:
PWS IS AF !!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
LATEN WE SAMEN HYPERRRRRR ZIJN 10 VOOR INFORMATICA JWZ EN LEKKER UITSLAPEN RELAXED EN LENTEGEVOEL DOOR LEKKER WEER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEAL! HEAL! TOUCH THE SCREEN!quote:
mash
Bericht:
Voor een heldin! Ookal vind ze het een kut nummer.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
nope ik zei: 1 of 2 youtube linkjes is leuk meer niet. Ik zei niks over de muziek
quote:
ja dat was ik jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuf was die jingle jouw stem?
IK BEN EEN FAALHAAS
IK HOOP HET NIET!!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
MOET JE HEM NIET PRESENTEREN DAN?!?!?!!
HOIquote:
Ik verstond 'mquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef robdriessen het volgende:
Let op het mama appelsapje zometeen....
Harige piemel!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik verstond 'm
I could just taste it
Het is een gavequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef quaas het volgende:
WAAROM KAN IK NIET IN DE REQUEST PAGINA KOMEN?
quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuf.
jij bent mijn held.
En ik kreeg zojuist 3 dm's
Boom! Headshot.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
WAAROM KAN IK GODVERDOMME MAAR 2 NUMMERS VAN JUSTIN BIEBER AANVRAGEN
oh ok dan is het goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat was voor alle url faalhazen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
dank allen, voor de link, maar goudvis had jullie verslagen via msnalsnog dank!
ff bookmarken die pagina
Be happy.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
Snuf
Bericht:
ja hooi hier is je boy snuf weer met ene kwaliteits nederlansdtaligen riekwest eerst natuurlijk al dio en sef met de tijdmachine en dat werd helaas niet heel eg gewaardeerd maar ja dat is vet raar jwt want het is gewoon eel ukene nummer met een goeden tekst en natuurlijk een lekkere biet zo nmet dezen trompet en alles er bij het is gewoon helemaal compleet ja en daarna natuurlij kde jeugd van tegewnoordig met de bumo in mijn zak maar ja dat werd gelukkig wel leuk gevonden door verschijdeneede mensen zoals onder andere dezen naatjen lagestreep 1 en bijvoorbeeld sjaar maar ja nu wil ik eigenlijk U-NIQ MET ROTTERDAM EN DAN DE 5 MINUTEN REMIX MET ZIJN MATTIES aanvragen maar ja als onze koelende kast dat niet er in heeft gezet dan kan dat niet he dus dan maar iets anders dveel plezier met dezen en greotjens van je boy snuffel
koelkast wat doe je !!! nummers van justin bieber eruit flikkeren nu !!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
Is gewoon top 40 hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
koelkast wat doe je !!! nummers van justin bieber eruit flikkeren nu !!!!
Er ui? waar heb jij het over?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
koelkast wat doe je !!! nummers van justin bieber eruit flikkeren nu !!!!
Mijn verzoekjen komt zo, als hij begint moet ik heul snel gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Mijn verzoekjen komt zo, daarna moet ik heul snel gaan.
Dat inderdaadquote:
Dat zou ik maar wel doen ja, kutnummer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn verzoekjen komt zo, als hij begint moet ik heul snel gaan.
Wanneer begin je dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Het is maar dat ik kwaliteitsmuziek aanvraag anders was Draakje niks
Je weet niet eens welke, SHARON.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat zou ik maar wel doen ja, kutnummer.
Beledig draakje niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
De macarena.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je weet niet eens welke, SHARON.
draakje is de shit, en ik ben niet zo makkelijk de laatste tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb geen enkel kwaliteitsverzoekje van je gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb al 3 riekwests gedaan maar Dio en DJVT was zeker kwaliteit en RHCP is ook leuk
Smaken verschillen koelende kastquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel kwaliteitsverzoekje van je gezien
Niet liegen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef Snuf. het volgende:
ja maar koelkast heeft mijn: HOI IK BEN SNUF JE LUISTERT NAAR DRAAKJE ETC
verandert in: HOI IK BEN EEN FALER JE LUISTERT NAAR DRAAKJE ETC of iets dergelijks
haha baasquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Graseter het volgende:
Bam vandaag tussentijdse toets gehad. Ik hoef geen bijzondere verrichtingen meer te doen.
Hoi liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
Technoboy meets Mc Ruffian![]()
?
Goeie shit!
1e is aangevraagd, wie doet de rest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef robdriessen het volgende:
Het had erger gekund. Ketchup song, Email to Berlin, Tarzan.....
requesten heeft geen zin meer mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Jullie verzoekjes moeten helaas in de prullenbak na 19u, mash_ wil draaien.
Dag leukerdquote:
ik ben te mild geweest vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef robdriessen het volgende:
Het had erger gekund. Ketchup song, Email to Berlin, Tarzan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
Flauwen grap alert
Hoe heet Mash als hij heel scherp is?heel flauw jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
Het heeft 21 ogen maar kan niets zien!?Volgens mij las ik die grap gisteren ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
Het heeft 21 ogen maar kan niets zien!?hoezo maagzweren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Volgens mij las ik die grap gisteren ook al
Ik moest stop opdracht doen op een leeg parkeerterrein en straatje keren op een ander parkeerterreinquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha baasdat had ik ook.. ik moest 2x parkeren en straatje keren in een lege straat die even breed was als 2.5 rijbanen
Wat voor muziek draai je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
Mash, de mensen even goed opwarmen, he? Je bent ineens mijn voorprogramma
neem dan een glaasje smirnoffquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen
M'n korsakoff speelt weer op
En dan komt het hoogtepunt bij jou!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
Mash, de mensen even goed opgeilen, he? Je bent ineens mijn voorprogramma
Dat is pas eckte muziekquote:
Niks mis met Frankrijk, vriend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Frankrijk
Fransen
Franse meisjes
Vierusquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef quaas het volgende:
* quaas kijkt op bureaublad achtergrond
* quaas ziet Isaiah Mustafa
* quaas heeft niks ingesteld...
Chuck norris zit in mijn PC
Lekkere. Geen bepaald genre, kan alle kanten op.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niks mis met Frankrijk, vriend.
Staat hier in 25 meest afgespeelde nummersquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
I wanna be forever young!![]()
DO YOU REALLY WANT TO LIVE FOREVERRRRRR
klonktquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
Oh weetje waarom dit nummer zo raar klonktEr stond nederlandse rap van U-niq aan op de achtergrond op spotify
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Het bazennummer is afgelopen, ik ga de hond uitlaten, kusjens
Eet smakelijkquote:
Iedere keer dat er iemand overlijdt uit mijn familie ga ik naar Frankrijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
Frankrijk is kut..
Echt 3 keer kut..
Iedere keer als ik op vakantie ga naar Frankrijk overlijdt er iemand uit mijn familie..
Klinken kon ik zeggen maar hij was net afgelopen bijna maar nog niet helemaal dus ik mixte KLINKEN en KLONKENquote:
Sterk verhaal. Lekker kort.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Klinken kon ik zeggen maar hij was net afgelopen bijna maar nog niet helemaal dus ik mixte KLINKEN en KLONKEN
Deze man snapt hetquote:
Italiaanquote:
Nou ja spouwer is het echt nodig om nu meteen als je in het topik komt mensen te gaan zitten beledigenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man neukt met paarden
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest stop opdracht doen op een leeg parkeerterrein en straatje keren op een ander parkeerterrein
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Net als mijn piemeltje
na-aperquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Net als mijn piemeltje
Snuffie, doe es niequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja spouwer is het echt nodig om nu meteen als je in het topik komt mensen te gaan zitten beledigen
Iedereen weet dat Nick z'n 3e pink het kortst en het krachtigst isquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Nick z'n 3e pink het kortst en het krachtigst is..
Gelukkig wordt Bieber overgeslagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bieber staat op 19.29u maar dan is draakje er al uit.
deze!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Bieber overgeslagen
koelkast = heldquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Bieber overgeslagen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef robdriessen het volgende:
Random beeps and glitches, dat moet Aphex Twin zijn
Dit is echt nog helemaal niks, dit is echt vrij gangbaar.quote:
Ik ga snooker kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast, help me er straks aan herinneren, dan heb ik nog een zeldzame AT remix voor je.
Ik word nu al gek van dat gepingel. Niet echt mijn kopje theequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is echt nog helemaal niks, dit is echt vrij gangbaar.
Moet je andere tracks van die man horen, die zijn niet te doen voor ongetrainde oren.
rhcp was weer ouderwetsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Forever Young of RHCP vond ik beter, maarja smaken verschillen
En dat is maar goed ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Forever Young of RHCP vond ik beter, maarja smaken verschillen
Ik wou dat het WK trickshots eens werd uitgezondenquote:
Vind ik niet interessant, ik volg gewoon snooker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik wou dat het WK trickshots eens werd uitgezonden
Doe maar Carl Douglas.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dan klopt er iets niet in de informatie ding van dat nummer
Coutings crows?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef quaas het volgende:
[..]
met negers?
Fuck you - die dikkeneger hoeheetieokalsweer.
Zonder Negers:
Accidentally in Love
Cee Lo Greenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef quaas het volgende:
[..]
met negers?
Fuck you - die dikkeneger hoeheetieokalsweer.
Zonder Negers:
Accidentally in Love
dat zou toch ons geheimpje blijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tijdens de marathon zit ik niet alleen
sinds wanneer zit ik zaterdag bij jou danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
dat zou toch ons geheimpje blijven
met de buurman ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gezeliggggquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh gaan we onwetend doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sinds wanneer zit ik zaterdag bij jou dan
ik mocht het er toch niet over hebbenquote:
quote:
ja jij vertelt het hier, dan kan ik niet meer ontkennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mocht het er toch niet over hebbendus sinds wanneer zit ik bij jou dan zaterdag
Geen tijd voor. Mn zoon en ik waren binnen 10 minuten die hele school doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nog benaderd door oversekste pubers ?
Zo, doe je goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Mn zoon en ik waren binnen 10 minuten die hele school door
kleine school danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Mn zoon en ik waren binnen 10 minuten die hele school door
ik was aan het huilen omdat ik je miste, ik kon niet reageren door de tranenquote:
Bagger school manquote:
We kiezen dan ook voor de andere school die we hebben bekekenquote:
Is dat de enige school in de buurt dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bagger school man![]()
Stomme mensen ook, maar dan ook echt dom
boeren en inteeltquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bagger school man![]()
maar we gaan alleen samen luisteren tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ja jij vertelt het hier, dan kan ik niet meer ontkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Achja, meer dan genoeg scholenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bagger school man![]()
nee die andere zit straks dichterbij ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is dat de enige school in de buurt dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar we gaan alleen samen luisteren tochheet sexen van 10 tot 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suc6!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |