1 youtube link is leuk, maar meer dan 2 nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke lekker aardig hoor meneer de viro ik dacht eignelijk dat wij elkaar wel konden waarderen maar ja als je jezelf zo gaat gedragen is daar natuurlijk niets van waar en dan kan ik je ook niet aardig vinden maar ga maar lekker een abbonnement afsluiten dan zal ik je eens een abbonnmente op je hoofd geven
Ik wilde duidelijk maken sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
1 youtube link is leuk, maar meer dan 2 niet
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
robdriessen
Bericht:
Je zus, die kent me.
Sigaretjes kwijt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
WAT LOOP IK DIE CAPS TE GEBRUIKEN
Hoi. Ik ben weer rustig.
quote:
quote:
Hypocrietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Degene die RHCP heeft aangevraagd is een held
Eerst kon je er meer aanvragen toch?quote:Your request failed because of the following reason
Request limit reached. You can only request 1 songs every 18 minutes
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Degene die RHCP heeft aangevraagd is een held
Is tegenstrijdig, Viroquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
Jeeeejjj bijna mijnen riekwest alles RHCP
LATEN WE SAMEN HYPERRRRRR ZIJN 10 VOOR INFORMATICA JWZ EN LEKKER UITSLAPEN RELAXED EN LENTEGEVOEL DOOR LEKKER WEERquote:
PWS IS AF !!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
LATEN WE SAMEN HYPERRRRRR ZIJN 10 VOOR INFORMATICA JWZ EN LEKKER UITSLAPEN RELAXED EN LENTEGEVOEL DOOR LEKKER WEER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEAL! HEAL! TOUCH THE SCREEN!quote:
mash
Bericht:
Voor een heldin! Ookal vind ze het een kut nummer.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
nope ik zei: 1 of 2 youtube linkjes is leuk meer niet. Ik zei niks over de muziek
quote:
ja dat was ik jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuf was die jingle jouw stem?
IK BEN EEN FAALHAAS
IK HOOP HET NIET!!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
MOET JE HEM NIET PRESENTEREN DAN?!?!?!!
HOIquote:
Ik verstond 'mquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef robdriessen het volgende:
Let op het mama appelsapje zometeen....
Harige piemel!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik verstond 'm
I could just taste it
Het is een gavequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef quaas het volgende:
WAAROM KAN IK NIET IN DE REQUEST PAGINA KOMEN?
quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuf.
jij bent mijn held.
En ik kreeg zojuist 3 dm's
Boom! Headshot.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
WAAROM KAN IK GODVERDOMME MAAR 2 NUMMERS VAN JUSTIN BIEBER AANVRAGEN
oh ok dan is het goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat was voor alle url faalhazen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
dank allen, voor de link, maar goudvis had jullie verslagen via msnalsnog dank!
ff bookmarken die pagina
Be happy.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
Snuf
Bericht:
ja hooi hier is je boy snuf weer met ene kwaliteits nederlansdtaligen riekwest eerst natuurlijk al dio en sef met de tijdmachine en dat werd helaas niet heel eg gewaardeerd maar ja dat is vet raar jwt want het is gewoon eel ukene nummer met een goeden tekst en natuurlijk een lekkere biet zo nmet dezen trompet en alles er bij het is gewoon helemaal compleet ja en daarna natuurlij kde jeugd van tegewnoordig met de bumo in mijn zak maar ja dat werd gelukkig wel leuk gevonden door verschijdeneede mensen zoals onder andere dezen naatjen lagestreep 1 en bijvoorbeeld sjaar maar ja nu wil ik eigenlijk U-NIQ MET ROTTERDAM EN DAN DE 5 MINUTEN REMIX MET ZIJN MATTIES aanvragen maar ja als onze koelende kast dat niet er in heeft gezet dan kan dat niet he dus dan maar iets anders dveel plezier met dezen en greotjens van je boy snuffel
koelkast wat doe je !!! nummers van justin bieber eruit flikkeren nu !!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
Is gewoon top 40 hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
koelkast wat doe je !!! nummers van justin bieber eruit flikkeren nu !!!!
Er ui? waar heb jij het over?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
koelkast wat doe je !!! nummers van justin bieber eruit flikkeren nu !!!!
Mijn verzoekjen komt zo, als hij begint moet ik heul snel gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Mijn verzoekjen komt zo, daarna moet ik heul snel gaan.
Dat inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |