Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wiki, werk, koffiedrinken, boodschappen doen, vergaderen, leven..quote:
Okequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De wiki, werk, koffiedrinken, boodschappen doen, vergaderen, leven..
NIet dat ik het echt druk heb ofzo. vrij veel vrije tijd. Maar goed ik heb andere problemen zoals bekend bij een aantal, waardoor het lijkt alsof ik het druk heb,quote:
trevquote:
rockyquote:
gewoon eens met de TTquote:
Wat heb je allemaal te doen dan?quote:
de zaak is open dus genoeg te werkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal te doen dan?
Ah okequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zaak is open dus genoeg te werken
Op Fok of in de zaak?quote:
op fok natuurlijkquote:
Oasisquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef TheFamousMan het volgende:
'Cause Babyyyyyyyyy, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeeeh
quote:
Hoiiquote:
Een van de Gallaghers staat op de Q van deze maandquote:
Liam dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van de Gallaghers staat op de Q van deze maand
Ik sliep nietquote:
Wat slaap jij veel overdagquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep nietMan ik ben moe
![]()
Vanavond eens op tijd naar bed
Hoe is het met jou dan lieverd?
Je sliep heul welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep nietMan ik ben moe
![]()
Vanavond eens op tijd naar bed
Hoe is het met jou dan lieverd?
Ik slaap de laatste weken 's nachts super slechtquote:
Nog steeds last van je hoofd?quote:
Even dutten is wel fijn hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste weken 's nachts super slechtDus ik ben overdag regelmatig zo moe
Maar ik probeer het wel te beperken hoor
Heb net even een "dutje" van 10 minuten gedaan
Zet zo wel effe een kopje koffie
Mwa een beetje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds last van je hoofd?
Ik nu meer een beetje te weinigquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste weken 's nachts super slechtDus ik ben overdag regelmatig zo moe
Maar ik probeer het wel te beperken hoor
Heb net even een "dutje" van 10 minuten gedaan
Zet zo wel effe een kopje koffie
Spatie nog steeds niet zie ikquote:
Hij heeft gewoon een eigen wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spatie nog steeds niet zie ik
Ztuuuupid toetsenbordquote:
quote:Meisje heeft 12 vingers en 14 tenen
Uitgegeven: 16 februari 2011 15:26
Laatst gewijzigd: 16 februari 2011 15:26
AMSTERDAM - Een Birmese moeder van een 16 maanden oude baby wil een vermelding in het Guinness Book of Records. Haar dochtertje heeft twaalf vingers en veertien tenen.
© Novum
Vooralsnog is het record in handen van twee mensen in India, die ieder twaalf vingers en dertien tenen hebben.
"Ik vroeg de verpleegsters of mijn baby compleet geboren was, met handen en voeten", zei Phyo Min Min Soe (26). "Zij antwoordden dat de baby meer dan genoeg heeft."
Polydactylie - geboren worden met een extra vinger of teen - is vrij ongebruikelijk, maar het is zeer zeldzaam als een kind ter wereld komt met aan iedere hand en voet een extra vinger of teen.
Volgens Phyo heeft haar dochtertje, Le Yati Min, geen enkele last van haar gebrek - of eigenlijk overschot. "Ze lijkt een veel krachtiger grip te hebben - ze laat niet vaak iets vallen."
Jij welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik nu eens mijn economische spulletjes ga pakken kan ik een keer huiswerk maken voor half 8
Je hebt nog 6 minuten...quote:
Hup aan de slag danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik nu eens mijn economische spulletjes ga pakken kan ik een keer huiswerk maken voor half 8
Knuffquote:
De weg naar mijn kamer is niet heel ver hoorquote:
quote:
goed ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij is mijn accu opGa je mee slapen?
Ik heb hem niet gesloopt. Ben hem vergeten te pakkenquote:
ik wil heul niet door jou gepakt wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesloopt. Ben hem vergeten te pakkenbedenk ik me ineens.
Wok!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil heul niet door jou gepakt worden![]()
Huh wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok!
How come?
En had je al ja gezegd?
(Denk aan Marijke, ST, Lovely, Bar, TrevChick, Muck, .... )
jou wil ik ook niet pakken, pannekoeken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil heul niet door jou gepakt worden![]()
wil het over halen nog niet echt lukken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok!
How come?
En had je al ja gezegd?
beetje spanning, dat vreet energie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok!
How come?
En had je al ja gezegd?
De meet. Je moet hem ff overhalen. Puppy eyes, decolleté, lieve stem, dat soort werk...quote:
wat wat wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje spanning, dat vreet energie.
heb ik nog niet gezegd
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
De meet. Je moet hem ff overhalen. Puppy eyes, decolleté, lieve stem, dat soort werk...
En dan kwam je eten toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog niet zeker of ik kom 12 Maart
Klote is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje spanning, dat vreet energie.
heb ik nog niet gezegd
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog niet zeker of ik kom 12 Maart
Ja, nu moest Muck springen om erbij te komen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesloopt. Ben hem vergeten te pakkenbedenk ik me ineens.
alleen etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan kwam je eten toch?Of ook logeren?
quote:
Gezelligquote:
Onee want ik had al informatie opgezochtquote:
He, of je weet hoe je mannen kunt rond commanderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoe had ik zo stom kunnen zijn!
Das natuurlijk veeeeeeeeel makkelijker![]()
![]()
![]()
Woehoe, tot de 12equote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mision accomplisch
done
en nu koffie![]()
ja heb hem met een spons afgewassenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu moest Muck springen om erbij te komen.
Maar hij bakt aan, weet je zeker dat je hem hebt afgewassen?.
Ik denk niet dat het hier werktquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, of je weet hoe je mannen kunt rond commanderen
Jij bent goooooooeoeeeeedquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, of je weet hoe je mannen kunt rond commanderen
Blijkbaar wel hequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hier werkt
Ja, somsquote:
Dammmmmmm, je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he
[..]
Ja, soms![]()
Uiteraard heb ik gelijkquote:
Natuurlijk heeft ze gelijk. Want zij is ROOT.quote:
Peterquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze gelijk. Want zij is ROOT.![]()
![]()
quote:
Heyquote:
Dat plaatje is zo perfectquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze gelijk. Want zij is ROOT.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is bijna net zo'n NERD-GODDESS als MArijkequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is bijna net zo'n NERD-GODDESS als MArijke![]()
Tom Smith jaquote:
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe was je pittige cursus?
Dat ookquote:
Ik vind dat hun mooiste nummerquote:
Yupsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is bijna net zo'n NERD-GODDESS als MArijke![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind haar leuker dan ik
![]()
Ik had een heel ander soort man verwacht en opeens stond daar een prachtige man op het podiumquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tom Smith ja![]()
![]()
Al zie ik dan toch liever Brandon Flowers![]()
Mét baard natuurlijk
Mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Ben ook best moe
Nee hoorquote:
Ik baal stiekem nog steeds dat ik niet ben geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een heel ander soort man verwacht en opeens stond daar een prachtige man op het podium![]()
En die lage stem
![]()
Ik vind van nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi![]()
En lekker op tijd slapen dan maar
[..]
Nee hoorZij is knapper
Omdat titel + lyrics of omdat muziek zelf?quote:
Jaaah vooral die stem jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een heel ander soort man verwacht en opeens stond daar een prachtige man op het podium![]()
En die lage stem
![]()
Allebei.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat titel + lyrics of omdat muziek zelf?
Okequote:
He Solquote:
Het origineel is beterquote:
Ik hou van dat nummerquote:
Queeeenquote:
quote:
Ook mooiquote:
Die is ook zeerquote:
quote:
En helaas niet te vervangenquote:
Sowieso Baseballsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Hoe kunnen ze zo'n mooi nummer nou gaan verneuken
zeur nietquote:
Nou.... Van een boel bagger weten ze iets heel aardigs te maken... Maar met chasing cars slaan ze de plank wel mis imhoquote:
Tenacious Dquote:
ik moest wel een beetje huilen om hun versie van Angelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Hoe kunnen ze zo'n mooi nummer nou gaan verneuken
Een collega van me was daar ook geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Is het weer "post een leuk muziekje" tijd? :-P
ik sta te wachten bij de bios.. Toch best koud!
Zo maar eens naar "no strings attached" lekkere wijven film
Had best iets live van ze willen zien, maarja... helaas...quote:
The D is altijd goed.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Heb je de film gezien?quote:
Dat dusquote:
Ik vind ze gewoon niksquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.... Van een boel bagger weten ze iets heel aardigs te maken... Maar met chasing cars slaan ze de plank wel mis imho...
Dat doe ik van al hun nummers omdat mijn orenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moest wel een beetje huilen om hun versie van Angels
Veel plezier zometeen bij de filmquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Have Funquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
The pick of destiny? Uiteraardquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je de film gezien?
Pic of destiny?
Gewoon gezellig thuisquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIT eten of gewoon gezamenlijk thuis?
quote:Israëlisch kind strooit met geld op schoolplein
Uitgegeven: 15 februari 2011 12:51
Laatst gewijzigd: 15 februari 2011 13:47
TEL AVIV - Een Israëlisch jongetje heeft op het plein van zijn basisschool bij Tel Aviv een fiks geldbedrag onder zijn medeleerlingen verdeeld. Dat bevestigde een Israëlische politiewoordvoerder dinsdag.
© Thinkstock
De jongen had het geldbedrag, 40.000 shekel (8000 euro), onder het matras van zijn vader gevonden.
Door de vreugdekreten van kinderen die geld hadden gekregen, werden leraren gewaarschuwd. Agenten die naar de school waren gekomen, wisten het geld in te zamelen en terug te geven aan de vader. Die zou zijn zoon vergeven hebben.
© ANP
Tof he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
The pick of destiny? UiteraardMaar ik ken de cd al heel lang
![]()
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon gezellig thuishet is al op ook trouwens
En de afwas is ook gedaan
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof he?![]()
Ik ken de muziek van Tenacious D van een vriend
Prachtig nummerquote:
dat vind ik ook zo gaaf van OK Goquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
[..]
JaSowieso, hun humor
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo gaaf van OK Go
Duffyquote:
Dat is lang geledenquote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHad je dezen al gezien?
Die jaquote:
Ik vind die honden-IKEA clip echt magnifiek gewoonquote:
Die optocht is echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die honden-IKEA clip echt magnifiek gewoon![]()
En die GPS optocht is gewoon humor
Die ene clip van This too shall pass met dat orkest, die mosmannetjes waren ook zo tof bedachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die optocht is echt![]()
En die hondjesZe maken echt briljante clips
Ja ik vind ze echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene clip van This too shall pass met dat orkest, die mosmannetjes waren ook zo tof bedachtCreatieve lui met echt goede muziek
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
En deze natuurlijk
Of mag ik die clip niet kijken van jullie
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik vind ze echt helemaal geweldig
Zotte duutsersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
Duitse kleuters mogen schreeuwen zo hard ze willen
Ja, echt hequote:
En Vlaamse festivals moeten zachter...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
Gelijk hebben ze die kiddo'squote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
YEAHHquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zal echt even een cdtje voor je maken voor de 12e
Note to self, toch maar niet naar Duitsland verhuizenquote:
Ja, precies. Achterlijke regeltjesneukers daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self, toch maar niet naar Duitsland verhuizen
HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Het gras leek toch groener?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self, toch maar niet naar Duitsland verhuizen
Ik lig er niet wakker vanquote:
Speciaal voor jouquote:
ik mag volgens een nieuwe wet elke duitse kleuter die schreeuwt in elkaar beuken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
ja hoi, de president uit Toekland hier, geweld dulden wij niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag volgens een nieuwe wet elke duitse kleuter die schreeuwt in elkaar beuken.
De wet is aangenomen door TFN en de Anti-Duitse Kinderpartij. De enige 2 erkende politieke partijen in ToekLand
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
Toek, of je straks even langs de avondwinkel kan om brood met beleg voor jezelf mee te nemen. De muckmaaltijd was weer veel te lekker.
Whehehehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
Toek, of je straks even langs de avondwinkel kan om brood met beleg voor jezelf mee te nemen. De muckmaaltijd was weer veel te lekker.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
Pownedquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
hier was ik pas een tijdje naar op zoekquote:
Ik en alleen ik ben de baas in Toekland, sorry mevrouw!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja hoi, de president uit Toekland hier, geweld dulden wij niet!
Die cd gaat er ook bij op, prachtig Yann Tiersenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier was ik pas een tijdje naar op zoek
Ik had hem een keer gehoord en vergeten te bookmarken
Hai meisjequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
Ik ga wel naar KFC met Muck haar pasje!
[..]
Ik en alleen ik ben de baas in Toekland, sorry mevrouw!
Dan ga ik Toekland maar eens even in nemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh okquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kom danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga ik Toekland maar eens even in nemen
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Wat ga jij doen met Toekland?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga ik Toekland maar eens even nemen
heb nog een vacature voor minister van Financiënquote:
Graag Gaafquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die cd gaat er ook bij op, prachtig Yann TiersenHeb je de film Amelie al eens gezien?
Ach, 1x blazen en je blaast hem zijn landje uitquote:
Revolutiequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij gaat het heuvellandschap eens ff flink uitwonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met Toekland?![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Graag Gaaf
Nee ik heb hem nog niet gezien....
Over nemen en de baas daar spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met Toekland?![]()
Kewlquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog een vacature voor minister van Financiën
Dan moeten we die echt een keer kijken, zo'n ontzettend gave filmquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Graag Gaaf
Nee ik heb hem nog niet gezien....
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, 1x blazen en je blaast hem zijn landje uit.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
ik hou zo van mijn massagekussen
Jij hebt Trevland alquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En GOK!ken met al die youtubefilmpjes is op de mobiel een heel avontuur.
Ik snap datquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
ik hou zo van mijn massagekussen
DOK!ken dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En GOK!ken met al die youtubefilmpjes is op de mobiel een heel avontuur.
quote:
Ik gok fok!kenquote:
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datNeem je em vrijdag mee?
![]()
sommige mensen zijn nooit tevredenquote:
kom op danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, 1x blazen en je blaast hem zijn landje uit.
Het berglandschap, dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij gaat het heuvellandschap eens ff flink uitwonen
Jeujquote:
LOK!kenquote:
Drie keer is...?quote:
KOK!kenquote:
ROK!kenquote:
Ik kan hem ook morgen na mijn werk brengen hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Want m'n rug is nog steeds een beetje stom
![]()
Okeequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan hem ook morgen na mijn werk brengen hoor
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werkt die ook voor nek en schouders?
En je staat in TTKquote: