Hoiiquote:
Een van de Gallaghers staat op de Q van deze maandquote:
Liam dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van de Gallaghers staat op de Q van deze maand
Ik sliep nietquote:
Wat slaap jij veel overdagquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep nietMan ik ben moe
![]()
Vanavond eens op tijd naar bed
Hoe is het met jou dan lieverd?
Je sliep heul welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep nietMan ik ben moe
![]()
Vanavond eens op tijd naar bed
Hoe is het met jou dan lieverd?
Ik slaap de laatste weken 's nachts super slechtquote:
Nog steeds last van je hoofd?quote:
Even dutten is wel fijn hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste weken 's nachts super slechtDus ik ben overdag regelmatig zo moe
Maar ik probeer het wel te beperken hoor
Heb net even een "dutje" van 10 minuten gedaan
Zet zo wel effe een kopje koffie
Mwa een beetje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds last van je hoofd?
Ik nu meer een beetje te weinigquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste weken 's nachts super slechtDus ik ben overdag regelmatig zo moe
Maar ik probeer het wel te beperken hoor
Heb net even een "dutje" van 10 minuten gedaan
Zet zo wel effe een kopje koffie
Spatie nog steeds niet zie ikquote:
Hij heeft gewoon een eigen wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spatie nog steeds niet zie ik
Ztuuuupid toetsenbordquote:
quote:Meisje heeft 12 vingers en 14 tenen
Uitgegeven: 16 februari 2011 15:26
Laatst gewijzigd: 16 februari 2011 15:26
AMSTERDAM - Een Birmese moeder van een 16 maanden oude baby wil een vermelding in het Guinness Book of Records. Haar dochtertje heeft twaalf vingers en veertien tenen.
© Novum
Vooralsnog is het record in handen van twee mensen in India, die ieder twaalf vingers en dertien tenen hebben.
"Ik vroeg de verpleegsters of mijn baby compleet geboren was, met handen en voeten", zei Phyo Min Min Soe (26). "Zij antwoordden dat de baby meer dan genoeg heeft."
Polydactylie - geboren worden met een extra vinger of teen - is vrij ongebruikelijk, maar het is zeer zeldzaam als een kind ter wereld komt met aan iedere hand en voet een extra vinger of teen.
Volgens Phyo heeft haar dochtertje, Le Yati Min, geen enkele last van haar gebrek - of eigenlijk overschot. "Ze lijkt een veel krachtiger grip te hebben - ze laat niet vaak iets vallen."
Jij welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik nu eens mijn economische spulletjes ga pakken kan ik een keer huiswerk maken voor half 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |