quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
kanker op met je spam
lekker voor je kutspammertquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:44 schreef H0PPAH het volgende:
LOL
Ik wil niet spammen maar ik probeer gwn zelf wat geld bij te verdienen!
btw: scheld niet met kanker -.-
haha, geweldig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zo ts. Je op is aangepast. Nog steeds blij?
Niet echt.. Dude dit is niet rommel en je kan er geld mee verdienen, dus wat is je probleem???quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
lees de FAQ en gebruikersvoorwaarden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
Niet echt.. Dude dit is niet rommel en je kan er geld mee verdienen, dus wat is je probleem???
Dat ik er niets mee verdien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
Niet echt.. Dude dit is niet rommel en je kan er geld mee verdienen, dus wat is je probleem???
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Niet meer, link is weg en op andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Kaviaar het volgende:
Ik snap het nietHoe kan ik hier MAKKELIJK GELD mee VERDIENEN?????!!!!!!!!
Nah, link staat nog steeds in mn handtekening.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet meer, link is weg en op anders
Goed dat je het zegt, even doorgeven aan de admins!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
Nah, link staat nog steeds in mn handtekening.
Mijn hond is nog slimmer dan jij!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo boosquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even doorgeven aan de admins!
Ow?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
En dan. Dan krijg ik een ban? wat boeit een ban?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Mijn hond is nog slimmer dan jij!
Wow, wel 2 centquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo boosJullie kunnen er ook van profiteren..
Geen geld meer voor jou! Dat vind ik wel lullig dus ik hoop niet dat ik zo lullig ben om een ban aan te vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
En dan. Dan krijg ik een ban? wat boeit een ban?
je kunt je daarna zo opnieuw registrerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef H0PPAH het volgende:
[..]
En dan. Dan krijg ik een ban? wat boeit een ban?
PROFIT!!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef H0PPAH het volgende:
Hallo,
Ik ben nu zelf bezig met een ban verdienen door middel van rommel.
Hoe?
1) Registreer jezelf op FOK!
2) Post een link naar iets wat niet is toegestaan
3) Wacht tot iemand een TR zet
4) Laat je OP aanpassen door een mod.
5) KASSA!![]()
Bedankt voor het lezen en tschus!
Geen idee. Maar herposten is denk ik niet echt heel slimquote:
Bedacht ik me ook al, is al aangepastquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Maar herposten is denk ik niet echt heel slim
Hij zit er nog niet in hoor!quote:
alvast veel plezier dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij zit er nog niet in hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |