Nu is de vraag hou je dit dan ook vast....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
Ik ben zelfs al een beetje verliefd.
Nogal wat de revu laten passeren, nu is meer de vraag ben je nou een moeilijk persoon of waren die kerels stuk voor stuk kneuzen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even snel wat namen opgeschreven en kom uit op een stuk of 30 internetdates afgelopen anderhalf jaar. Vind het eigenlijk nog wel meevallen
Dat je überhaupt al die namen nog weet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even snel wat namen opgeschreven en kom uit op een stuk of 30 internetdates afgelopen anderhalf jaar. Vind het eigenlijk nog wel meevallen
Ik ben getrouwd geweest, had een relatie van bijna 10 jaar. Dan heb je wel even tijd nodig om jezelf weer te leren kennenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nogal wat de revu laten passeren, nu is meer de vraag ben je nou een moeilijk persoon of waren die kerels stuk voor stuk kneuzen.
Lijkt me logisch? Ik spreek alleen af met mannen die me interesseren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt al die namen nog weet!
Jong getrouwd dus, in wezen dan nog te weinig echt genoten. En klopt naast daten leer je ook mensen kennen die meer in de friendszone belanden. Tja jij weet zelf uiteraard wat beste voor je is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd geweest, had een relatie van bijna 10 jaar. Dan heb je wel even tijd nodig om jezelf weer te leren kennenHeb het eerste jaar voor de lol gedate. Met 2 mannen die ik niet via internet kon, heeft het een paar maanden geduurd. Nu ben ik wel wat serieuzer, maar ik weet meestal na 2 dates wel dat iets niet gaat werken en dan kap ik het ook meteen af. Ik date omdat het leuk is en omdat ik graag nieuwe mensen leer kennen en alle opties open houdt. Als ik verliefd word is dat top, maar dat word ik niet zo snel
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Lijkt me logisch? Ik spreek alleen af met mannen die me interesseren.
Precies, dus heb even wat ingehaald op dat gebiedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jong getrouwd dus, in wezen dan nog te weinig echt genoten. En klopt naast daten leer je ook mensen kennen die meer in de friendszone belanden. Tja jij weet zelf uiteraard wat beste voor je is.
Misschien is dat vrouw-eigen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.
Excel sheetje ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.
Nee, ik heb geen office op mn pc. Heb even het kladblok geopend en ben gaan schrijven. Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.quote:
Bij mij kan je nog zo interessant zijn.. ik vergeet heeeeel snel namen. Ook al heb je tig keer aan m'n bureau gestaan en heb ik tig keer je naam gevraagd op welke naam ik de mail moet zoeken. I don't remember it. Zelfde met mensen die ik leer kennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien is dat vrouw-eigen?Of ik heb gewoon een ontzettend goed geheugen natuurlijk
Klinkt allemaal wel logisch, en inhalen had je direct moeten doen. En dan ben ik niet eens getrouwd geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Precies, dus heb even wat ingehaald op dat gebiedEn heb inderdaad nog steeds vriendschappelijk contact met een aantal dates en een aantal gasten die zelfs voor de date al in de friendszone beland zijn.
Je herinnert je mij niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij kan je nog zo interessant zijn.. ik vergeet heeeeel snel namen. Ook al heb je tig keer aan m'n bureau gestaan en heb ik tig keer je naam gevraagd op welke naam ik de mail moet zoeken. I don't remember it. Zelfde met mensen die ik leer kennen.
Zou best kunnen, misschien zegt het meer over mij - betekent het dat ik mensen niet (zo) lang met me meedraag als het contact voorbij is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien is dat vrouw-eigen?Of ik heb gewoon een ontzettend goed geheugen natuurlijk
Hmm, ja, misschien draag ik mensen wel lang mee, maar daar heb ik verder niet echt last van ofzo. Daarnaast heb ik gewoon een goed geheugen voor bepaalde zaken, waaronder dus mensen. Ik heb ook heel vaak dat een naam of gezicht me bekend voor komt en dan blijf ik net zo lang doordenken tot ik weet waarvanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, misschien zegt het meer over mij - betekent het dat ik mensen niet (zo) lang met me meedraag als het contact voorbij is.
Merk je nou ook, dat het bij ieder volgend contact makkelijker wordt om een reden te vinden dat diegene het (weer) niet is, omdat je al zo lang in die 'next please'-modus zit?
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien als ik heeeel hard na denk en tig pogingen mag doen
Ik wil het woord Stairway niet meer horen, moet er morgen heen verplicht! En heb er totaal geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokken
Nou sorry hoor Majesteitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen office op mn pc. Heb even het kladblok geopend en ben gaan schrijven. Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.
ik had het over je naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokken
Oohhh ik dacht alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik had het over je naam
Dit wist ik nog wel
Je laat je verplichtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil het woord Stairway niet meer horen, moet er morgen heen verplicht! En heb er totaal geen zin in
Mensen die ik nooit spreek gooi ik er altijd uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
Oohhh ik dacht alJe hebt me als het goed is op msn staan, dus je kunt spieken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mijn grootste afknapper? Een man die tijdens het uitgaan een jonge jenever bestelde.
Need I say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die ik nooit spreek gooi ik er altijd uit
Kan ik wel jaloers op zijn eigenlijk; ik heb vaak dat ik gegroet word in de stad of zo, en met de beste wil van de wereld niet weet wie dat nou weer was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, ja, misschien draag ik mensen wel lang mee, maar daar heb ik verder niet echt last van ofzo. Daarnaast heb ik gewoon een goed geheugen voor bepaalde zaken, waaronder dus mensen. Ik heb ook heel vaak dat een naam of gezicht me bekend voor komt en dan blijf ik net zo lang doordenken tot ik weet waarvan
Ook dan kan je tè vast in de 'next please'-modus zitten. Als de voorbijgetrokken stoet al zo lang was, is het redelijk om aan te nemen dat er nog meer kunnen volgen, en daar kan het Absolute Godswonder Plus tussen zitten die er nu nog steeds niet was... zoiets.quote:Nope, ik merk juist dat ik serieuzer word.
Lang verhaal kort makend, ex-collega's geven feestje dus ik was uitgenodigd met de nadruk wel op locatie nog onbekend. Nou die is nu wel bekend en ik word er niet vrolijk van....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je laat je verplichtenAlles is een keuze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |