Heb je helemaal gelijk in! Heb het hem net via msn verteld en hij biedt zijn excuses aan voor zijn afstandelijkheid en gaf ook inderdaad aan dat daar een reden voor is. Had niks te maken met het feit dat ik me gewoon niet tot hem aangetrokken voel, maar wel grappig dat jij en hij nu hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Dizorn het volgende:
Maar aan de andere kant heeft hij dit dus niet echt geprobeerd, dus moet er toch iets zijn waardoor hij het niet deed. En aangezien hij enthousiast was lag het daar niet aan he
Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker betrouwbaar.
Waarom heeft hij het niet geprobeerd dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! Heb het hem net via msn verteld en hij biedt zijn excuses aan voor zijn afstandelijkheid en gaf ook inderdaad aan dat daar een reden voor is. Had niks te maken met het feit dat ik me gewoon niet tot hem aangetrokken voel, maar wel grappig dat jij en hij nu hetzelfde zeggen
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het niet geprobeerd dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"
Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomenGa ik niet hier delen maar ik snap het nu helemaal. En moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dus niet op hem val, want dat had een hoop gezeik opgeleverd.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwd
Maar je bent niet tot een relatie in staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent niet tot een relatie in staat.
Jullie verdienen elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wendingquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Schilderijtje het volgende:
Zitten we nu hier?![]()
Ik ga even ander deel doorlezen van Spirit d'r verhaal...
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wending
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?
Oh well, shit happens.
Al wel een sms gestuurd?
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde man
Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!
NEXT!
Oeh! Lekkel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogen
Hou ons vooral op de hoogte!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, ja! En 26Precies het goede jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |