Zo is dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bedankt schatjenu kan ik met een gerust hart naar huis
Hallo!quote:
Wil jij je er godverdomme niet mee bemoeien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef tdrone het volgende:
word tijd dat er weer eens ruzie gemaakt word in deze SC! jullie zijn veel te lief tegen elkaar
OKE IK BEN AL WEGquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil jij je er godverdomme niet mee bemoeien?
Nee blijf! Kusje kusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ben je nu al thuisquote:
Jij bent een soort omgekeerde lapohunterquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef madmuppet het volgende:
WTF ben ik het alweer vergeten ...
retnuhopalquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een soort omgekeerde lapohunter
Racemonster!quote:
quote:
Ik zal bekennen dat ik snel poste en daarna alles afsloot omdat ik naar huis ging.... Wat een faalquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een soort omgekeerde lapohunter
Gaat deze post over 1 jongen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
CC? Ik heb het nog een keer geprobeert. Een eerlijke oprechtige mail dat het er goed aan heeft gedaan dat we uit elkaar zijn, maar wat hij in zijn mail december zei over vrienden blijven klopt dan klaarblijkelijk niet, dan houd het op.
Straks is vriendlief weg en heb ik eindelijk de dekens voor mij alleen.hij pakt alles in zijn slaap af
Ik denk de hele avond maar fokken ofzo
Heb niets nuttigs meer te doen. Alles afgerond, nog wachten op beoordeling
aawh ik hoop dat het goedkomt poepiequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
CC? Ik heb het nog een keer geprobeert. Een eerlijke oprechtige mail dat het er goed aan heeft gedaan dat we uit elkaar zijn, maar wat hij in zijn mail december zei over vrienden blijven klopt dan klaarblijkelijk niet, dan houd het op.
Straks is vriendlief weg en heb ik eindelijk de dekens voor mij alleen.hij pakt alles in zijn slaap af
Ik denk de hele avond maar fokken ofzo
Heb niets nuttigs meer te doen. Alles afgerond, nog wachten op beoordeling
Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik snel poste en daarna alles afsloot omdat ik naar huis ging.... Wat een faal
hij gaat maar 60 heurquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racemonster!
[..]
!, sorry, ik bedoel !)':
Evenveel blijven eten, meer sporten. Ga iets doen wat je LEUK vind, ipv gedwongen rondjes hardlopen. En blijf de intensiteit opschroeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben normaal op gewicht maar heb een buikje waardoor mensen dachten dat ik zwanger was,
Nu willen we dat er af krijgen maar hoe gaat dat me lukken.
Beste methode ?
doe je met me mee buikspieroefeningen? Ik begin bij 80quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben normaal op gewicht maar heb een buikje waardoor mensen dachten dat ik zwanger was,
Nu willen we dat er af krijgen maar hoe gaat dat me lukken.
Beste methode ?
Minder vet eten werkt ook heel goed. Maar wel in combi met sporten, want van alleen minder (vet) eten val je niet af.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Tuurlijk choco!
Laat het lekker gaan, jammer maar helaas.
Heb mijn nieuwe vriend
Ik moet gaan sporten denk en gezond eten als dat me gaat lukken
wil jij mijn dietist worden? Moet nog 10 kiloquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Minder vet eten werkt ook heel goed. Maar wel in combi met sporten, want van alleen minder (vet) eten val je niet af.
Held!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
En van sporten krijg je conditie zodat je keilange seks met je vriend kan hebben. En daar val je nog meer van af. Superoplossing!
Ik ben een dietist van niets, want ik mag ook nog wel wat kwijtrakenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn dietist worden? Moet nog 10 kilo
Ga fietsen/teamsport of wat dan ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vroeger liep ik graag hard in de stromende regen, kou, donker met mijn hondmaar dat gaat dus niet meer
ach je kent vast wel een goede methode om snel iets te verliezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben een dietist van niets, want ik mag ook nog wel wat kwijtraken
Fietsen ipv scooter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach je kent vast wel een goede methode om snel iets te verliezen
En gezond he! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Minder vet eten is moeilijk maar dat is wel iets waar ik me aan wil gaan houden.
Ik ben even eten en vanavond terug liefies
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsen ipv scooter?![]()
[..]
En gezond he! Eet smakelijk!
het spijt mequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen stijl.
??quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen stijl.
Een collega van me is maandag op staande voet ontslagen. En opeens duikt er op maandagavond een slechte recensie op op hookers.nl, over een collega die zij niet mag. En dan ook nog typisch haar taalgebruik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het spijt memaar vertel?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me is maandag op staande voet ontslagen. En opeens duikt er op maandagavond een slechte recensie op op hookers.nl, over een collega die zij niet mag. En dan ook nog typisch haar taalgebruik.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me is maandag op staande voet ontslagen. En opeens duikt er op maandagavond een slechte recensie op op hookers.nl, over een collega die zij niet mag. En dan ook nog typisch haar taalgebruik.
Idd.. Nadat ze 3,5 jaar hier gewerkt heeft..quote:
ik las het, mag ik je nu pijpen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt ontslagen.
Wil ik het trouwens wel weten?
Tevens: MAKKELIJK GELD VERDIENEN!!!!!!!!!!!!
Ja hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik las het, mag ik je nu pijpen?
Omdat ze eens in de zoveel tijd ruzie liep te maken met de bazin. Dit x omdat ze niet wilt dat haar verteld wordt hoe ze har werk moest doen. Terwijl iedereen op 1 lijn moet zitten qua bezigheden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt ontslagen.
Wil ik het trouwens wel weten?
Tja, dan vraag je er op een gegeven moment om. Al zou ik dezelfde lijn niet echt zou zien op jouw werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ze eens in de zoveel tijd ruzie liep te maken met de bazin. Dit x omdat ze niet wilt dat haar verteld wordt hoe ze har werk moest doen. Terwijl iedereen op 1 lijn moet zitten qua bezigheden.
En nu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
top, trek je broek maar vast uit
Gaat over het massagedeel hequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er op een gegeven moment om. Al zou ik dezelfde lijn niet echt zou zien op jouw werk
deze zin bevat geen spelfouten, hulde aan die manquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er op een gegeven moment om. Al zou ik dezelfde lijn niet echt zou zien op jouw werk
Wel een grammaticafout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
deze zin bevat geen spelfouten, hulde aan die man
Dan weet ik dus nog niet precies wat je doetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat over het massagedeel he
laat nou maar zitten, het is internet maar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
Is mijn spelling zo erg? Ik ga verder in Engels. Makkelijker
Geniaal!!! Noemde ik je vanmiddag nog kanofail... Nu ben je kanoheld!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[
Salade.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef madmuppet het volgende:
Oven aan!! Pizza erin !!! En smullen maar![]()
Ik had een ovenschotel van de AH (Canneloni).quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga etenik hoop dat het lekker is
KANOquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
MEREL
Als jij naar je opa en oma gaat moeten we wel gaan meeten he!
vast beter dn een salade.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga etenik hoop dat het lekker is
Oei, dat wist ik niet. Sorry. Ik dacht dat ze er nog woonde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KANO
Mijn opa's zijn dood en mijn oma woont in Utrecht, de ander zit in een verzorgingstehuis in mn eigen woonplaats, daar kom ik net vandaan.
Ik las dat het toch nog niet tijd van de maand was, arme jijquote:
Maar waar dacht je dat mijn opa & oma woonden danquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Sorry. Ik dacht dat ze er nog woonde.
En ik nog helemaal happy dat ik misschien ooit nog is met je kon meeten
Waar ik woon? Want op de meet zei ik waar ik woonde, en toen riep jij DAAR WONEN MIJN OPA EN OMA OOKquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar waar dacht je dat mijn opa & oma woonden dan
ja ik liep te stampen en te schreeuwen, ik wil dat het Maandag over is, ik haat het om teleur te stellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik las dat het toch nog niet tijd van de maand was, arme jij
Nee, dat zijn mijn achter oom & tantequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar ik woon? Want op de meet zei ik waar ik woonde, en toen riep jij DAAR WONEN MIJN OPA EN OMA OOK
Of was dat iemand anders?
Zal ik maar langskomen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Sorry. Ik dacht dat ze er nog woonde.
En ik nog helemaal happy dat ik misschien ooit nog is met je kon meeten
heuj! En ik danquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar langskomen dan?
Dan moet je ze maar opbellen dat je binnenkort langs komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mijn achter oom & tante
Maar die zien we bijna nooit eigenlijk
Ook goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar langskomen dan?
Ik weet niet precies waar ze wonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je ze maar opbellen dat je binnenkort langs komtPM anders even waar ze wonen, ben wel benieuwd!
[..]
Ook goed
Moet ik op doorreis?quote:
waar woonde je ook lweer en hoe kom ik daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je ze maar opbellen dat je binnenkort langs komtPM anders even waar ze wonen, ben wel benieuwd!
[..]
Ook goed
Ga ik vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ze wonenBij het water ergens en vlakbij de supermarkt in een woning van 1 verdieping hoog.
Ohja en ze hebben snijbonen in de voortuin
Ik pm je nog wel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik op doorreis?
[..]
waar woonde je ook lweer en hoe kom ik daar?
Kusje terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten, ik ben niet in een feeststemmingkusjes voor de lieve mensjes
Geen kusjes voor mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Succesquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ik vinden![]()
[..]
Ik pm je nog wel!
Okeej , zitten enquote:
Nee helaasquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Okeej , zitten en![]()
Of bedoelde je dat niet ??
Kom maar, slaaf.quote:
Is goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Prima hoor
Rechterhand op rood !
Jij bent mijn slaaf.quote:
Linkervoet op groen !quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Jij bent mijn slaaf.
Wedden dat ik beter met zwepen kan slaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Jij bent mijn slaaf.
Hooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Goeiesavonds. Ze zijn mijn eten vergeten te bezorgen
wij zijn chinees aan het bestellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Goeiesavonds. Ze zijn mijn eten vergeten te bezorgen
kokindjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar ik heb kokintjes
Die voeden alleen nauwelijks
Analfabeet.quote:
Dat klopt.quote:
dat van mij wordt nu opgehaald.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Lucky! Ik moet nog altijd wachten op mijn vreten!
Ja dat van ons zou 20 min geleden bezorgd wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat van mij wordt nu opgehaald.
ik wil steeds iets zeggen maar dat lijkt me niet handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Lucky! Ik moet nog altijd wachten op mijn vreten!
Gewoon bellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja dat van ons zou 20 min geleden bezorgd worden![]()
![]()
ja maar anders weer hongerquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo? Het gaat over eten en niet over mijn kut hoor
Douchzequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow sorry OVik ben douchen dus tot zo
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Krijgen we zo een dom kut bandje aan de lijn
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Grappig eh? Dat ik al vanaf half 7 op mn vreten wacht?
Sure! Het is voedselquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Quincy? Hapje van mijn billen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef madmuppet het volgende:
Soooow net mijn frustratie geuit, ruzie gehad en heerlijke goed maak sex!!! En vanavond weer !!! Huppa!!!!
Ben nu dat heerlijke sigaretje aan het roken
bedankt dat je me jaloers maaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef madmuppet het volgende:
Soooow net mijn frustratie geuit, ruzie gehad en heerlijke goed maak sex!!! En vanavond weer !!! Huppa!!!!
Ben nu dat heerlijke sigaretje aan het roken
Sorry... Moest het ff kwijtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt dat je me jaloers maakt
seks plannen.quote:
IK WACHT NOG STEEDSquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Daar ben ich weer !![]()
Hoi allemaal lekker gegeten?
Val je daarover.... Je had ookquote:
Word er eten voor je gekookt?quote:
Klasse dat je er wat van gezegd hebt ook al weet ik niet waarvanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Val je daarover.... Je had ook
Kunnen zeggen klasse mm dat je er wat van hebt gezegd ...
waar heb je wat van gezegd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Val je daarover.... Je had ook
Kunnen zeggen klasse mm dat je er wat van hebt gezegd ...
Kom je vast nog wel achterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klasse dat je er wat van gezegd hebt ook al weet ik niet waarvan
Over het feit dat we zo vaak sex hebben ... En dat ik de laatste tijd alleen maar geil ben en dat ze er geen aandacht voor heeft/had ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waar heb je wat van gezegd?
Nope, we hadden besteld, zou er met 45 min zijn en we wachten nu al bijna 2 uurquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Word er eten voor je gekookt?
neuqen?quote:
aaaaaahw. je overleeft het wel hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Over het feit dat we zo vaak sex hebben ... En dat ik de laatste tijd alleen maar geil ben en dat ze er geen aandacht voor heeft/had ...
Het scheelde weinig ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
aaaaaahw. je overleeft het wel hoor.
In je kont?quote:
Je kn zonder.quote:
Eeuuhhhrrmmm... Sexquote:
Lullig. Zal je niet eens even bellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nope, we hadden besteld, zou er met 45 min zijn en we wachten nu al bijna 2 uur
Echt niet!!! Totaal niet!! Absoluut niet!!!quote:
Maar seks is dan toch ook gewoon leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Eeuuhhhrrmmm... SexDaar gaat het vaak over...
Eeuuhmm... Jahquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar seks is dan toch ook gewoon leuk
Die is het tegenovergestelde van wat ik ben op dat gebied ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En je vriendinnetje is/was dus niet zo ?
Ben je nou al aan de rooie... Of zet het niet door...?quote:
Nee, en ik word er schijtchagrijnig van en ik heb zin in seksquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ben je nou al aan de rooie... Of zet het niet door...?
Kan het me voorstellen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, en ik word er schijtchagrijnig van en ik heb zin in seks
Dat is een quote...quote:
jij hebt net goedmaakseks gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen...
En jah ik ook...
hmm dat is flink kut jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Die is het tegenovergestelde van wat ik ben op dat gebied ...
Jah? Dus? Kan al wel weer...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt net goedmaakseks gehad
ik heb sinds fucking December geen seks gehad en als dat kutgedoe niet vandaag of morgen komt duurt het nog langerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hmm dat is flink kut ja
Ik en mijn vriend zijn precies het zelfde..
afgelopen oud en nieuw, zouden we donderdag tot zondag alleen thuis zijn. Toen waren we tot diep in de nacht aan het praten wat uit liep op allemaal seksfantasiën, toen werden we te geil en zeiden we dat we niet konden wachten tot donderdag. Zou nog een week durenWaarop we een hotel boekte
Heerlijk als ik er aan terug denk
Ben je nog steeds niet ongesteld?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb sinds fucking December geen seks gehad en als dat kutgedoe niet vandaag of morgen komt duurt het nog langer
Zoek snel een vriendje , of scharrel ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb sinds fucking December geen seks gehad en als dat kutgedoe niet vandaag of morgen komt duurt het nog langer
Nee, en dit is al de 3e dag sinds ik gestopt ben met de pilquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet ongesteld?
Pik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, en dit is al de 3e dag sinds ik gestopt ben met de pik
En nu praat je je mond voorbij.... Jequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van alles en nog watquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]geil
wat voor fantasiën zijn er uitgevoerd...?
wie zegt dan ook dat ik het niet over zwemmen heb?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En nu praat je je mond voorbij.... Je
Zou gaan zwemmen ...
Duurt het door stress ook niet langer voordat het doorzet? #durftevragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, en dit is al de 3e dag sinds ik gestopt ben met de pil
Ja dat kan wel, maar ik wil zo graag seksquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Duurt het door stress ook niet langer voordat het doorzet? #durftevragen
Terug? Nee hoor we wonen al lang en breed samen, ze is nu naar een oriflamepartyquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Van alles en nog wat
Moet je dan niet terug naar je vriendin als je nou al dadelijk weer op springen staat?
Lieve oceanquote:
BEFFEN JONGEH, BEFFEN!quote:
alsof je geen seks kn hebben als je ongesteld bentquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben echt slecht ik slik altijd door de PIL
Omdat ik niet zonder een week seks kan..
Oh best erg dus eigenlijk..
had dat zterdag gezegd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar ik wil zo graag seks
Oke, naja aangenaam kennis op fok!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Terug? Nee hoor we wonen al lang en breed samen, ze is nu naar een oriflamepartydus die komt later terug... En als ik op springen sta... Tsja... Handenarbeid als ik het niet meer trek
Omdat we het over sex hadden ... En jij sinds december al niet meer had geneuktquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie zegt dan ook dat ik het niet over zwemmen heb?
Je hoeft toch niet alles te weten wat ik van plan benquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Omdat we het over sex hadden ... En jij sinds december al niet meer had geneukt
En dat dat dan nog langer zou duren doordat het niet doorzet ... 1+1=4
kom dan.quote:
Ze noemde mij geile mmquote:
Geil.quote:
Mijn ex vond het niet erg, in ieder geval op de laatste dagen niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
alsof je geen seks kn hebben als je ongesteld bent
OV is te jong om geil te zijn.quote:
Nee niet op de geile Posts hoor... Dat zou raar zijn... En niet goed voor mijn telefoon ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, naja aangenaam kennis op fok!
Weet ik ook even wat meer over je
Hmm oke
Dus dan zit je te handenarbeiden op onze geile posts
Lipjesssss?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mijn ex vond het niet erg, in ieder geval op de laatste dagen niet.
Hoe het met mijn huidige vriend zit geen idee
Volgens mij zit ik juist in mijn geilste periode...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OV is te jong om geil te zijn.
Kom danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik juist in mijn geilste periode...
Truequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OV is te jong om geil te zijn.
appeltjequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja ik zei dat je lief bent OVtje
Hihi M&M
ja maar madmuppet kan daar niet tegenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja ik zei dat je lief bent OVtje
Hihi M&M
neinnquote:
Is je telefoon niet sperma dicht dan,quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nee niet op de geile Posts hoor... Dat zou raar zijn... En niet goed voor mijn telefoon ...
Jawel hoor OV., ik vind je ook een hoog knuffel gehalte hebben ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar madmuppet kan daar niet tegen
Tsjik die in mijn sig staat?quote:
Mag ik je likken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tsjik die in mijn sig staat?
wtf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
neinn
Ja maar ik heb zelf sowieso geen zin in ongesteld zijn.
Ben net overgestapt naar een nieuwe pil. Waarom geen idee, kreeg een andere ineens.
[..]
Is je telefoon niet sperma dicht dan,
dat vind ik slecht
Jij wel.quote:
oh moet ik dat niet meer zeggen dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar madmuppet kan daar niet tegen
iPhone kan niet alles zijn hè.... Weet je trouwens zeker dat het geelsuperkuiken is en niet geilsuperkuikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Is je telefoon niet sperma dicht dan,
dat vind ik slecht
okeeyquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jawel hoor OV., ik vind je ook een hoog knuffel gehalte hebben ...
Mag van mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
oh moet ik dat niet meer zeggen dan ?
Jah... Komt u maar , ik ga zo douchen... Wil mee?quote:
Jawel dat magquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
oh moet ik dat niet meer zeggen dan ?
Oehquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jah... Komt u maar , ik ga zo douchen... Wil mee?
Jij doet het alleen in bed?quote:
Wordt je geil van hoorquote:
Omdat het met je kut te maken heeft whehehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Nee maar ik lig op bed enzo dus ik vraag of je erbij komt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
Maar ik moet bijna oppassen
[..]
Jij doet het alleen in bed?
Das waar, jammer!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
iPhone kan niet alles zijn hè.... Weet je trouwens zeker dat het geelsuperkuiken is en niet geilsuperkuiken
Ik moet ook oppassen dat vrouwlief dan niet thuiskomtquote:
dat is te obviousquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Das waar, jammer!
haha daar zat ik inderdaad aan te twijfelen wat voor Usernaam ik ging makenvond GeilSuperKuiken ook wel grappig
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Das waar, jammer!
haha daar zat ik inderdaad aan te twijfelen wat voor Usernaam ik ging makenvond GeilSuperKuiken ook wel grappig
Wil je een faptopic?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen dat vrouwlief dan niet thuiskomt
Echt denken jullie niet na ofzo? dat lijkt toch teveel op GeelSuperKuikenquote:
Je hebt gelijk sorry CC..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Echt denken jullie niet na ofzo? dat lijkt toch teveel op GeelSuperKuiken
jezus
Is al goed, sorry voor mijn buiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sorry CC..
mocht ik btw dit topic weer sluiten... Ik kan hem niet heropenen met de mobile versie ... Dan weten jullie ervan ...
Goed alleen ik zit m te spacen omdat ik nog steeds niet ongesteld ben, met jou??quote:
Och ik snap het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is al goed, sorry voor mijn bui
OHNEE CC JE MOET OOK CONDOOMS GEBRUIKEN ALS JE NEUKT.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed alleen ik zit m te spacen omdat ik nog steeds niet ongesteld ben
Ze is al vanaf december al droog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHNEE CC JE MOET OOK CONDOOMS GEBRUIKEN ALS JE NEUKT.![]()
![]()
![]()
Ik heb al niet meer geneukt sinds December en ik ben aan de pilquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHNEE CC JE MOET OOK CONDOOMS GEBRUIKEN ALS JE NEUKT.![]()
![]()
![]()
PIK JE BENT AAN DE PIK HAHAAHHAHHAAquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al niet meer geneukt sinds December en ik ben aan de pil
Neuh niet droog maar er komt niks inquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze is al vanaf december al droog.
dat zag ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
PIK JE BENT AAN DE PIK HAHAAHHAHHAA
Hey ik zag jouw vriendjes staan vandaag en toen zeiden ze Heyyy en toen zeiden wij hallo en toen zeiden zij: alles goeddquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze is al vanaf december al droog.
waar zie jij pik staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
PIK JE BENT AAN DE PIK HAHAAHHAHHAA
in de etos hebben ze van die nepdingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh niet droog maar er komt niks in
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey ik zag jouw vriendjes staan vandaag en toen zeiden ze Heyyy en toen zeiden wij hallo en toen zeiden zij: alles goedd
en toen zeiden wij jaa
Ik heb geen vrienden, omdat Fok!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey ik zag jouw vriendjes staan vandaag en toen zeiden ze Heyyy en toen zeiden wij hallo en toen zeiden zij: alles goedd
en toen zeiden wij jaa
IK WIL ECHT NEUKEN EN HET MAAKT ME NU NIET UIT MET WIEquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
in de etos hebben ze van die nepdingen
o wat ben jij raar danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, omdat Fok!
Probeer CSquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK WIL ECHT NEUKEN EN HET MAAKT ME NU NIET UIT MET WIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |