Zo is dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bedankt schatjenu kan ik met een gerust hart naar huis
Hallo!quote:
Wil jij je er godverdomme niet mee bemoeien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef tdrone het volgende:
word tijd dat er weer eens ruzie gemaakt word in deze SC! jullie zijn veel te lief tegen elkaar
OKE IK BEN AL WEGquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil jij je er godverdomme niet mee bemoeien?
Nee blijf! Kusje kusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ben je nu al thuisquote:
Jij bent een soort omgekeerde lapohunterquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef madmuppet het volgende:
WTF ben ik het alweer vergeten ...
retnuhopalquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een soort omgekeerde lapohunter
Racemonster!quote:
quote:
Ik zal bekennen dat ik snel poste en daarna alles afsloot omdat ik naar huis ging.... Wat een faalquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een soort omgekeerde lapohunter
Gaat deze post over 1 jongen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
CC? Ik heb het nog een keer geprobeert. Een eerlijke oprechtige mail dat het er goed aan heeft gedaan dat we uit elkaar zijn, maar wat hij in zijn mail december zei over vrienden blijven klopt dan klaarblijkelijk niet, dan houd het op.
Straks is vriendlief weg en heb ik eindelijk de dekens voor mij alleen.hij pakt alles in zijn slaap af
Ik denk de hele avond maar fokken ofzo
Heb niets nuttigs meer te doen. Alles afgerond, nog wachten op beoordeling
aawh ik hoop dat het goedkomt poepiequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
CC? Ik heb het nog een keer geprobeert. Een eerlijke oprechtige mail dat het er goed aan heeft gedaan dat we uit elkaar zijn, maar wat hij in zijn mail december zei over vrienden blijven klopt dan klaarblijkelijk niet, dan houd het op.
Straks is vriendlief weg en heb ik eindelijk de dekens voor mij alleen.hij pakt alles in zijn slaap af
Ik denk de hele avond maar fokken ofzo
Heb niets nuttigs meer te doen. Alles afgerond, nog wachten op beoordeling
Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik snel poste en daarna alles afsloot omdat ik naar huis ging.... Wat een faal
hij gaat maar 60 heurquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racemonster!
[..]
!, sorry, ik bedoel !)':
Evenveel blijven eten, meer sporten. Ga iets doen wat je LEUK vind, ipv gedwongen rondjes hardlopen. En blijf de intensiteit opschroeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben normaal op gewicht maar heb een buikje waardoor mensen dachten dat ik zwanger was,
Nu willen we dat er af krijgen maar hoe gaat dat me lukken.
Beste methode ?
doe je met me mee buikspieroefeningen? Ik begin bij 80quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben normaal op gewicht maar heb een buikje waardoor mensen dachten dat ik zwanger was,
Nu willen we dat er af krijgen maar hoe gaat dat me lukken.
Beste methode ?
Minder vet eten werkt ook heel goed. Maar wel in combi met sporten, want van alleen minder (vet) eten val je niet af.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Tuurlijk choco!
Laat het lekker gaan, jammer maar helaas.
Heb mijn nieuwe vriend
Ik moet gaan sporten denk en gezond eten als dat me gaat lukken
wil jij mijn dietist worden? Moet nog 10 kiloquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Minder vet eten werkt ook heel goed. Maar wel in combi met sporten, want van alleen minder (vet) eten val je niet af.
Held!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
En van sporten krijg je conditie zodat je keilange seks met je vriend kan hebben. En daar val je nog meer van af. Superoplossing!
Ik ben een dietist van niets, want ik mag ook nog wel wat kwijtrakenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn dietist worden? Moet nog 10 kilo
Ga fietsen/teamsport of wat dan ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vroeger liep ik graag hard in de stromende regen, kou, donker met mijn hondmaar dat gaat dus niet meer
ach je kent vast wel een goede methode om snel iets te verliezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben een dietist van niets, want ik mag ook nog wel wat kwijtraken
Fietsen ipv scooter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach je kent vast wel een goede methode om snel iets te verliezen
En gezond he! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Minder vet eten is moeilijk maar dat is wel iets waar ik me aan wil gaan houden.
Ik ben even eten en vanavond terug liefies
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsen ipv scooter?![]()
[..]
En gezond he! Eet smakelijk!
het spijt mequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen stijl.
??quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen stijl.
Een collega van me is maandag op staande voet ontslagen. En opeens duikt er op maandagavond een slechte recensie op op hookers.nl, over een collega die zij niet mag. En dan ook nog typisch haar taalgebruik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het spijt memaar vertel?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me is maandag op staande voet ontslagen. En opeens duikt er op maandagavond een slechte recensie op op hookers.nl, over een collega die zij niet mag. En dan ook nog typisch haar taalgebruik.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een collega van me is maandag op staande voet ontslagen. En opeens duikt er op maandagavond een slechte recensie op op hookers.nl, over een collega die zij niet mag. En dan ook nog typisch haar taalgebruik.
Idd.. Nadat ze 3,5 jaar hier gewerkt heeft..quote:
ik las het, mag ik je nu pijpen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt ontslagen.
Wil ik het trouwens wel weten?
Tevens: MAKKELIJK GELD VERDIENEN!!!!!!!!!!!!
Ja hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik las het, mag ik je nu pijpen?
Omdat ze eens in de zoveel tijd ruzie liep te maken met de bazin. Dit x omdat ze niet wilt dat haar verteld wordt hoe ze har werk moest doen. Terwijl iedereen op 1 lijn moet zitten qua bezigheden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt ontslagen.
Wil ik het trouwens wel weten?
Tja, dan vraag je er op een gegeven moment om. Al zou ik dezelfde lijn niet echt zou zien op jouw werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ze eens in de zoveel tijd ruzie liep te maken met de bazin. Dit x omdat ze niet wilt dat haar verteld wordt hoe ze har werk moest doen. Terwijl iedereen op 1 lijn moet zitten qua bezigheden.
En nu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
top, trek je broek maar vast uit
Gaat over het massagedeel hequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er op een gegeven moment om. Al zou ik dezelfde lijn niet echt zou zien op jouw werk
deze zin bevat geen spelfouten, hulde aan die manquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er op een gegeven moment om. Al zou ik dezelfde lijn niet echt zou zien op jouw werk
Wel een grammaticafout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
deze zin bevat geen spelfouten, hulde aan die man
Dan weet ik dus nog niet precies wat je doetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat over het massagedeel he
laat nou maar zitten, het is internet maar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
Is mijn spelling zo erg? Ik ga verder in Engels. Makkelijker
Geniaal!!! Noemde ik je vanmiddag nog kanofail... Nu ben je kanoheld!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[
Salade.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef madmuppet het volgende:
Oven aan!! Pizza erin !!! En smullen maar![]()
Ik had een ovenschotel van de AH (Canneloni).quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga etenik hoop dat het lekker is
KANOquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
MEREL
Als jij naar je opa en oma gaat moeten we wel gaan meeten he!
vast beter dn een salade.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga etenik hoop dat het lekker is
Oei, dat wist ik niet. Sorry. Ik dacht dat ze er nog woonde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KANO
Mijn opa's zijn dood en mijn oma woont in Utrecht, de ander zit in een verzorgingstehuis in mn eigen woonplaats, daar kom ik net vandaan.
Ik las dat het toch nog niet tijd van de maand was, arme jijquote:
Maar waar dacht je dat mijn opa & oma woonden danquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Sorry. Ik dacht dat ze er nog woonde.
En ik nog helemaal happy dat ik misschien ooit nog is met je kon meeten
Waar ik woon? Want op de meet zei ik waar ik woonde, en toen riep jij DAAR WONEN MIJN OPA EN OMA OOKquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar waar dacht je dat mijn opa & oma woonden dan
ja ik liep te stampen en te schreeuwen, ik wil dat het Maandag over is, ik haat het om teleur te stellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik las dat het toch nog niet tijd van de maand was, arme jij
Nee, dat zijn mijn achter oom & tantequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar ik woon? Want op de meet zei ik waar ik woonde, en toen riep jij DAAR WONEN MIJN OPA EN OMA OOK
Of was dat iemand anders?
Zal ik maar langskomen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Sorry. Ik dacht dat ze er nog woonde.
En ik nog helemaal happy dat ik misschien ooit nog is met je kon meeten
heuj! En ik danquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar langskomen dan?
Dan moet je ze maar opbellen dat je binnenkort langs komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mijn achter oom & tante
Maar die zien we bijna nooit eigenlijk
Ook goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar langskomen dan?
Ik weet niet precies waar ze wonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je ze maar opbellen dat je binnenkort langs komtPM anders even waar ze wonen, ben wel benieuwd!
[..]
Ook goed
Moet ik op doorreis?quote:
waar woonde je ook lweer en hoe kom ik daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je ze maar opbellen dat je binnenkort langs komtPM anders even waar ze wonen, ben wel benieuwd!
[..]
Ook goed
Ga ik vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ze wonenBij het water ergens en vlakbij de supermarkt in een woning van 1 verdieping hoog.
Ohja en ze hebben snijbonen in de voortuin
Ik pm je nog wel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik op doorreis?
[..]
waar woonde je ook lweer en hoe kom ik daar?
Kusje terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten, ik ben niet in een feeststemmingkusjes voor de lieve mensjes
Geen kusjes voor mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Succesquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ik vinden![]()
[..]
Ik pm je nog wel!
Okeej , zitten enquote:
Nee helaasquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Okeej , zitten en![]()
Of bedoelde je dat niet ??
Kom maar, slaaf.quote:
Is goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Prima hoor
Rechterhand op rood !
Jij bent mijn slaaf.quote:
Linkervoet op groen !quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Jij bent mijn slaaf.
Wedden dat ik beter met zwepen kan slaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Jij bent mijn slaaf.
Hooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Goeiesavonds. Ze zijn mijn eten vergeten te bezorgen
wij zijn chinees aan het bestellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Goeiesavonds. Ze zijn mijn eten vergeten te bezorgen
kokindjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar ik heb kokintjes
Die voeden alleen nauwelijks
Analfabeet.quote:
Dat klopt.quote:
dat van mij wordt nu opgehaald.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Lucky! Ik moet nog altijd wachten op mijn vreten!
Ja dat van ons zou 20 min geleden bezorgd wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat van mij wordt nu opgehaald.
ik wil steeds iets zeggen maar dat lijkt me niet handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Lucky! Ik moet nog altijd wachten op mijn vreten!
Gewoon bellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja dat van ons zou 20 min geleden bezorgd worden![]()
![]()
ja maar anders weer hongerquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo? Het gaat over eten en niet over mijn kut hoor
Douchzequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow sorry OVik ben douchen dus tot zo
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Krijgen we zo een dom kut bandje aan de lijn
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Grappig eh? Dat ik al vanaf half 7 op mn vreten wacht?
Sure! Het is voedselquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Quincy? Hapje van mijn billen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef madmuppet het volgende:
Soooow net mijn frustratie geuit, ruzie gehad en heerlijke goed maak sex!!! En vanavond weer !!! Huppa!!!!
Ben nu dat heerlijke sigaretje aan het roken
bedankt dat je me jaloers maaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef madmuppet het volgende:
Soooow net mijn frustratie geuit, ruzie gehad en heerlijke goed maak sex!!! En vanavond weer !!! Huppa!!!!
Ben nu dat heerlijke sigaretje aan het roken
Sorry... Moest het ff kwijtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt dat je me jaloers maakt
seks plannen.quote:
IK WACHT NOG STEEDSquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Daar ben ich weer !![]()
Hoi allemaal lekker gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |