mwoah er zijn slechts 200k kijkers en toch moeten scheten op de FP genoemd worden terwijl het verre van nieuwswaardig is en elke bericht eindigt mete en verwijzing naar het forum en het officiele Twitteraccount van Secret Story. Er zal wel een SST-bericht per dag afspraak liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef Maanvis het volgende:
Bij mijn weten verdient Danny hier in directe zin niets mee (dwz FOK! krijgt geen geld van SBS).
Maar indirect trekt het natuurlijk een hoop bezoekers die een hoop bannerviews en misschien ook wel wat abo's genereren.
zoiets boeit altijdquote:
Vind ik interessant, helemaal omdat daaruit dus blijkt dat het nieuws "gesponsord" wordtquote:
Mensen die denken dat je veel met een site verdiendquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef FruitenCo het volgende:
Danny is aan het cashen, de rest van de modjes krijgen er niks vanDanny lacht zich wat met al dat vrijwilligerswerk.
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef prutvent het volgende:
[..]
Is er ook ergens een lijst van Fok-meme's?
Welneequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mwoah er zijn slechts 200k kijkers en toch moeten scheten op de FP genoemd worden terwijl het verre van nieuwswaardig is en elke bericht eindigt mete en verwijzing naar het forum en het officiele Twitteraccount van Secret Story. Er zal wel een SST-bericht per dag afspraak liggen
Maar jij als PR-dame kan toch wel een keer kijken of er niet wat extra revenue voor FOK! binnen te halen is via SST?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee
Nooit meegekregen dat Danny dit soort programma's zélf gewoon ook heel leuk vindt?
Is dat je eerder nooit opgevallen?
En verder is de exposure voor FOK! gewoon interessant om op deze manier nieuwe users naar FOK! te krijgen. FOK! is veel genoemd in de media de laatste dagen, soms ook met linkjes naar dit SST forum.
Daar staat dat ik de bedenker ben vanquote:
onzin, FOK! is een bedrijf en het is niet onbeschoft om bij een bedrijf naar de omzet te vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
Verder is het natuurlijk tamelijk onbeschoft om iemand naar zijn inkomen te vragen.
Ik zag je op geenstijl al roepen dat we 10.000 per maand krijgen. Ik kan je geruststellen, FOK! krijgt er geen cent voor, en ik dus ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:08 schreef MikeyMo het volgende:
Daar ben ik wel benieuwd naar aangezien SBS met euro's strooit om maar publiciteit te genereren. Zelfs Geenstijl hebben ze vanochtend weten te gijzelen
De exposure hier en op de FP zal heus wel niet zonder wat financiele compensatie gaan.
moet straks nog naar albert heijn. zal 't 's vragen daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, FOK! is een bedrijf en het is niet onbeschoft om bij een bedrijf naar de omzet te vragen.
De omzet van AH is niet zo moeilijk te vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
moet straks nog naar albert heijn. zal 't 's vragen daar
Vraag ook even het nummer van de cassièrequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan doe je volgens mij toch iets verkeerd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zag je op geenstijl al roepen dat we 10.000 per maand krijgen. Ik kan je geruststellen, FOK! krijgt er geen cent voor, en ik dus ook niet.
Hoeft niet, gewoon je rolmaat meenemen en samen met knorretje de winkel opmeten, en dan naar deze site toe: http://www.foodpersonalit(...)2-stellingmeter.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Vergeleken met de bunker is het al een hele verbeteringquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan doe je volgens mij toch iets verkeerd.
PR heeft haast dagelijks contact met SBS/Net5.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar jij als PR-dame kan toch wel een keer kijken of er niet wat extra revenue voor FOK! binnen te halen is via SST?
oh, honeyquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
PR heeft haast dagelijks contact met SBS/Net5.
Wat we dan wel en niet bespreken hoeven we hier niet allemaal uit de doeken te doen, maar Danny/FOK! krijgt er idd geen cent voor. Het is gewoon een leuke samenwerking waar beide partijen iets aan hebben.
Want Secret Story betaalt de Telegraaf vast tonnen om het nieuws te brengen bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan doe je volgens mij toch iets verkeerd.
FOK! heeft al sinds de eerste Big Brother een RLS history.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef neilpad het volgende:
Het zal vast iets opleveren. Zie weinig andere reden om zoveel aandacht aan zo'n matig programma te besteden.
Met een intensievere samenwerking valt weldegelijk een hoop geld te verdienen. Als ik zie hoe summier die site van Net5 is opgezet dan kan FOK! daar bijv. een bijdrage in leveren en daarvoor flink cashenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
PR heeft haast dagelijks contact met SBS/Net5.
Wat we dan wel en niet bespreken hoeven we hier niet allemaal uit de doeken te doen, maar Danny/FOK! krijgt er idd geen cent voor. Het is gewoon een leuke samenwerking waar beide partijen iets aan hebben.
1 - FOK! heeft een lange geschiedenis met Realityshows, en een groot deel van onze users vindt realityshows leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef neilpad het volgende:
Het zal vast iets opleveren. Zie weinig andere reden om zoveel aandacht aan zo'n matig programma te besteden.
Zit niet te zeiken en te zuigen joh. Zeg wat je op je lever hebt.quote:
dan zijn we niet langer onafhankelijk en er staan me nog wat dreigementen bij van mensen van het vorige project waar we wat dieper in zaten. nee dank jequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met een intensievere samenwerking valt weldegelijk een hoop geld te verdienen. Als ik zie hoe summier die site van Net5 is opgezet dan kan FOK! daar bijv. een bijdrage in leveren en daarvoor flink cashen.
Da's idd wel een voordeel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
En juist doordat we NIET betaald worden kunnen we onafhankelijk blijven en gewoon kritisch melden dat de live-uitzendingen ruk zijn
Er is dan ook veel overleg geweest, er zijn mensen van FOK! daar op kantoor geweest om o.a. dat te bespreken, dus voor een volgende keer is dat wellicht een optie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met een intensievere samenwerking valt weldegelijk een hoop geld te verdienen. Als ik zie hoe summier die site van Net5 is opgezet dan kan FOK! daar bijv. een bijdrage in leveren en daarvoor flink cashen.
Veel mensen zijn anti-sbs, maar iedereen kijkt ernaar. Roepen dat SBS ruk is/campingzender is is natuurlijk wel helemaal de bom, maar als je even verder kijkt slaat het nergens op. Wegmisbruikers/peter r de vries (of heeft hier iemand NIET de joran vd slootspecial gezien?), undercover in nederland en regelmatig gewoon topfilms. SBS doet wat veel dingen betreft best leuke dingen en, net als alle andere zenders, ook weleens rukdingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:59 schreef Maanvis het volgende:
Da's idd wel een voordeel!
Maar aan de andere kant gun ik jou ook een groter huis dus ik heb er geen bezwaar tegen als je je ziel verkoopt aan de duivel (SBS).
FOK! moet idd onafhankelijk blijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dan zijn we niet langer onafhankelijk en er staan me nog wat dreigementen bij van mensen van het vorige project waar we wat dieper in zaten. nee dank je
Eens, maar SBS is 1 van de weinige zenders die meent om de 15 a 20 min reclame door een film ofzo te moeten pleuren. Dodelijk irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Veel mensen zijn anti-sbs, maar iedereen kijkt ernaar. Roepen dat SBS ruk is/campingzender is is natuurlijk wel helemaal de bom, maar als je even verder kijkt slaat het nergens op. Wegmisbruikers/peter r de vries (of heeft hier iemand NIET de joran vd slootspecial gezien?), undercover in nederland en regelmatig gewoon topfilms. SBS doet wat veel dingen betreft best leuke dingen en, net als alle andere zenders, ook weleens rukdingen.
Laat je niet zo kennen joh, dat staat aleen maar onprofessioneel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken en te zuigen joh. Zeg wat je op je lever hebt.
Meer views/bezoekers is ook aantrekkelijker voor adverteerders.
Moet het echt allemaal voorgekauwd worden ja?
klikken op een banner is altijd goed natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
Waar ik altijd wel benieuwd naar ben : Heeft het ook daadwerkelijk nut om op een banner te klikken? Boeit niet wat voor banner, een banner.
Of krijg je er bijna geen fuck voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |