quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Viro het volgende:
Heb nu milow met the priest (live) aanstaan, kerel kan zingen
omdat patje.. en onz radio natuurlijkquote:
kom maar eens 5 min bij mij op mijn kamer...quote:
moet ik die doen of doe jij dat?quote:
goeien idee van mij hequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Mee eens.
Johnny Cash uurtje is ook wel geweldig
Zal de muziek nog wel te horen zijn dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kom maar eens 5 min bij mij op mijn kamer...
oh, wacht
ik doe het wel, heb hele discography van metallicaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef dragems het volgende:
[..]
moet ik die doen of doe jij dat?
als je die jas van gister aandoet vast neit meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal de muziek nog wel te horen zijn dan?
niet voor huppel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
Een U2 uurtje, speciaal voor koelkast?
Nee hoorquote:
u2 is wel mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
Nirvanaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
hihihiiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als je die jas van gister aandoet vast neit meer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die wil ik wel draaienHeb 95nummers van hun dus moet goedkomen
En dan toch een uur lang smells like teen spirit draaien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die wil ik wel draaienHeb 95nummers van hun dus moet goedkomen
Nee, dan word ik gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch een uur lang smells like teen spirit draaien?
Ik zeg doen!!!quote:
een uur lang zon fuckign viool in je oor is prettigquote:
JA JA JA JA JA JA JAquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef robdriessen het volgende:
Zou er animo zijn voor een uurtje lounge/chillout ? Niet zo zeer vanavond, maar in z'n algemeenheid?
ja lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef robdriessen het volgende:
Zou er animo zijn voor een uurtje lounge/chillout ? Niet zo zeer vanavond, maar in z'n algemeenheid?
is wel eens in de nacht gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef robdriessen het volgende:
oh!quote:
jij zou eigenlijk een eigen show moeten hebben met alleen maar foute nummersquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe dan een uur lang foute boyband muziek enzo...
die hip was in de jaren 90![]()
haha dan zou niemand luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk een eigen show moeten hebben met alleen maar foute nummers
New Kids On The Blockquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe dan een uur lang foute boyband muziek enzo...
die hip was in de jaren 90![]()
mensen die hem wel wouden horen en zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat je deze niet ging draaien
je maakt een grap ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
Hey wat een leuken nummer nog nooit gehoord.
Dat denk ik ook iedere keer als ik m hoor..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
Deze blijft mooi
Heb een andere versie geloof ik
Ik werd misselijk van jouw FBquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
Hey wat een leuken nummer nog nooit gehoord.
Wouden??quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen die hem wel wouden horen en zo
PIquote:
ja met bomen en zoquote:
Jaquote:
Ik juist wel, en baal van die standaard PI want zo lees ik sommige posts heel anders.quote:
Heuh? Wat heb ik er nou weer opstaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd misselijk van jouw FB
Zoek de zeepquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Uurtje Ernie is pas baas
Met klassiekers als:
Zoek de zeep
Koekje verloren in de disco
dat is een goed ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zeg iig geen uurtje acdc
iddquote:
Niks hoor. Lekker aan het BBQen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuh? Wat heb ik er nou weer opstaan?
jaquote:
jaquote:
en echt welquote:
om oasis te draaienquote:
Neuh. Gaat een week of wat later worden, en dan inclusief vriend/vriendin/vrouw/man van de collega'squote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks hoor. Lekker aan het BBQen?
een uur lang weird al yankovicquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef robdriessen het volgende:
Uurtje covers, dat zie ik ook nog wel zitten.
ik luister dan gewoon nietquote:
Uur lang zelfde artiest. Beetje jammer wel dat jij dat nu helemaal over neemtquote:
En jij neemt dan je mama mee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Gaat een week of wat later worden, en dan inclusief vriend/vriendin/vrouw/man van de collega's
reserve lijstquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij neemt dan je mama mee?
hoezo jammer? idee komt van mtv. die had vaak top 11. allemaal nummers van 1 artiestquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uur lang zelfde artiest. Beetje jammer wel dat jij dat nu helemaal over neemt![]()
Maar dat is mijn mening.
[..]
En jij neemt dan je mama mee?
Dat doe je toch altijd al?quote:
nee, jij hebt mijn nachtshow niet gehoord. daar kwam echt alles voorbij, vraag maar aan knetter en fantaquote:
Goede spam tegenwoordigquote:How To Naturally Enlarge Penis
You Will Gain More Unforgettable Sex
Everything natural from shampoo to body soap to dietary supplement and even glass window panel is quickly saturating the market. For men, increasing penis size is no different in choosing the natural or synthetic procedure. Though thousands are still undergoing penis enlargement surgery or simply phalloplasty every year, many opt to do it the natural way. So how to naturally enlarge penis?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, misschien niemand, misschien iemand anders..
Ja en snuf begon ermee op radio onzin en jij gaat ermee door.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo jammer? idee komt van mtv. die had vaak top 11. allemaal nummers van 1 artiest
Ja, je moet even rebooten zo. En die melding die je ziet kan je wegklikken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Huppelkind wil wel mee![]()
Al klaar in mn laptop?
[..]
Ja en snuf begon ermee op radio onzin en jij gaat ermee door.
Ik vind dat je dan op zn minst even met hem moet overleggen niet dat je zijn bands onder zn neus wegkaapt zeg maar.
je meot echt een zwaar minderwaardigheidscomplex hebben om daar in te trappenquote:
En dat heb jij nodig? Jij doet altijd zo opscheppen dat ie al zo groot isquote:
Ik ga luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik ga een uur lang doen over een appel, en da broadcast ik
Welke melding?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, je moet even rebooten zo. En die melding die je ziet kan je wegklikken.
misschien komt er tussendoor wel een ode aan iemand emt mijn gitaarquote:
Zie hier je antwoord:quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je meot echt een zwaar minderwaardigheidscomplex hebben om daar in te trappen
Ik doe negers verbleken daarmeequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat heb jij nodig? Jij doet altijd zo opscheppen dat ie al zo groot is
Nee joh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
we zijn best wel een hechte groepje geworden of nie ?
Als je gereboot hebt schatquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke melding?![]()
Ik zie geen melding
oh, Viro, wat doet u nu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie hier je antwoord:
[..]
Ik doe negers verbleken daarmee
Dan ga ik dat nu maar even doenquote:
lol klein beetje wel jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
we zitten allemaal hierquote:
Huiswerk Postsquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
Vrouwen moeten thuisblijven voor de kinderen is een vooroordeel.
Is dit waar of niet waar, en hoe kan ik dit bewijzen? Cijfers/bronnen?
google.. vrouwen vooroordelen onderzoekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
Moeten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
The acquisition of a skill comprises three stages (Anderson model):quote:
vooroordelen zijn goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
Goed responsquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
The acquisition of a skill comprises three stages (Anderson model):
1.
cognitive, associative and automatic
2.
associative, autonomous and expert
3.
automatic, cognitive and knowledge
4.
cognitive, associative and knowledge
oh, ik kom er niet uit
jaquote:
Uiteraard, hij is klaar.quote:
die gast na mijquote:
dit is het laatste nummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef nick1337 het volgende:
ik ben dr maar dtijd is nog niet om of wa :p
i am the walrusquote:
kom op 350 kilo had hij gezegd toch.. was toch al algemeen bekendquote:
dat is niet kortzichtig maar gewoon handig. anders zouden we veel te veel tijd kwijt zijn met het opnieuw ontdekken van dingen. dieren hebben ook vooroordelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kortzichtige mannen zijn heul niet sexeh
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom op 350 kilo had hij gezegd toch.. was toch al algemeen bekend
Hoeveel zou zn baard wegen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
incl alle shit die erin hangt?quote:
zijn baard wordt omgeproduceert naar voedsel..quote:
270quote:
Handig? Leg uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is niet kortzichtig maar gewoon handig. anders zouden we veel te veel tijd kwijt zijn met het opnieuw ontdekken van dingen. dieren hebben ook vooroordelen
Ik had het gemistquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
GADVER!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
incl alle shit die erin hangt?
quote:
wiki. alleen pakt de wiki het wel een beetje negatiever aan dan mijn mening er overquote:Vooroordelen zijn een menselijk hulpmiddel om een grote stroom aan informatie in pakketten op te slaan in het geheugen. Het is onmogelijk om alle informatie die tot iemand komt individueel te verwerken, daarom worden groepen vaak aan één kenmerk gekoppeld.
vind je het heel gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had het gemist
Ik ben afgelopen zomer zeekoe genoemd![]()
Door wie? Ik namelijk ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had het gemist
hmm hokjes dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
wiki. alleen pakt de wiki het wel een beetje negatiever aan dan mijn mening er over
Dit dusquote:
door een blinde?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had het gemist
jup. als je mensen er op gaat oordelen dan is er geen sprake meer van vooroordeel maar van discriminatie. dat is wel slechtquote:
Ohh die heb ik wel, die heet speakerwall.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef nick1337 het volgende:
zocht eigelijk hardstyle rmx maar daar moest je overal voor dokken dusja dan maar dees xD
Vortex & Acesone - Speakerwallquote:
Geen idee, het was donker.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, het was donker.
Maar ook wel eens leuk voor de afwisseling
ik word voor terrorist uitgemaakt als ik mijn baard laat staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, het was donker.
Maar ook wel eens leuk voor de afwisseling
Jaar daarvoor anorexiakind, dit jaar zeekoe, vraag me af waar ze volgend jaar mee komen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan het me voorstellen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ik word voor terrorist uitgemaakt als ik mijn baard laat staan
Moet je klappen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
Even een inkoppertje voor Huppel:
Japan zet walvisvaart tijdelijk stop
Hups! Je kan weer veilig over straat!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaar daarvoor anorexiakind, dit jaar zeekoe, vraag me af waar ze volgend jaar mee komen.
Vast bergmarmot ofzo
Bring it onquote:
Ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ik word voor terrorist uitgemaakt als ik mijn baard laat staan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
krijg ik mijn straf in een hokje ?
bwhehequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Bij mij rennen ze gillend weg als ik mn baard laat staan
Dan moet je bij het circus gaan werken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Freakshowquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je bij het circus gaan werken!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je bij het circus gaan werken!
Dat zeg je ook maar omdat je denkt dat ik niet naar Haarlem/Purmerend kan komenquote:
Erniequote:
Nee niet doenquote:
Freaky like mequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Het word wel erg kinky, straks moeten we verder in kpdquote:
sorry ik heb geen toegang tot KPDquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet doen![]()
[..]
Freaky like me
[..]
Het word wel erg kinky, straks moeten we verder in kpd![]()
Nee hoor. Meer dat ik niet bang voor je benquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg je ook maar omdat je denkt dat ik niet naar Haarlem/Purmerend kan komen
JIJ LEUGENACHTIG MONSTER!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry ik heb geen toegang tot KPD
moet zo meteen naar ziekenhuisquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er om 5 uur draaien?
Er is een gat van 5 tot 8!!
nee, dit hou ik voor mequote:
Dat is geen reden om zo gemeen te doen tegen mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer dat ik niet bang voor je ben
hihiquote:
ja jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry ik heb geen toegang tot KPD
ik wil wel doorgaan maar tot ik moet eten (A):Pquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er om 5 uur draaien?
Er is een gat van 5 tot 8!!
Oh ok ik zal niks zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhht![]()
Hoe laat is dat? Ongeveer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef nick1337 het volgende:
[..]
ik wil wel doorgaan maar tot ik moet eten (A):P
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok ik zal niks zeggen.
Viro je hebt DM!!
lief zijn voor hups, er staat een neger achter haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen reden om zo gemeen te doen tegen mij
Volgens mij vind ik dat nog enger dan een Ez die gemeen doetquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
lief zijn voor hups, er staat een neger achter haar![]()
k zie hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok ik zal niks zeggen.
Viro je hebt DM!!
Die van mij zat in de kast vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn uk is letterlijk in slaap gevallen op de bankomg cuteeeeeeeeeeee
Is hij er al uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij zat in de kast vandaag
pak een water perm Zwarte stiftquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn uk is letterlijk in slaap gevallen op de bankomg cuteeeeeeeeeeee
Jaquote:
hij wil je wat vertellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij zat in de kast vandaag
Wat is er zo leuk aan een vrouw met een watervaste stift in d'r hand?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
pak een water perm Zwarte stift
en maak foto's voor ons
gast het is geen studentenhuis hier? Het is mijn uberschattig zoontjequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
pak een water perm Zwarte stift
en maak foto's voor ons
Wacht even jongens, laat hem even denkne, Nog niks zeggen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan een vrouw met een watervaste stift in d'r hand?
Waarom snap je dit niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan een vrouw met een watervaste stift in d'r hand?
met een zwarte snor straksquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gast het is geen studentenhuis hier? Het is mijn uberschattig zoontje
Is hij twaalf en heet hij Yordi?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gast het is geen studentenhuis hier? Het is mijn uberschattig zoontje
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wacht even jongens, laat hem even denkne, Nog niks zeggen!
Hij komt er zelf wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is hij twaalf en heet hij Yordi?
[..]
Dit doe je alleen om jezelf eruit te reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Denk je dat ik zo achterlijk ben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit doe je alleen om jezelf eruit te redden
[..]
[..]
oh, dat is een beetje zielig aan eht worden op jou leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
[..]
[..]
Nee das de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar mn PI was een hartjequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo achterlijk ben?
Dit is onzin, dat jullie er zo serieus op in gaan vind ik eigenlijk vreemder
ja, die zwarte stift kom je altijd tegen, maar wanneer je onder tijdsdruks staat en nodig hebt.. zie je hem nergensquote:
Ik vergeet m altijd te veranderen en let er ook nooit opquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op schat![]()
Eenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vergeet m altijd te veranderen en let er ook nooit op
sterktequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:26 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben even schoonmaken bij oma, altijd leuk, in een bejaardentehuis schoonmaken, ruikt zo heerlijk altijd!
Ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil weten wat mijn superblonde actie van de dag was?
gaat lekker, sinds ik in de onz radio reeks post is mijn gemiddelde van 1 post per dag naar 5 gegaanquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 16:15 uur
01. 327 Knetterkrankjorum
02. 192 Boterhamzakje
03. 160 djkoelkast
04. 132 _Fanta
05. 128 Huppelmuts
06. 115 92Merel
07. 106 dragems
08. 096 heloef
09. 081 WebHawkjuh
10. 081 SperzieboonToon
11. 079 LovelyLady
12. 079 Dj_Darcli
13. 071 ViezeFreddiey
14. 068 Patje1987
15. 062 So_Surreal_Baby
16. 061 -Datdus-
17. 051 Ezechielk
18. 048 quaas
19. 046 Viro
20. 043 sharr
Da's niet handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik stopte voor het stoplicht.
Stoplicht stond alleen op groen.
Ontdekte ik pas toen ie op oranje sprong
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
geen auto achter je hoop ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
jij bent niet de enige hoor, heb het ook wel eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
hups is de enige met een auto in emmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet iemand achter je die toeterde ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet iemand achter je die toeterde ?
Nee was niemand. Het was rustigquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen auto achter je hoop ik
Fijn ik deel mn faalacties met een negerquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent niet de enige hoor, heb het ook wel eens
De rest heeft paard en wagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
hups is de enige met een auto in emmen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
hups is de enige met een auto in emmen
heb je dan weer mazzel meequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee was niemand. Het was rustig
[..]
Fijn ik deel mn faalacties met een neger![]()
ik vind je niet meer liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee was niemand. Het was rustig
[..]
Fijn ik deel mn faalacties met een neger![]()
Ik jou nog wel hoorquote:
Welk hoog grasquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geile neuqsekx in het hoge gras
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geile neuqsekx in het hoge gras
ja wilde vragen of muts mijn twitter had gezien, maar dat ziet ze vanzelf welquote:
Ik doe echt al een week niets meer aan mijn twitterquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts start tweetdeck even op
ik heb geen twitterquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wilde vragen of muts mijn twitter had gezien, maar dat ziet ze vanzelf wel
ik ook nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg verder even niks(geen rijbewijs yet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |