quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Viro het volgende:
Heb nu milow met the priest (live) aanstaan, kerel kan zingen
omdat patje.. en onz radio natuurlijkquote:
kom maar eens 5 min bij mij op mijn kamer...quote:
moet ik die doen of doe jij dat?quote:
goeien idee van mij hequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Mee eens.
Johnny Cash uurtje is ook wel geweldig
Zal de muziek nog wel te horen zijn dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kom maar eens 5 min bij mij op mijn kamer...
oh, wacht
ik doe het wel, heb hele discography van metallicaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef dragems het volgende:
[..]
moet ik die doen of doe jij dat?
als je die jas van gister aandoet vast neit meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal de muziek nog wel te horen zijn dan?
niet voor huppel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
Een U2 uurtje, speciaal voor koelkast?
Nee hoorquote:
u2 is wel mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
Nirvanaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef sharr het volgende:
hihihiiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als je die jas van gister aandoet vast neit meer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die wil ik wel draaienHeb 95nummers van hun dus moet goedkomen
En dan toch een uur lang smells like teen spirit draaien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die wil ik wel draaienHeb 95nummers van hun dus moet goedkomen
Nee, dan word ik gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch een uur lang smells like teen spirit draaien?
Ik zeg doen!!!quote:
een uur lang zon fuckign viool in je oor is prettigquote:
JA JA JA JA JA JA JAquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef robdriessen het volgende:
Zou er animo zijn voor een uurtje lounge/chillout ? Niet zo zeer vanavond, maar in z'n algemeenheid?
ja lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef robdriessen het volgende:
Zou er animo zijn voor een uurtje lounge/chillout ? Niet zo zeer vanavond, maar in z'n algemeenheid?
is wel eens in de nacht gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef robdriessen het volgende:
oh!quote:
jij zou eigenlijk een eigen show moeten hebben met alleen maar foute nummersquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe dan een uur lang foute boyband muziek enzo...
die hip was in de jaren 90![]()
haha dan zou niemand luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk een eigen show moeten hebben met alleen maar foute nummers
New Kids On The Blockquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe dan een uur lang foute boyband muziek enzo...
die hip was in de jaren 90![]()
mensen die hem wel wouden horen en zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat je deze niet ging draaien
je maakt een grap ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
Hey wat een leuken nummer nog nooit gehoord.
Dat denk ik ook iedere keer als ik m hoor..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
Deze blijft mooi
Heb een andere versie geloof ik
Ik werd misselijk van jouw FBquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
Hey wat een leuken nummer nog nooit gehoord.
Wouden??quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen die hem wel wouden horen en zo
PIquote:
ja met bomen en zoquote:
Jaquote:
Ik juist wel, en baal van die standaard PI want zo lees ik sommige posts heel anders.quote:
Heuh? Wat heb ik er nou weer opstaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd misselijk van jouw FB
Zoek de zeepquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Uurtje Ernie is pas baas
Met klassiekers als:
Zoek de zeep
Koekje verloren in de disco
dat is een goed ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zeg iig geen uurtje acdc
iddquote:
Niks hoor. Lekker aan het BBQen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuh? Wat heb ik er nou weer opstaan?
jaquote:
jaquote:
en echt welquote:
om oasis te draaienquote:
Neuh. Gaat een week of wat later worden, en dan inclusief vriend/vriendin/vrouw/man van de collega'squote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks hoor. Lekker aan het BBQen?
een uur lang weird al yankovicquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef robdriessen het volgende:
Uurtje covers, dat zie ik ook nog wel zitten.
ik luister dan gewoon nietquote:
Uur lang zelfde artiest. Beetje jammer wel dat jij dat nu helemaal over neemtquote:
En jij neemt dan je mama mee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Gaat een week of wat later worden, en dan inclusief vriend/vriendin/vrouw/man van de collega's
reserve lijstquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij neemt dan je mama mee?
hoezo jammer? idee komt van mtv. die had vaak top 11. allemaal nummers van 1 artiestquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uur lang zelfde artiest. Beetje jammer wel dat jij dat nu helemaal over neemt![]()
Maar dat is mijn mening.
[..]
En jij neemt dan je mama mee?
Dat doe je toch altijd al?quote:
nee, jij hebt mijn nachtshow niet gehoord. daar kwam echt alles voorbij, vraag maar aan knetter en fantaquote:
Goede spam tegenwoordigquote:How To Naturally Enlarge Penis
You Will Gain More Unforgettable Sex
Everything natural from shampoo to body soap to dietary supplement and even glass window panel is quickly saturating the market. For men, increasing penis size is no different in choosing the natural or synthetic procedure. Though thousands are still undergoing penis enlargement surgery or simply phalloplasty every year, many opt to do it the natural way. So how to naturally enlarge penis?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, misschien niemand, misschien iemand anders..
Ja en snuf begon ermee op radio onzin en jij gaat ermee door.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo jammer? idee komt van mtv. die had vaak top 11. allemaal nummers van 1 artiest
Ja, je moet even rebooten zo. En die melding die je ziet kan je wegklikken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Huppelkind wil wel mee![]()
Al klaar in mn laptop?
[..]
Ja en snuf begon ermee op radio onzin en jij gaat ermee door.
Ik vind dat je dan op zn minst even met hem moet overleggen niet dat je zijn bands onder zn neus wegkaapt zeg maar.
je meot echt een zwaar minderwaardigheidscomplex hebben om daar in te trappenquote:
En dat heb jij nodig? Jij doet altijd zo opscheppen dat ie al zo groot isquote:
Ik ga luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik ga een uur lang doen over een appel, en da broadcast ik
Welke melding?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, je moet even rebooten zo. En die melding die je ziet kan je wegklikken.
misschien komt er tussendoor wel een ode aan iemand emt mijn gitaarquote:
Zie hier je antwoord:quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je meot echt een zwaar minderwaardigheidscomplex hebben om daar in te trappen
Ik doe negers verbleken daarmeequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat heb jij nodig? Jij doet altijd zo opscheppen dat ie al zo groot is
Nee joh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
we zijn best wel een hechte groepje geworden of nie ?
Als je gereboot hebt schatquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke melding?![]()
Ik zie geen melding
oh, Viro, wat doet u nu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie hier je antwoord:
[..]
Ik doe negers verbleken daarmee
Dan ga ik dat nu maar even doenquote:
lol klein beetje wel jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
we zitten allemaal hierquote:
Huiswerk Postsquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
Vrouwen moeten thuisblijven voor de kinderen is een vooroordeel.
Is dit waar of niet waar, en hoe kan ik dit bewijzen? Cijfers/bronnen?
google.. vrouwen vooroordelen onderzoekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
Moeten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
The acquisition of a skill comprises three stages (Anderson model):quote:
vooroordelen zijn goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
Goed responsquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
The acquisition of a skill comprises three stages (Anderson model):
1.
cognitive, associative and automatic
2.
associative, autonomous and expert
3.
automatic, cognitive and knowledge
4.
cognitive, associative and knowledge
oh, ik kom er niet uit
jaquote:
Uiteraard, hij is klaar.quote:
die gast na mijquote:
dit is het laatste nummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef nick1337 het volgende:
ik ben dr maar dtijd is nog niet om of wa :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |