Dat zullen we binnenkort wel even beoordelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb bij een callcenter gewerkt omdat ik een 'fijne' telefoonstem heb. Maar als ik mezelf terug hoor op film (met de kids bijvoorbeeld) dan denk ik..![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zullen we binnenkort wel even beoordelen
Mn zoon luistert ook meequote:
Huppelkindquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon luistert ook mee![]()
Mama dit is wel leuke muziek
Awesome de bawesomequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen komt de mic binnen dus dan kan ik gaan pielen
Hey ik zie huppelkindquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.carmelemmen.nl(...)ten/after-cito-party
Foto 11 van 89
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto 11 van 89
Is dat je kleinequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto 11 van 89
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto 11 van 89
Thnx babe!!quote:
Wat dacht jij danquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziet er uit als een baas
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe!!
Dat was op een after cito party. Optreden van een of andere wesley klein en toen ging mn zoon met een hele groep breakdancen. Gewoon dat optreden gekaapt dus
staat in de lijst (A)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nick, heb je ook Solex van Michael Woods?!
Ik ken totaal geen trance, maar die is zoooo dik!
Nee geen geld voor de kapper en geen tijd enzquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
held
Laat hij nou weer zijn haar groeien? Het is lang
Wil je mijn tondeuse lenen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen geld voor de kapper en geen tijd enz
Dit dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Chille muziek voor thuis of in de auto
Ik zou alleen nooit naar een feest gaan van zoiets
Hier schijnt de zon vol op, en een bijna compleet blauwe luchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef Viro het volgende:
Hallon
Best wel mooi weer hier in den haag, onz radio aan op de achtergrond en genieten maar
beetje jammer van die mestluchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon vol op, en een bijna compleet blauwe lucht!
Hmm ruik ik niet, waar in Hoorn zat jij ook alweerquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje jammer van die mestlucht
ja ik zit vlakbij de blauwe tunnelquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ruik ik niet, waar in Hoorn zat jij ook alweer?
Ik vlakbij station Kersenboogerd.
Zeker, dit is 1 van mijn favo trance nummers:quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus mensen, deze is tof toch?!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus mensen, deze is tof toch?!
Jammer dat ik niet kan luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef dragems het volgende:
de setlist staat vol oasis dus ik ben er klaar voor
hoi merelquote:
quote:
Kreng wil niet kaalquote:
ik ben er ook nogquote:
Ik doe jeroen ook met de tondeuse, dies ook niet kaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kreng wil niet kaal![]()
Huppelkind geeft de muziek een 7 trouwens
Merelquote:
Om 4 uur dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx voor Solex
Chille muziek, volgende keer tune ik weer even in bij jouw show
Ik ben druk manquote:
Huppel, ik hoorde net van DW dat ik jou geen foto's van kikkers moest laten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kreng wil niet kaal![]()
Hooi Viroquote:
Patjequote:
wij dj's moet blijkbaar harder onze best doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kreng wil niet kaal![]()
DW moet gewoon dr bek houden over mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Huppel, ik hoorde net van DW dat ik jou geen foto's van kikkers moest laten zien
[..]
Hooi Viro
[..]
Patje![]()
Dan moet je breakdancemuziek draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
[..]
wij dj's moet blijkbaar harder onze best doen
DW ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW moet gewoon dr bek houden over mij
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
had je posts niet gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben er ook nog
[..]
Ik doe jeroen ook met de tondeuse, dies ook niet kaal
Ik was gister naar de dierentuin geweest en postte foto van kikker in topic, vandaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
schandaligquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Viro het volgende:
[..]
had je posts niet gezien![]()
ik ben ook niet kaal, wel me koppie gemillimeterd
Hij wil er 5 cm vanaf geloof ik. Geen idee, ik bel als ik verhuisd ben wel naar de kapper en dan mogen die 2 het samen uitvechtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben er ook nog
[..]
Ik doe jeroen ook met de tondeuse, dies ook niet kaal
Ahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was gister naar de dierentuin geweest en postte foto van kikker in topic, vandaar
shit ik zie nu pas mijn typoquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je breakdancemuziek draaien
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
Nick wij gaan dinsdag ook kikkers zien?
Als het goed is zwemmen in het tikibadquote:
Tofquote:
Tikibadquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het goed is zwemmen in het tikibad
onscreen toetsenbord gebruikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
Ik doe even aan Werk Ontwijkend Gedrag. Hopen dat de baas hier geen keyloggers heeft geinstalleerd
Er was hier toch iemand die het wel keek?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef dragems het volgende:
waarom staat er iets van secret story op de frontpage? ik dacht dat we met zijn alle besloten hadden om niet meer te kijken
Wil je straf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Viro het volgende:
[..]
ja erg he, we moeten hem flink straffen...
oh wacht dat ben ik
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe vond je de aangevraagde nummers van vannacht?
Dat snap ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof
[..]
TikibadDaar wil ik ook weer een keer heen
Ik had het over dit soort kikkers
[ afbeelding ]
Bij mij is het ook echt al jaren geledenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik, laatste keer dat ik in duinrel ben geweest was ik 5 ofzo
10 april in Rotterdam. Oh wacht....quote:
Hoe kom je er opquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef djwashandje het volgende:
Cijfertjes (8108139dpths) is vanaf heden bekend als djwashandje, dat is wat makkelijker op ONZ Radio.![]()
Nu nog onthouden dat het dezelfde isquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef djwashandje het volgende:
Cijfertjes (8108139dpths) is vanaf heden bekend als djwashandje, dat is wat makkelijker op ONZ Radio.![]()
Dat vroeg je net ook al, en antwoord is nog steeds hetzelfde.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef djwashandje het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef djwashandje het volgende:
zal koelkast wel zijn. die kijkt altijd van dat soort programma's. durf te wedden dat hij ook rtl boulevard kijktquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er was hier toch iemand die het wel keek?
Ik ben niet zo heel dol op zwemmen, maar met een groep is wel lachen, ik moet die pubers toch een beetje onder controle houden hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt al jaren geleden![]()
Maar tikibad vond ik toen echt zo tof
ik ga ff luisteren naar djwashandjequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef djwashandje het volgende:
Hahahquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef dragems het volgende:
[..]
zal koelkast wel zijn. die kijkt altijd van dat soort programma's. durf te wedden dat hij ook rtl boulevard kijkt
Ik vond met name de glijbanen leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel dol op zwemmen, maar met een groep is wel lachen, ik moet die pubers toch een beetje onder controle houden hè
quote:
Ja hee... het is tenslotte ONZ radio hè?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga ff luisteren naar djwashandje
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
djkoelkast, djwashandje ...
What's next? djstrijkplank en djbroodmes?
djnegerquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
Je moest alleen niet te vaak van die snelle glijbanen af, of je had geen vel meer op je schouderbladen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
[..]
Ik vond met name de glijbanen leuk![]()
Hahah ja
djraamkozijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
Hey djbaardloosquote:
En geen zwembroek meer aan je reetquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je moest alleen niet te vaak van die snelle glijbanen af, of je had geen vel meer op je schouderbladen...
En kon je gelijk een nieuwe bikini of zwembroek kopen omdat het helemaal doorgesleten wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je moest alleen niet te vaak van die snelle glijbanen af, of je had geen vel meer op je schouderbladen...
neee djsoontobebaardloosquote:
djwcrolquote:
DJ Chick, eitjequote:
Ik weet nog wel bij zoeen ander glijbanending altijd met een aanloop op je buik erin, of knieën. Dat je dikke schaafplekken overal had. Tja als kind boeide dat helemaal niet gewoon die dingen in duiken ook al stond erbij dat het niet mocht. Ik was een boefjequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En kon je gelijk een nieuwe bikini of zwembroek kopen omdat het helemaal doorgesleten was
ik moet wel. er is 219 euro opgehaaltquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef djwashandje het volgende:
[..]
Je baard afscheren.
THE HORROR!!
Opstopping maken aan het begin van een glijbaan, of in het midden ergensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel bij zoeen ander glijbanending altijd met een aanloop op je buik erin, of knieën. Dat je dikke schaafplekken overal had. Tja als kind boeide dat helemaal niet gewoon die dingen in duiken ook al stond erbij dat het niet mocht. Ik was een boefje
Ja met 6 man, dat die glijbaan op springen stond.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Opstopping maken aan het begin van een glijbaan, of in het midden ergens
Neuj, eenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind da nie zoik ben heul geen
Een weinig origineel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef djwashandje het volgende:
Op je knieën of kleermakerszit, dan ging je altijd keihard rondjes draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel bij zoeen ander glijbanending altijd met een aanloop op je buik erin, of knieën. Dat je dikke schaafplekken overal had. Tja als kind boeide dat helemaal niet gewoon die dingen in duiken ook al stond erbij dat het niet mocht. Ik was een boefje
Ja dit dus, altijd doorgaan ookal doet het pijn. Ook op je rug liggen en dan met je armen naar achter duwen op die bottenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op je knieën of kleermakerszit, dan ging je altijd keihard rondjes draaien
Ik kreeg altijd schaafwonden op mn heupbotten als ik op mn buik ervanaf ging, vond ik stiekem wat minder, maar deed het vervolgens weer
Gaat het wel goed met je?quote:
te lang en niet pakkendquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef Viro het volgende:
ik houd het lekker bij: Viro baas der relaxte muziek
Op mn rug ging ik dan altijd op mn hielen en schouderbladen, dan ging je harderquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit dus, altijd doorgaan ookal doet het pijn. Ook op je rug liggen en dan met je armen naar achter duwen op die botten
dj fluffy ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Lady Dj ?
Suggesties mogen in mijn pm
[..]
te lang en niet pakkend![]()
Daar krijg je mij niet heen dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het goed is zwemmen in het tikibad
Ik werd onder druk gezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar krijg je mij niet heen dus
du weisstquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker Nick, over een uurtje weer
jaaaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef dragems het volgende:
zijn we klaar voor een uur lang oasis?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
uhmquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
ga jij maar ff rtl boulevard kijken of zoquote:
Ik zet wel even een uur Kraftwerk aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef dragems het volgende:
[..]
ga jij maar ff rtl boulevard kijken of zo
Zwemmen is leuk maar tikibad niet want kikkersquote:
of je geniet van oasisquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zet wel even een uur Kraftwerk aan.
Nee, ik moet zo weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
Dat ga ik doen jaquote:
lol waarschijnlijk draai ik die niet eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kraftwerk staat al aan, een uur lang Wonderwall trek ik ècht niet.
mietjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kraftwerk staat al aan, een uur lang Wonderwall trek ik ècht niet.
Daagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen zin meer in verven![]()
Even de keuken leeg halen en dan naar huis
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen zin meer in verven![]()
Even de keuken leeg halen en dan naar huis
Prima, met jou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Lady Dj ?
Suggesties mogen in mijn pm
[..]
te lang en niet pakkend![]()
ik ben al aan het draaienquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dragems wanneer ga je draaien?
ik word langzaam gek van die fucking viool die mijn Overbuurman luisterd...
What a Mindfucking Noise...
uhmquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dragems wanneer ga je draaien?
ik word langzaam gek van die fucking viool die mijn Overbuurman luisterd...
What a Mindfucking Noise...
oh, dat is een beetje genantquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, dat is een beetje genant
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, dat is een beetje genant
Wat mot jij nou weerquote:
kanquote:
ik zeg doenquote:
quote:
wie?quote:
moet ik nog wel ff wat van hem downloaden maar dat wil ik best doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg doen![]()
![]()
op een dag dat ik kan luisteren
ja dat had ik al geradenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef dragems het volgende:
[..]
moet ik nog wel ff wat van hem downloaden maar dat wil ik best doen
oeh, dat heb ik al een tijdje niet meer gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Held
[..]
Ook een stukje chocola?
Het is côte d'or melkquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oeh, dat heb ik al een tijdje niet meer gehad
Mischien wel
Ik ben in 10 minuten thuis hoorquote:
oh, Melk vind ik wel het lekkerstquote:
oh dan is het goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in 10 minuten thuis hoor
Ghehequote:
Hapje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, Melk vind ik wel het lekkerst
graagquote:
dan krijg je strafquote:
Dat ik moet luisteren naar jou is al een strafquote:
bitchmode staat weer aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik moet luisteren naar jou is al een straf
* 92Merel geeft hapje chocola aan VFquote:
quote:
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:
die zijn ook lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb van die fruitveters
ik vraag niet. dat was een statementquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel geeft hapje chocola aan VF
[..]
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen
quote:
dat is wel lief van jequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel geeft hapje chocola aan VF
ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen ga ik altijd mee spelen
Kinderen die commanderen worden overgeslagen rijmt niet, vandaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vraag niet. dat was een statement
Ik lust geen Ice Teaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat is wel lief van je
Wil jij wat Ice Tea van mij?
Ik heb ook dubbel fris staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kinderen die commanderen worden overgeslagen rijmt niet, vandaar.
[..]
Ik lust geen Ice Tea
QFTquote:
mijn buurman luisterd 3e symfonie van weet ik veell...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Viro het volgende:
ik zit hier gewoon kei- en keihard metallica te draaien![]()
vind de buurman leuk aangezien hij een metallica fan is, hij was verbaasd dat ik er naar luister. Hij dacht dat ie alleen maar negermuziek zou horen
JAAquote:
overijssel, nee dank. ik zit nu 10 minuten van de strand af, scheveningen en kijkduinquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn buurman luisterd 3e symfonie van weet ik veell...
ik wou dat jij mijn buurman was
klassiek is ook mooi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn buurman luisterd 3e symfonie van weet ik veell...
ik wou dat jij mijn buurman was
van elke kleur 1 , rood, groen, geel en blauwquote:
maar jij bent de leukste vrouw van ONZ-radioquote:
Oke danquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef dragems het volgende:
[..]
maar jij bent de leukste vrouw van ONZ-radio
Zit nu in A'damquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
overijssel, nee dank. ik zit nu 10 minuten van de strand af, scheveningen en kijkduin
Maar sommigen springen er flink boven uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind de meeste mensen wel leuk hier
En ik kan me hoog springen johquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar sommigen springen er flink boven uit.
Inderdaad en sommigen hangen er ook onderuitquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar sommigen springen er flink boven uit.
Jaaquote:
Beter van niet nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Inderdaad en sommigen hangen er ook onderuit(nee, dat was geen hint naar jou)
[..]
Jaa
wat dezen mevrouwtje zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Drekkems en Toon draaien helen goeien muziek
je staat er in? wat ga je draaien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Hey KKJ, rooster van vanavond al gezien?
yupquote:
Hmm... misschien Bedenk me net dat amsterdam helemaal vernegerd is, dus ja. Alle sloebernegers wegjagen met metal muziekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zit nu in A'dam
op mijn kamer..
Beter dan gisteren, heb geen chips in huis en geen geld m'n rekeningquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Viro![]()
![]()
Heb je een betere dag vandaag?
knetter schat.. knetter.. geen kkj aub svp bvdquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Hey KKJ, rooster van vanavond al gezien?
Ik heb beide, Ja, Woonde je nu maar wel naast me he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm... misschien
[..]
Beter dan gisteren, heb geen chips in huis en geen geld m'n rekening
yup. 3 is minimumquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
is het heel erg dat ik maar 1 nummer van hun ken?
Als dat Wonderwall is, vind ik het niet heel erg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
van jou is dat niet ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
je zakt man, je zaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
Meer hebben ze er toch ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Als dat Wonderwall is, vind ik het niet heel erg.
het is altijd wonderwallquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Als dat Wonderwall is, vind ik het niet heel erg.
komt nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Draai je live forever nog of heb je die al gedraaid?
Plaatjes :p Ik heb nooit een draaiboek, ik laat me leiden door het moment. Vorige show draaide al snel uit op een back to the 90s partyquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef dragems het volgende:
[..]
je staat er in? wat ga je draaien?
Ik kende Layla ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef Beach het volgende:
Ik ben blij dat ik niet luister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Bedenk me net dat amsterdam helemaal vernegerd is, dus ja. Alle sloebernegers wegjagen met metal muziekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb beide, Ja, Woonde je nu maar wel naast me he!
het is lyla. layla is van een andere bandquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik kende Layla ook
iemand die ik ken heet Layla
Lijkt me wel een leuke stunt, uur lang death metalquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Plaatjes :p Ik heb nooit een draaiboek, ik laat me leiden door het moment. Vorige show draaide al snel uit op een back to the 90s partyJe zult me echter nooit hardstyle of death metal horen draaien....
fuck, je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef dragems het volgende:
[..]
het is lyla. layla is van een andere band
dat is de reden waarom ik naar jouw shows luisterquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou ook niet van Oasis, ik luister wel omdat ONZ Radio en Dragems.
Omdat dragems?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik naar jouw shows luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |