FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Bij mij vallen ze ook steeds wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef Razor21 het volgende:
Klopt het trouwens dat ik op spixtv geen beeld krijg?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:20 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[ afbeelding ]
moest deze nog ff posten
Gerard en Cynthia hadden het over Joanne, Gerard zei dat alle vrouwen in het huis bang zijn voor Joanne. Cynthia beaamde dat. Gerard ging er nog even op door en zei dat er een hoop woede zit in Joanne, dat ze snel reageert met een GRRRRRR, dat ze een hoop heeft meegemaakt en dat ze onzeker is.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:20 schreef Siekrit het volgende:
Hij voelt zich er niet goed bij, en Laura wist niet dat hij een vriendin had en "kan het niet" om die reden..
Als ik Alex zijn vriendin was zat ik nu in het vliegtuig..quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:21 schreef Mylene het volgende:
Laura zegt dat het met Alex heel natuurlijk is.
Ik post ze meestal hier of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef Johnny_Arcade het volgende:
waar kan ik nu m'n caps kwijt trouwens?
http://www.plaatjesupload.nl/upload.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef Johnny_Arcade het volgende:
waar kan ik nu m'n caps kwijt trouwens?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik post ze meestal hier of bedoel je dat niet?
Gisteren 165 caps gemaakt met de bonte avond.
Dit is sneller makkelijker (misschien in de OPquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef Flashbox het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/upload.html
Klef en bef all over againquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:25 schreef beequeen het volgende:
Voor de kijker zijn Laura en Guido het meest interessant? No way.
Hummie zit veilig thuis, ze heeft alleen de casting gedaan en dat is te merken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:25 schreef Mylene het volgende:
Nou Hummie, spreek Laura of Guido eens flink toe dat dit niet de bedoeling is.
Hummie heeft alleen de casting gedaan ze doet niet de redaktie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:25 schreef Mylene het volgende:
Nou Hummie, spreek Laura of Guido eens flink toe dat dit niet de bedoeling is.
Daar gaat echt niet geneukt worden, zeker niet tussen Laura en Guido. Eerder tussen Alex en Laura.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Razor21 het volgende:
Wil er nog eentje delen van gisteravond Laura liet een natte scheet in het gezicht van Arie Koomen.
[ afbeelding ]
Lol whutquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Razor21 het volgende:
Wil er nog eentje delen van gisteravond Laura liet een natte scheet in het gezicht van Arie Koomen.
[ afbeelding ]
Rotterdam Oud Zuid hadden ze het toch over?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
Oud- Zuid Amsterdam is een achterbuurt volgens Sofia?
Rotterdam mag ik hopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
Ze had het over Rotterdamquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
's Nachts zijn ze allemaal slaapwandelaars en overdag the living deadquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef Razor21 het volgende:
Er mag wel meer actie in het huis komen. Al dat gelig / gehang
De Ridder. Zijn ouders wonen in Hongarije zei hij net. Dus klopt!quote:
Wat mij betreft hadden ze uitmogen schieten met een zwaardquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De Ridder. Zijn ouders wonen in Hongarije zei hij net. Dus klopt!
thxquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gerard en Cynthia hadden het over Joanne, Gerard zei dat alle vrouwen in het huis bang zijn voor Joanne. Cynthia beaamde dat. Gerard ging er nog even op door en zei dat er een hoop woede zit in Joanne, dat ze snel reageert met een GRRRRRR, dat ze een hoop heeft meegemaakt en dat ze onzeker is.
Dat is toch de bedoeling, want ze moeten doen alsof ze een relatie hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Siekrit het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment gaat het toch wel opvallen dat guido en laura nooit op elkaar drukken of elkaar uitspelen etc?
ja maar ze moeten zichzelf binnen 2 weken al verdacht maken dan moet de rest al denken dat ze een stelletje zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Siekrit het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment gaat het toch wel opvallen dat guido en laura nooit op elkaar drukken of elkaar uitspelen etc?
Waar komt die tijdslimiet vandaan? Die kan ik me niet herinneren...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ja maar ze moeten zichzelf binnen 2 weken al verdacht maken dan moet de rest al denken dat ze een stelletje zijn
Omdat hij zegt dat zijn ouders uit hongarije komen verraad hij zichzelf niet meteen. Niemand denkt aan ridder zijn of van adel zijn. Zeker niet als je ouders in hongarije zitten.quote:
Eerste aflevering..quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar komt die tijdslimiet vandaan? Die kan ik me niet herinneren...
Hij heeft alles afgeschermd op internet, hij moest eens wetenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft alles afgeschermd op internet, hij moest eens weten
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|