Dat is toch de bedoeling, want ze moeten doen alsof ze een relatie hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Siekrit het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment gaat het toch wel opvallen dat guido en laura nooit op elkaar drukken of elkaar uitspelen etc?
ja maar ze moeten zichzelf binnen 2 weken al verdacht maken dan moet de rest al denken dat ze een stelletje zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Siekrit het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment gaat het toch wel opvallen dat guido en laura nooit op elkaar drukken of elkaar uitspelen etc?
Waar komt die tijdslimiet vandaan? Die kan ik me niet herinneren...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ja maar ze moeten zichzelf binnen 2 weken al verdacht maken dan moet de rest al denken dat ze een stelletje zijn
Omdat hij zegt dat zijn ouders uit hongarije komen verraad hij zichzelf niet meteen. Niemand denkt aan ridder zijn of van adel zijn. Zeker niet als je ouders in hongarije zitten.quote:
Eerste aflevering..quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar komt die tijdslimiet vandaan? Die kan ik me niet herinneren...
Hij heeft alles afgeschermd op internet, hij moest eens wetenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft alles afgeschermd op internet, hij moest eens weten
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|