quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En jij bent een vleesgeworden belichaming van iemand met een zilveren lepel in de mond geboren uit Aerdenhout. In een gespreid wiegje terecht gekomen en als fiscalist in spé dromend van een plek bij de zelfverrijkende elite. Autoritair, anti-democratisch, onderdrukkend, oorlogszuchtig. Het blijft niet bij een loze kreet van mij; ik zal het onderbouwen met een uitspraak van eriksd over de Irak oorlog
schreef eriksd het volgende:
Och, het bedrijfsleven heeft er baat bij, wij hebben er baat bij, Saddam is weg, en het westen heeft voet aan de grond in het M-O. Win win win win me dunkt.
En daar blijft het niet bij, want van datgene wat het bedrijfsleven door dood en verderf heeft opgestreken zal als het aan eriksd en de VVD ligt een steeds groter deel gaan naar de directeuren en aandeelhouders.
Nee, je staat nog altijd alleen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef ethiraseth het volgende:
Dacht ik daar even dat Klopkoek terug was!
Ben gestopt met de werkgroepenquote:
Voor die paar euro die ik bijverdiend heb.quote:
Belasting betalen is toch jouw hobbyquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef ethiraseth het volgende:
oh ja, belasting invullen moet weer gebeuren. Nouja, ik wacht wel tot 1 maart, staat bijna alles tenminste al ingevuld.
?quote:
Het is voor mij elk jaar weer een klus om mijn stufi te behoudenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor die paar euro die ik bijverdiend heb.![]()
Met een T-biljet krijg ik de loonheffing over mijn stagevergoeding ook wel terug.
dit is belasting terugkrijgen. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belasting betalen is toch jouw hobby?
Aha. Daarom ben je ook voor de HRAquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
dit is belasting terugkrijgen. Dat is heel wat anders.
Nee, dat is belasting terugkrijgen. Elke belastingteruggaaf is per definitie voor de rijken en dus bourgeois en in jouw ogen slecht. Van een kale kip kan je niet plukken, als je gedurende het fiscaal jaar belasting hebt betaald, zal je wel iets hebben geconsumeerd of geproduceerd en ben je dus rijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |