abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:01:06 #1
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92867391
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:01:47 #2
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92867422
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef dawg het volgende:

+1.
Kijk, daar hebben we de inhoudsloze "ja, inderdáád!-vogel" ook weer.

@Schilderijtje.
Misschien ben ik onbewust erg traditioneel. Maar als ik een berichtje krijg (nou ja, kreeg - ben er even weg) van een vrouw dan ben ik per definitie toch een klein beetje argwanend ("er zal wel wat mis met haar zijn"). In de praktijk valt het natuurlijk mee, gewoon leuke dates maar de initiële reactie is wat gek - vind ik van mezelf dan.
Overal verstand van.
pi_92867527
@schilderijtje : Het ligt er aan welk initiatief er genomen word. Wanneer een vrouw meerdere berichtjes verstuurd in een veul te korte tijd ( been there, burned the shirt ) stuurt, is dat te veel initiatief i.m.o.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:04:19 #4
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92867530
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:01 schreef macondo het volgende:

[..]

@Schilderijtje.
Misschien ben ik onbewust erg traditioneel. Maar als ik een berichtje krijg (nou ja, kreeg - ben er even weg) van een vrouw dan ben ik per definitie toch een klein beetje argwanend ("er zal wel wat mis met haar zijn"). In de praktijk valt het natuurlijk mee, gewoon leuke dates maar de initiële reactie is wat gek - vind ik van mezelf dan.
Ok, dat is eerlijk....
Wat moeten wij dan wel niet zijn? (Als vrouw...)
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:05:17 #5
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92867582
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef zwaaibaai het volgende:
@schilderijtje : Het ligt er aan welk initiatief er genomen word. Wanneer een vrouw meerdere berichtjes verstuurd in een veul te korte tijd ( been there, burned the shirt ) stuurt, is dat te veel initiatief i.m.o.
Nee, 1 berichtje, is meer dan genoeg :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:06:08 #6
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92867620
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Naha, nu heb jij lange tenen. :+

Stukje taart? :D
quote:
Ah ok, ik las het helemaal verkeerd. :+
Denk dat voor veel mannen wel geldt dat ze zich sterk en krachtig willen voordoen, vooral in het begin - en dan krijg je geveinsde arrogantie. Stom van ze, but there you go.

Zo heb ik van vrouwen weleens het idee dat ze expres koel, gereserveerd en afstandelijk gaan doen in het begin - later ontdooien ze dan wat meer, vooral als ik gewoon een beetje blijf ouwehoeren.
Ik ben ook niet zo los in het begin, dus goed punt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:07:45 #7
285174 Evienne
never odd or even
pi_92867685
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, 1 van m'n vaste stalkertjes (oh nee, je kwam vast "toevallig" even binnen vallen :'). ) kan zich kennelijk niet langer meer beheersen en komt al vast onder haar steen vandaan gekropen O+.

Nou, maak ons gek, laat eens 1 van die versierpogingen zien :9.
Die zijn natuurlijk al lang gedelete.

Je vaste stalkertjes? Hoe kan jij jezelf nog serieus nemen, als je dit soort denigrerende stemmingmakerij en smilies nodig hebt om je vermeende superioriteit te waarborgen?

In het land der blinden, dat is iig zeker.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_92867773
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:01 schreef macondo het volgende:

[..]

hoelang heb je nou gewacht tot je dat kon posten? ~:)
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:10:21 #9
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92867809
Jezus, is dit het dating topic of het afzeik topic?

Hoer eens op, als je niks te melden hebt over daten.
pi_92867879
interessant dit, de mensen op FOK! spreken me normaal gezien wel aan....Jammer dat ik net naar Duitsland verhuist ben. Mocht ik weer terug verhuizen zal ik me meer in verdiepen.
Al werken goed zou zijn, dan zouden de rijken het niet aan de armen overlaten
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:12:30 #11
94676 Garisson72
pi_92867889
Kostelijk dit, je weet waar je aan begint als je Den Groten Kasta ergens op aanspreekt. Spring nog eens door het hoepeltje!

quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:
Yep. Vandaar dus ook dat ik het slechts bij een advies houdt.
Jij daarentegen stelt daadwerkelijk een ridicule diagnose naar aanleiding van een paar ontmoetinkjes zonder ook maar énige kennis van zaken.
Als je dat namelijk wél zou hebben, zou je weten dat 1 van de andere borderline-symptomen bestaat uit het manipuleren van mensen waaronder het fingeren van een andere persoonlijkheid.
Laat mij nou denken dat ik helemaal nergens een diagnose heb gesteld. Ik meende slechts mijn mening te ventileren, en aangezien ik (net als jij) mijn eigen waarheid creëer, ben ik er stellig van overtuigd dat er niets mis is met haar.
quote:
In het land der blinden is eenoog koning.
En dat jij een hond en stok nodig hebt na alle onzin die je in dit topic verkondigd, moge inmiddels toch wel duidelijk zijn.

What's next?
Ga je met je VMBO zwakstroom kernfysici krankjorum en beschamend noemen omdat een spin volgens jou wel degelijk met 1 kwantumgetal aan te duiden is?

Uiteraard snap ik je verwoede pogingen wel om Seven te verdedigen in een schaamteloze poging alsnog in haar broekje te komen aangezien het de vorige keren overduidelijk niet gelukt is.
Maar probeer het dan toch op zijn minst op een gebied waar je wél verstand van hebt, hoe beperkt die opties dan ook mogen zijn.
Daar moest je nog best hard op werken hè! Krampachtig voorbeeldje verzinnen hier, sneue aantijging daar - allemaal om de stoere mannelijkheid toch maar te blijven verdedigen... hoe noemen jullie psychologen (sorry: afgestudeerd tweedelijns psychologen) dat nou eigenlijk precies, als iemand de onbedwingbare drang heeft om alles en iedereen die ze aanvalt (want hey! het was een aanval hè! laat daar geen misverstand over bestaan!) naar beneden te trappen zodat je zelf hoger lijkt?
pi_92867988
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:07 schreef Evienne het volgende:
Die zijn natuurlijk al lang gedelete.
Maar natuurlijk :').
Zonder ook daadwerkelijk maar énig bewijs te hebben is het dan ook veel makkelijker om dergelijke "beschuldigingen" te uiten hé :').

quote:
Je vaste stalkertjes? Hoe kan jij jezelf nog serieus nemen, als je dit soort denigrerende stemmingmakerij en smilies nodig hebt om je vermeende superioriteit te waarborgen?
Nouhou... Vrij makkelijk eigenlijk.
Ik doe dergelijke beweringen en vervolgens komt er vanzelf wel weer zo'n stalkende droeftoeter naar boven die zich er vanuit het niets mee gaat bemoeien.

Kan iemand God misschien even een seintje geven dat hij plaats moet maken?
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:20:04 #13
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92868251
A whole lot of prick waving here... :D
Leg 'm even op de tafel, kijken wie de langste heeft... :')

Kom wel posten als het inhoudelijk weer over daten gaat... :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:23:07 #14
285174 Evienne
never odd or even
pi_92868406
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar natuurlijk :').
Zonder ook daadwerkelijk maar énig bewijs te hebben is het dan ook veel makkelijker om dergelijke "beschuldigingen" te uiten hé :').
Het moet ook moeilijk voor je zijn om toe te geven dat half vrouwelijk FOK jou in hun lijstje met geblokkeerde contactpersonen (én op hun mental ignore lijstje) heeft staan omdat je dezelfde tactiek toe lijkt te passen als de grootste mislukkelingen met copy-paste berichtjes op datingsites: Schrijf er 100 aan en je moet toch wel één reactie krijgen? En met de vrouwen die er dan toch in trappen wil je dan ook graag het hele forum vol spammen.... beetje jammer.
quote:
Nouhou... Vrij makkelijk eigenlijk.
Ik doe dergelijke beweringen en vervolgens komt er vanzelf wel weer zo'n stalkende droeftoeter naar boven die zich er vanuit het niets mee gaat bemoeien.

Kan iemand God misschien even een seintje geven dat hij plaats moet maken?
Stalkend? Droeftoeter? Goes to show how little you know :')

Ik las hier gewoon mee, tot voor kort met veel plezier. Toen liet jij je snuit zien en door je voornamelijk ongefundeerde persoonlijke beledigingen aan het adres van de mééste users hier
beïnvloed je ook míjn leesgenot negatief. Het staat mij vrij daarop te reageren.

Be careful what you wish for, you just might get it. :*
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_92868652
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
Laat mij nou denken dat ik helemaal nergens een diagnose heb gesteld. Ik meende slechts mijn mening te ventileren, en aangezien ik (net als jij) mijn eigen waarheid creëer, ben ik er stellig van overtuigd dat er niets mis is met haar.
Jomanda ventileerde ook "slechts" haar mening.
Vervolgens luisterde Sylvia er "slechts" naar waardoor ze nooit meer contact heeft gezocht met iemand die er wél verstand van had.
En dan waren er goddomme nog een paar eikels die haar dat af hebben geraden ook! :o.
Belachelijk! Krankjorum! Beschamend!
Díe mensen zouden ze aan moeten klagen in plaats van Jomanda!

quote:
Daar moest je nog best hard op werken hè!
Nou ja zeg! Beweer je nu naar aanleiding van een paar forumpost dat ik daar hard op moest werken?
Je hebt me nog niet eens een aantal keer ontmoet! :{w.

quote:
Krampachtig voorbeeldje verzinnen hier
Krampachtig? Care to explain? Vast niet hé :').

quote:
sneue aantijging daar - allemaal om de stoere mannelijkheid toch maar te blijven verdedigen... hoe noemen jullie psychologen (sorry: afgestudeerd tweedelijns psychologen) dat nou eigenlijk precies, als iemand de onbedwingbare drang heeft om alles en iedereen die ze aanvalt (want hey! het was een aanval hè! laat daar geen misverstand over bestaan!) naar beneden te trappen zodat je zelf hoger lijkt?
Ben ik nu zelfs al een afgestudeerd tweedelijns psycholoog?
Ik weet toevallig wel hoe ze dat noemen: "Waanbeelden."

Misschien dus toch maar eens even professionele hulp voor je zelf zoeken voordat je anderen hulp af gaat raden kerel...
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:29:01 #16
285174 Evienne
never odd or even
pi_92868714
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jomanda ventileerde ook "slechts" haar mening.
Vervolgens luisterde Sylvia er "slechts" naar waardoor ze nooit meer contact heeft gezocht met iemand die er wél verstand van had.
En dan waren er goddomme nog een paar eikels die haar dat af hebben geraden ook! :o.
Belachelijk! Krankjorum! Beschamend!
Díe mensen zouden ze aan moeten klagen in plaats van Jomanda!

[..]

Nou ja zeg! Beweer je nu naar aanleiding van een paar forumpost dat ik daar hard op moest werken?
Je hebt me nog niet eens een aantal keer ontmoet! :{w.

[..]

Krampachtig? Care to explain? Vast niet hé :').

[..]

Ben ik nu zelfs al een afgestudeerd tweedelijns psycholoog?
Ik weet toevallig wel hoe ze dat noemen: "Waanbeelden."

Misschien dus toch maar eens even professionele hulp voor je zelf zoeken voordat je anderen hulp af gaat raden kerel...
Vier drogredenaties in vier zinnen is ook een prestatie. :')
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:30:43 #17
94676 Garisson72
pi_92868788
Je kan lullen zo hard je maar wil - feit blijft dat je nauwelijks tot geen tegenargument hebt en het dan maar uit wanhoop op een ad hominem moet gooien. Ik ben dan geen Tweedelijns! Afgestudeerd! Psycholoog! maar ik herken een zwaktebod als ik er één zie.
pi_92869013
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Evienne het volgende:
Het moet ook moeilijk voor je zijn om toe te geven dat half vrouwelijk FOK jou in hun lijstje met geblokkeerde contactpersonen (én op hun mental ignore lijstje) heeft staan omdat je dezelfde tactiek toe lijkt te passen als de grootste mislukkelingen met copy-paste berichtjes op datingsites: Schrijf er 100 aan en je moet toch wel één reactie krijgen? En met de vrouwen die er dan toch in trappen wil je dan ook graag het hele forum vol spammen.... beetje jammer.
U kunt bovenstaande beweringen ook vast wel ondersteunen met enige feiten hé?
Oh wacht, dat alles heb je vast al per ongeluk gedelete hé :').
Wat ík daarentegen zou kunnen doen is even een admin toestemming geven om m'n volledige PM-box te openbaren. Gaan we eens even kijken hoevaak ik vrouwen benaderd heb en hoevaak ik benaderd bén.
Zullen we dan afspreken dat jij weer even een tijdje optyft zodra de balans in mijn voordeel uitslaat?

quote:
Stalkend? Droeftoeter? Goes to show how little you know :')

Ik las hier gewoon mee, tot voor kort met veel plezier. Toen liet jij je snuit zien en door je voornamelijk ongefundeerde persoonlijke beledigingen aan het adres van de mééste users hier
beïnvloed je ook míjn leesgenot negatief. Het staat mij vrij daarop te reageren.

Be careful what you wish for, you just might get it. :*
Toch vreemd dat iemand die het leesgenot verpest in een week tijd al 2 naamtopics in deze reeks heeft :o.
En daarnaast vooral ook grappig dat een niets toevoegende lurker, die nota bene anoniem onder een kloon komt posten, vervolgens gaat vertellen hoe het er hier aan toe zou moeten gaan :').
En wanneer ze keihard faalt vervolgens ook nog "dreigementen" gaat uiten.

Kom meisje, kruip maar weer braaf onder je steen zoals je al tig keer eerder deed.
pi_92869289
Whehehehe...

In eerste instantie tevergeefs al m'n woorden op m'n weegschaaltje leggen en zo uitgebreid mogelijk benoemen.
Maar zodra ik dan kennelijk een reply vol "drogredenaties" en "zwakteboden" post is het ineens te veel moeite om die zelfs maar even te benoemen.

Het wachten is op de eerste "Wat je zegt ben jezelluf" of "Je móeder is een stalker" posts :').
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:47:36 #20
285174 Evienne
never odd or even
pi_92869696
quote:
6s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef kastanova het volgende:
Whehehehe...

In eerste instantie tevergeefs al m'n woorden op m'n weegschaaltje leggen en zo uitgebreid mogelijk benoemen.
Maar zodra ik dan kennelijk een reply vol "drogredenaties" en "zwakteboden" post is het ineens te veel moeite om die zelfs maar even te benoemen.

Het wachten is op de eerste "Wat je zegt ben jezelluf" of "Je móeder is een stalker" posts :').
Je probeert het weer om te draaien, onderwijl anderen naar beneden halend, dat siert je niet. Jammer dat je ego en je verbale kundigheid een ander onterecht, ongefundeerd in de zeik te zetten (je weet immers niet eens wie ik ben, je weet ook niet meer wat je tegen mij hebt gezegd...) zoveel groter zijn dan je vermogen tot zelfreflectie.
quote:
Toch vreemd dat iemand die het leesgenot verpest in een week tijd al 2 naamtopics in deze reeks heeft :o.
Het land der blinden, remember?
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:48:53 #21
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92869771
Tja Evienne, ik weet niet wat er tussen jullie is voorgevallen maar je bént hier natuurlijk wel toevallig. "Ik las toevallig mee", dat geloof niemand.

@Schilderijtje,
Alle kerels zullen toch wel een berichtje van jou beantwoorden? Tenzij je heel lelijk bent / in Limburg woont / zwakzinnig bent.. Waarschijnlijk heb je gestuurd naar slapende accounts waar niemand inlogt?
Overal verstand van.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:51:44 #22
285174 Evienne
never odd or even
pi_92869903
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef macondo het volgende:
Tja Evienne, ik weet niet wat er tussen jullie is voorgevallen maar je bént hier natuurlijk wel toevallig. "Ik las toevallig mee", dat geloof niemand.

Mijn eerste uid was ruim onder de 70.000. Ik hang hier dus al een tijdje rond, dan weer postend, dan weer onopvallend lurkend. Ik heb nergens beweerd dat ik 'toevallig' mee las, ik was tot voor kort oprecht geïnteresseerd in al jullie datingsite-avonturen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:00:54 #23
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_92870330
quote:
Tenzij je heel lelijk bent / in Limburg woont / zwakzinnig bent.. Waarschijnlijk heb je gestuurd naar slapende accounts waar niemand inlogt?
Ik ben niet overdreven lelijk, woon in Limburg en ben net als half Fok autistisch, met een redelijk slapend account. Toch heeft me dit niet belet om half slapend nog aardig wat te daten zonder veel extra inspanning. ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:04:51 #24
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92870505
quote:
@Schilderijtje,
Alle kerels zullen toch wel een berichtje van jou beantwoorden? Tenzij je heel lelijk bent / in Limburg woont / zwakzinnig bent.. Waarschijnlijk heb je gestuurd naar slapende accounts waar niemand inlogt?
Alle kerels deden dat ook wel....maar vreemd.
Ik heb beter beeld nu.

Ik lelijk? Je bent niet goed! :D

(geintje... :P )
pi_92870586
Gewoon selectief zijn
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')