Was het maar een gitaar! Maar het is zo'n ukelele. Niet om aan te horen, bovendien ziet het er niet uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen zijn nog niet zo goed opgevoed, gitaar pingelen tijdens een tv gesprek, dat wil je toch niet!!!!
Niemand. Maar waarschijnlijk voor quotejes in de uitzending.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Refurb het volgende:
Gerard moet naar de kamer van de waarheid :d
Wie weet waarom Jurien daarheen moest vanmiddag?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zit
+1quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zit
Snap wel dat ze 't zo doen. Maar inderdaad wel erg jammer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat we niet krijgen te zien of te horen wat er in de KvdW gebeurt
Ze willen iets bewaren voor de uitzendingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat we niet krijgen te zien of te horen wat er in de KvdW gebeurt
niet alleen lelijke grote blote voeten, hij liep vanmiddag of vanmorgen in een kniebroek rond, ik vind het ook een vieze vent om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind die man echt
![]()
Beetje viezig, slecht gekleed, paffend en die lelijke grote blote voeten.
En de meisjes zingen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik geen geluid hebIk zie Karim op zijn Ukelele spelen
Gerard lijkt op jeroen(TBO) is gisteren ook gezegd fyiquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind die Gerard wel slim uit zijn ogen kijken eigenlijk, ik schat hem hoog in ook al heb ik er nog maar weinig van gezien
Dat is altijd al zo geweest. 2 van de 4 streams zijn dan locked. Dat was ook al zo bij BB en DGK. Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Flashbox het volgende:
Ben bang dat er binnen nu en 2 weken veel streamers zullen afhaken, met een groot gedeelte van de dag die streamlocks. Vind er zelf ook al geen kut meer aan zo.
Zendercheckquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Refurb het volgende:
Wat was met Cynthia?
De stem zei iets?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet alleen lelijke grote blote voeten, hij liep vanmiddag of vanmorgen in een kniebroek rond, ik vind het ook een vieze vent om te zien
Doe het dan tenminste vanavond in de uitzending en niet pas morgen. Tegen die tijd is iedereen al lang en breed vergeten dat het is gebeurd. Haalt die spanning eraan ook wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze willen iets bewaren voor de uitzendingen
Dan moeten ze in de buurt van een mic praten...Althans dat was in DGK ook zo...en anders hun smoel houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Refurb het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat als ze gaan zwemmen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
Godsodetiefustering kunnen ze dat pingelpongel ding niet nomineren ofzo?.
Ook goedemiddag dus..
Ik ook, hij is echt fel met het spel bezig. Tofheid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind die Gerard wel slim uit zijn ogen kijken eigenlijk, ik schat hem hoog in ook al heb ik er nog maar weinig van gezien
Dat kan niet. Dat is veel te kort dag om het vanavond al in de uitzending te hebben gemonteerd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste vanavond in de uitzending en niet pas morgen. Tegen die tijd is iedereen al lang en breed vergeten dat het is gebeurd. Haalt die spanning eraan ook weg
Dan mag (moet!) de zender af, daarna meteen weer aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Refurb het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat als ze gaan zwemmen?
Ja ik ga toch geen COS topic terug zitten lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Anders lees je de vele antwoorden op die vraag hierboven even
whoeeequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Refurb het volgende:
's Ochtends als ik wakker wordt.
dan denk ik wat doet die camera op m'n kop..
Maarja het houdt nooit op,
want Secret Story is heel top.
Secret Story whoee
Secret Story whoe
Het volkslied van SS !
ojeequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Refurb het volgende:
GADVERDAMME.
GESCHREEUW VAN DIE WIJVEN.
WHY STREAMLOCK....
Ben benieuwd wat zijn geheim is? Hoogbegaafd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind die man echt
![]()
Beetje viezig, slecht gekleed, paffend en die lelijke grote blote voeten.
In DGK is dit nooit zo geweest als hier bij dit programma. De streamlocks in DGK waren van de laatste tijd toen er vechtpartijen kwamen. Het moet toch niet zo moelijk zijn om dan andere personen te laten zien. Ze hebben GVD tig cameras in dat huis hangen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest. 2 van de 4 streams zijn dan locked. Dat was ook al zo bij BB en DGK. Wat maakt het uit?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat die al eens geschreven is
Je hebt gelijk. In DGK hadden ze ook geen dagboekkamer en de streamlocks gebeuren alleen als er mensen in dagboekkamer (BB) of de kamer van de waarheid zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef Flashbox het volgende:
[..]
In DGK is dit nooit zo geweest als hier bij dit programma. De streamlocks in DGK waren van de laatste tijd toen er vechtpartijen kwamen. Het moet toch niet zo moelijk zijn om dan andere personen te laten zien. Ze hebben GVD tig cameras in dat huis hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |