nou, eigenlijk kunnen de camera's gewoon draaien zoals ze altijd draaien want ze staan eigenlijk nooit op die KvdWquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Echt onzinRicht die camera's dan ergens anders op...
Tis ook net zo'n pling-plong ding.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef Stability het volgende:
hallo, allemaal
oh die gitaar....het geeft me weer zo'n eng brian gevoel
technisch onderhoud?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef Robbiedd het volgende:
Waarom is de stream op tv al zo lang locked
Anders lees je de vele antwoorden op die vraag hierboven evenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef Robbiedd het volgende:
hahaha Guido komt zowiezo niet zo slim over! waar kennen wij elkaar van?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef Studiotje het volgende:
Huub! (Oud)-Achterbuurmannetje!
Zag Guido dom door het water rennen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef Robbiedd het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er zit (of zat) iemand in de KvdW.
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zitquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef Stability het volgende:
gitaar "spelen" of fluitend door het huis lopen... erger kan toch bijna niet?
Was het maar een gitaar! Maar het is zo'n ukelele. Niet om aan te horen, bovendien ziet het er niet uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen zijn nog niet zo goed opgevoed, gitaar pingelen tijdens een tv gesprek, dat wil je toch niet!!!!
Niemand. Maar waarschijnlijk voor quotejes in de uitzending.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Refurb het volgende:
Gerard moet naar de kamer van de waarheid :d
Wie weet waarom Jurien daarheen moest vanmiddag?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zit
+1quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zit
Snap wel dat ze 't zo doen. Maar inderdaad wel erg jammer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat we niet krijgen te zien of te horen wat er in de KvdW gebeurt
Ze willen iets bewaren voor de uitzendingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat we niet krijgen te zien of te horen wat er in de KvdW gebeurt
niet alleen lelijke grote blote voeten, hij liep vanmiddag of vanmorgen in een kniebroek rond, ik vind het ook een vieze vent om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind die man echt
![]()
Beetje viezig, slecht gekleed, paffend en die lelijke grote blote voeten.
En de meisjes zingen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik geen geluid hebIk zie Karim op zijn Ukelele spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |