Was het maar een gitaar! Maar het is zo'n ukelele. Niet om aan te horen, bovendien ziet het er niet uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen zijn nog niet zo goed opgevoed, gitaar pingelen tijdens een tv gesprek, dat wil je toch niet!!!!
Niemand. Maar waarschijnlijk voor quotejes in de uitzending.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Refurb het volgende:
Gerard moet naar de kamer van de waarheid :d
Wie weet waarom Jurien daarheen moest vanmiddag?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zit
+1quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die gitaar mag het huis wel uit, samen met die gozer die eraan vast zit
Snap wel dat ze 't zo doen. Maar inderdaad wel erg jammer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat we niet krijgen te zien of te horen wat er in de KvdW gebeurt
Ze willen iets bewaren voor de uitzendingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat we niet krijgen te zien of te horen wat er in de KvdW gebeurt
niet alleen lelijke grote blote voeten, hij liep vanmiddag of vanmorgen in een kniebroek rond, ik vind het ook een vieze vent om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind die man echt
![]()
Beetje viezig, slecht gekleed, paffend en die lelijke grote blote voeten.
En de meisjes zingen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik geen geluid hebIk zie Karim op zijn Ukelele spelen
Gerard lijkt op jeroen(TBO) is gisteren ook gezegd fyiquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind die Gerard wel slim uit zijn ogen kijken eigenlijk, ik schat hem hoog in ook al heb ik er nog maar weinig van gezien
Dat is altijd al zo geweest. 2 van de 4 streams zijn dan locked. Dat was ook al zo bij BB en DGK. Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Flashbox het volgende:
Ben bang dat er binnen nu en 2 weken veel streamers zullen afhaken, met een groot gedeelte van de dag die streamlocks. Vind er zelf ook al geen kut meer aan zo.
Zendercheckquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Refurb het volgende:
Wat was met Cynthia?
De stem zei iets?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet alleen lelijke grote blote voeten, hij liep vanmiddag of vanmorgen in een kniebroek rond, ik vind het ook een vieze vent om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |