Dit is Harry Potter nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef das_phantom het volgende:
wie is naar de secret chamber trouwens?
je bent niet de enige. Vanmiddag zei ze dat ze nu het idee had om leuker te gaan doen ivm de nominaties, maar dat ze daar geen zin in had. Maar hoe leuk ze ook zal doen, die kop blijft hetzelfde, dus van mij mag ze gewoon weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik begin een beetje jeuk te krijgen van die zure kop van Laura..
Dat gaat ze toch lekker weg, vind t echt een zeikwijf hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bent niet de enige. Vanmiddag zei ze dat ze nu het idee had om leuker te gaan doen ivm de nominaties, maar dat ze daar geen zin in had. Maar hoe leuk ze ook zal doen, die kop blijft hetzelfde, dus van mij mag ze gewoon weg.
Klopt, volgens mij hadden Sharon en Cynthia het daar gisternacht ook over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef automatic_ het volgende:
Apart... Er zijn er toch een aantal die denken dat Laura en Guido een relatie hebben.. Doen ze het toch vrij goed
Zit een chinese draak onder heeft die verteldquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
FACT: de ster (tattoo) op de arm van jurien is een 'dekmantel' over een oudere tattoo heen. #jurien #secretstory @SST_Jurien #sstnl
klopt maar jullie hadden geen spelelement in het keukenterras (febo). hier is het spelelement dat je daar op een knop drukt en een geheim raadt, of daar een missie krijgt. En daar krijgen wij nou streamlock op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
bij ons kon je de testimonials ook niet volgen, als we naar het keukenterras werden geroepen. dat is hier niet anders.
En Alex begon er net ook over tegen Laura.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:21 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij hadden Sharon en Cynthia het daar gisternacht ook over.
edit: ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik een sympathieke meid! Tenminste, zo komt ze over
Aardig ?quote:
Schijnbaar niet echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Refurb het volgende:
Laura trekt echt teveel met Alex op..
Ok, thanx voor de toelichtingquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hmm, lastig te omschrijven. Zou het zelf op 'vreemd' houden.
alex zei net dat hij en laura vriendschap waren, en laura en guido iets meer hadden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Refurb het volgende:
Laura trekt echt teveel met Alex op..
Ja zij doet het wel redelijk, ondanks dat ze alleen bij Alex hangt, Guido geeft er echter geen fuck om.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
alex zei net dat hij en laura vriendschap waren, en laura en guido iets meer hadden.
Hij zag dat aan de manier waarop laura keek naar guido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |