Alex zei dat Guido dat gezegd had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef Robbiedd het volgende:
Waar horen/zien jullie Guido!? Ik heb alleen Laura, Gerard en Alex
ze gaf aan afstand te willen nemen van Alex, dat ze daarmee wilde beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:13 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En dat ze hele middagen in de armen van Alex ligt maakt dan niet uit denk je?
Hun geheim is: Onze relatie is een leugen. Op deze manier gaat niemand daar ooit achter komen dus dat is best wel goed gespeeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Je mag ook geen missies weigeren, maar ik zie Guido en Laura toch erg weinig doen aan hun missie en geheim.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurolingu%C3%AFstisch_programmerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Call me a dummie maar wat is NLP
Dat had ze vanaf dag 1 al moeten doen want ze heeft een opdracht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaf aan afstand te willen nemen van Alex, dat ze daarmee wilde beginnen
Op Twitterquote:Er moet meer gestemd worden!!! Gerard staat op dit moment 1e, Jurien 2e, Hekkensluiter is Philip. Laat hem blijven!! STEM STEM STEM! #sstnl
Moet je ff krabben denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik begin een beetje jeuk te krijgen van die zure kop van Laura..
Ah, thanks!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurolingu%C3%AFstisch_programmeren
Ze kan soms nogal moeilijk kijken inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik begin een beetje jeuk te krijgen van die zure kop van Laura..
Hij weet van veel dingen een beetje en net dit ff niet, hij vraagt het aan een ander maar die vindt blijkbaar dat je daar dan deskundig voor moet zijn. Niet alles aan kennis wat buiten je interesse valt komt onder de noemer deskundig, maar goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:13 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Weet jij daar het antwoord op dan
Geloof dat ik dezelfde opmerking gemaakt zou hebben hahaha
Is toch info die je helemaal niet wil weten
Wat is een arig hoofd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:18 schreef Robbiedd het volgende:
Pf, die Aafke blijft toch een arig hoofd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |