quote:
ik volg het wel via Teletekst of een stream, 's avonds vanaf 19.00 de herhaling kijken op EL2quote:
quote:
doe je goedquote:
want?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De OP kan ook alweer aangepast worden.
true, true...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreator, Vixen.. zie ze nooit meer.
en hoezo praat jij nou ineens weer een soort van Twents?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hef Jeffrey wat te doon, asse wakker is
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat net een collega binnen kwam razen in het Twents
quote:
Nice, dan heeft ze over 5 jaar helemaal geen mogelijkheden meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeffrey, ze is bang voor touch telefoons. Ze heeft er al eens één geslooptDus dat wordt m niet.
gewoon zorgen dat ze erg zuinig met haar 'oude' telefoons omgaat, zodat die nog jaaaaaren meegaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, dan heeft ze over 5 jaar helemaal geen mogelijkheden meer.
Hoesje er om en niet mee nemen met uitgaan doen wonderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon zorgen dat ze erg zuinig met haar 'oude' telefoons omgaat, zodat die nog jaaaaaren meegaan
dat gaat voor mij echt niet werken; ik sms met uitgaan altijd dondersveel (laat staan op hardstyle-feestjes)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoesje er om en niet mee nemen met uitgaan doen wonderen.
Oke, bij bruins heb je toch al geen bereik dus gaat niet lukken, en Hengelo/Enschede neem ik mn oude mobiel altijd mee, die ligt dan ook regelmatig voor de grondquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
dat gaat voor mij echt niet werken; ik sms met uitgaan altijd dondersveel (laat staan op hardstyle-feestjes)
bij Defqon.1 etc. is het bereik ook altijd dramatisch, maar toch blijven smsen met de vriendinquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, bij bruis heb je toch al geen bereik dus gaat niet lukken, en Hengelo/Enschede neem ik mn oude mobiel altijd mee, die ligt dan ook regelmatig voor de grond.
Lol, hier een 'oude' Sony Ericsoon W810I, onverwoestbaar die dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
bij Defqon.1 etc. is het bereik ook altijd dramatisch, maar toch blijven smsen met de vriendinen mijn oude mobiel had dikke barsten in het scherm (alleen het glas, scherm eronder was nog prima alleen lastig leesbaar
) omdat hij in een zomerfeest-tent plat op de grond was gevallen
weet niet of ik die ooit mee ga nemen met uitgaan/feestjes, dat gewissel met die simkaart
nou, het is mij toch gelukt; hele scherm was paars uitgeslagen en dus totaal niet meer leesbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol, hier een 'oude' Sony Ericsoon W810I, onverwoestbaar die dingen.
Defqon.1 het feest dat sowieso op de planning staat voor dit jaar.
zeker wa!quote:
Zeker, en dat geluidquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
l moet natuurlijk wel ff gezegd worden dat de W810i de beste telefoon is die SE ooit uitgebracht heeftding blijft gewoon snel, ook na jaren gebruik, is inderdaad robuust en haast onverwoestbaar; toppertje
ja! het was dan ook een W(alkman)-telefoonquote:
minstensquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot juni 2012
Veel te lang dus
Tegen die tijd verlengen met een iPhone 6
omdat je moe bent?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga vandaag wat eerder naar huis
vanwege die fout in je denkstructuur? of was het hele gesprek gewoon heavy?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja.. en ik kan me atm niet focussen vanwege dat gesprek
beoordelingsgesprekken zorgen altijd voor wat zenuwen, heb ik ook...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; zulke gesprekken zijn nooit leuk.
Heb nooit geweten dat ik verkeerd dacht ofzo
Alleen al afgaande op je avatar had ik die conclusie ook kunnen trekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb nooit geweten dat ik verkeerd dacht ofzo
BAM! props voor Martijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen al afgaande op je avatar had ik die conclusie ook kunnen trekken.
ik zou willen dat ik een beoordelingsgesprek had gehad, heb er onlangs echt om moeten zeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beoordelingsgesprekken zorgen altijd voor wat zenuwen, heb ik ook...
en kan me goed voorstellen dat je na zo'n gesprek even wat vertwijfeld op kantoor zit!
waren ze zo tevreden dat ze een gesprek niet nodig vonden? of waren ze zo ontevreden dat ze dat niet durfden te vertellen in een gesprek?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik een beoordelingsgesprek had gehad, heb er onlangs echt om moeten zeuren
blijkbaar zo ontevredenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waren ze zo tevreden dat ze een gesprek niet nodig vonden? of waren ze zo ontevreden dat ze dat niet durfden te vertellen in een gesprek?
niks zeggen en dan bij contracverlenging afbrandenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks zeggen en als jij dan een gesprek aanvraagt je volledig afbranden?
dat vind ik dus echt schrijnendquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat doen sommige bedrijven nou eenmaal
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef omearos het volgende:
[..]
niks zeggen en dan bij contracverlenging afbranden
inderdaad, damn!quote:
en nu zit je hier weerquote:
als ik die van Kazan maar uiterlijk donderdag voor de wedstrijd hebquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef Mdrop het volgende:
@Remco; Ik heb voor jou vandaag alleen de kaarten voor Rubin Kazan binnen gekregen (Terwijl die van mij voor Utrecht er wel zijn), wacht dus nog even tot het weekend of dan die anderen ook binnen zijn en verstuur ze dan in een keer!
Dat stond er bij zelfs toen ze het scherm hadden vervangenquote:
Zolang Haaksbergen onder Nederland valt moet dat lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik die van Kazan maar uiterlijk donderdag voor de wedstrijd heb
Die van jou is ook op reparatie geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat stond er bij zelfs toen ze het scherm hadden vervangen.
[..]
Zolang Haaksbergen onder Nederland valt moet dat lukken.
I wish I was...quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
you have got to be FUCKING kidding me!!
Ja mijn hero toen nog heb ik opgestuurd omdat ik er overheen was gereden met de auto (vraag maar niet hoequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef Assiej het volgende:
Die van jou is ook op reparatie geweest?
Lucky you!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja mijn hero toen nog heb ik opgestuurd omdat ik er overheen was gereden met de auto (vraag maar niet hoe), gezegd dat hij geknapt was door wisseling van warmte, gratis vervangen
.
last time I checked was dat inderdaad het gevalquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang Haaksbergen onder Nederland valt moet dat lukken.
Mocht je weer problemen hebben eerst een proberen met een custom rom, maybe dat je huidige software niet lekker is ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Assiej het volgende:
Lucky you!
Mwa, ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet vertrouwen
als ze zeggen dat er niks mee aan de hand is, waarom heeft het dan zo lang geduurd?
Vandaag Iphone in de handen gehad, had ik die keuze maar gemaakt met extern toetsenbord..
Keet + Bier + 1.30 uur + Ik kan de auto wel verzetten + Rennen naar autoquote:
wat een mikkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Keet + Bier + 1.30 uur + Ik kan de auto wel verzetten + Rennen naar auto.
Er zaten nog wat stappen tussen maar daar komt het op neerquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een mikkenrennen naar de auto, onderweg vanuit je broekzak (?) je telefoon op de grond gooien op een plek waar je een paar seconde later met de auto gaat rijden
Huh wt moet ik doen als er weer wat isquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mocht je weer problemen hebben eerst een proberen met een custom rom, maybe dat je huidige software niet lekker is ofzo.
Daarbij is een iPhone wel leuk alleen zien die toetsenbordjes er dik en cheap uit.
[..]
Keet + Bier + 1.30 uur + Ik kan de auto wel verzetten + Rennen naar auto.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zaten nog wat stappen tussen maar daar komt het op neer.
Andere software in je telefoon zetten, maar daar wil ik je anders wel meehelpen tegen die tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef Assiej het volgende:
Huh wt moet ik doen als er weer wat is?
Alles in 1 + Eredivisie Live + XXX pakket vergeet je nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
net even via de website aangemeld bij Vitens, nu komt het gebruik van water in m'n woning ook voor mijn rekeningvolgens mij is nu alles wel geregeld; verzekeringen, gas, water, electra
Ja maar STEL ik doe dat, gaat mijn garantie toch weg?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Andere software in je telefoon zetten, maar daar wil ik je anders wel meehelpen tegen die tijd.
Helden: http://tweakers.net/nieuw(...)ten-is-gekraakt.html
Ik weet het niet en ik word er niet meer warm of koud van ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weinig/geen hoop, maar wie weet is het nu toch goed...
ff een weekend-OV van je week-OV maken als je ergens heenmoet en daarna weer terugzettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Andere software in je telefoon zetten, maar daar wil ik je anders wel meehelpen tegen die tijd.
Helden: http://tweakers.net/nieuw(...)ten-is-gekraakt.html
je kunt het altijd weer terugzetten volgens mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja maar STEL ik doe dat, gaat mijn garantie toch weg?
want er schijnt android te zijn van 2.3 ofzo?
en mijne is nu 2.2.1. ..
kan ik me voorstellen!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet het niet en ik word er niet meer warm of koud van ...
ben er beetje zat van en moe van .. ik vind de hele telefoon geen zak meer aan..
Ja en nee, 99% doen ze hier niet moeilijk over + dat je niet eens je telefoon helemaal hoeft op te starten om de ORIGINELE software er in te zetten, dus dat lukt eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:36 schreef Assiej het volgende:
Ja maar STEL ik doe dat, gaat mijn garantie toch weg?
want er schijnt android te zijn van 2.3 ofzo?
en mijne is nu 2.2.1. ..
Dat wordt ook in het weekend met de trein richting Enschede stad in het vervolgquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een weekend-OV van je week-OV maken als je ergens heenmoet en daarna weer terugzetten
leg eens uit in PM ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en nee, 99% doen ze hier niet moeilijk over + dat je niet eens je telefoon helemaal hoeft op te starten om de ORIGINELE software er in te zetten, dus dat lukt eigenlijk altijd wel.
[..]
Dat wordt ook in het weekend met de trein richting Enschede stad in het vervolg.
Yea moet ik maar even kijken, kan eventueel ook een app. downloaden en mijn smsjes via daar laten lopen als het nog steeds bagger gaat maar dat hoort eigenlijk niet want het is een software 'fout' dus ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt het altijd weer terugzetten volgens mij
kan ik me voorstellen!!
Zit de rit nu wel uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan toch nog? het is nog geen 5 uur
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik las in zo'n boekje en vergat de tijd
3FMquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik las in zo'n boekje en vergat de tijd
ja, bij het lezen van dat boekje wordt je zo meegesleurd dat je de tijd vergeetquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Last onder dwangsom en bestuursdwang heet 'ie
grote jongenquote:
Dwangsommen van de gemeente Tubbergenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Last onder dwangsom en bestuursdwang heet 'ie
en TOCH vergat je de tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dwangsommen zijn heul niet tof
Je moest is weten hoe hard bepaalde groepen er om lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dwangsommen zijn heul niet tof
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je moest is weten hoe hard bepaalde groepen er om lachen.
daar dacht ik ook direct aanquote:
Dan behoor je ook een onvoldoende te krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die stuur ik haast wekelijks een briefje ja
het gaat toch niet over mij ofwel?quote:
Als jij net zo'n baas als hem bent zou het kunnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
het gaat toch niet over mij ofwel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het boek is dan ook al een paar jaar oud, dus dan zou het alsnog kunnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ben soms wel baas ja, daar heb je gelijk in, ik kom alleen de laatste tijd niet in het zwembad.
quote:
misschien welquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgend seizoen nog even de S er bij kopen.
wanneer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San en Nath sporten daar wel eens naakt, dus snel er naartoe, gek!
volgens mij alleen op de woensdagavondquote:
Ook zoiets gedaan, geen moment spijt vanquote:
Voor alle gangbare Android toestellen is DE rom de cynagonmod, hier te vinden:quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:24 schreef ACT-F het volgende:
Ook zoiets gedaan, geen moment spijt van
Ik heb Symbian, ik heb mijn eigen mod gemaakt aan de hand van de originele firmwarequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef Mdrop het volgende:
Voor alle gangbare Android toestellen is DE rom de cynagonmod, hier te vinden:
http://mirror.teamdouche.net/
* Engelse termen even zoeken via google (Desire is bijvoorbeeld Bravo).
Symbian, ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb Symbian, ik heb mijn eigen mod gemaakt aan de hand van de originele firmware
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef haakon het volgende:
Ik heb werkelijk de vetste gitaarband EVER gekocht
[ afbeelding ]
Oja, hoi
Ondanks dat het iets voor een gitaar is vind ik die band echt leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef haakon het volgende:
Ik heb werkelijk de vetste gitaarband EVER gekocht
[ afbeelding ]
Oja, hoi
Helligen hendrikquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey Tukkers en Tukkeressen.
Heerlijk gesport net. Nu zo ff douchen en dan gangs weer naar het werk voor de graveyardshift. Laatste nacht en dan weekendMorgen naar Helligen Hendrik
![]()
ik, naaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef m113 het volgende:
wie sport wel eens bij fysiogym enschede?
Ken 'm niet. Weet wel dat het vanavond en morgen uitverkocht is dus het moet wel goed zijnquote:
Ik, naakt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef m113 het volgende:
wie sport wel eens bij fysiogym enschede?
Ik ga 't morgen zienquote:
Klopt. Gelukkig heb ik kaartjes voor morgen. Moet vanacht werken dus had ik geen bier kunnen drinken. Morgenavond welquote:
Zoeptonnequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Klopt. Gelukkig heb ik kaartjes voor morgen. Moet vanacht werken dus had ik geen bier kunnen drinken. Morgenavond welDus mooi bier drinken, HH kijken, en dan nog meer bier drinken.
Ja wat ist nou!?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dan ligt er ineens een hoogzwangere poes in de gang die niet meer weg wil
Onze kat vindt 'm geweldig
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, oké. Onze kat vindt haar geweldig.
Jouw kat is toch geen kater he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dan ligt er ineens een hoogzwangere poes in de gang die niet meer weg wil
Onze kat vindt 'm geweldig
Ja, die van ons is wel een katerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw kat is toch geen kater he?Katers hebben de neiging kittens te doden.
Als poes een zwerfster is moet je de dierenambulance bellen.
Laat haar please niet in de gang bevallen met alle gevolgen van dien.
quote:
Wél als ze moeten bevallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die van ons is wel een kater
We bellen de dierenambulance morgen
Hoor alleen net van m'n tante dat de dierenambulance geen gezonde katten/poezen meeneemt
1 McKuikentje aubquote:
HAAAAALLLOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Dat!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een sausje van kuikenbloed graag.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[omearos]
Goedemorgen![]()
[/omearos]
owja, afgelastenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef Dos37 het volgende:
Hele afgelasten. En volgende week over één wedstrijd.
Martijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, 4 uurtjes en vakantie
!
[..]
Alleen thuis, of neutral terrein?
Davidquote:
De komende week + maandag ivm carnaval Albergenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijnhoelang vakantie?
en dan gewoon alleen de wedstrijd in Enschede
niet slechtquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De komende week + maandag ivm carnaval Albergen.
Leuk voor buitenland anders gewoon Maps gebruikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
true, true! CoPilot Live download loopt voor m'n HD, ben benieuwd
maar Maps kost toch dataverkeer in het buitenland? (in tegenstelling tot CoPilot)quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leuk voor buitenland anders gewoon Maps gebruiken.
Ja dat zeg ik toch ook, binnen Nederland gewoon Maps, buitenland CoPilot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:04 schreef ReMcOrE het volgende:
maar Maps kost toch dataverkeer in het buitenland? (in tegenstelling tot CoPilot)
owja, ik las iets te snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook, binnen Nederland gewoon Maps, buitenland CoPilot.
Heb de HD niet genomen, ga straks voor de google nexus S.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik las iets te sneljouw HD bevalt ook nog steeds?
ziet er tof uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb de HD niet genomen, ga straks voor de google nexus S.
wanneer komt hij naar NL?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Desire is mooier, maar dit is zonder Sense of iets.
ja, heerlijkquote:
collega hier heeft zo goed als altijd korte mouwen, weer of geen weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb een overhemd met korte mouwen aan.. Ze vroegen me al of ik gek was geworden.
M'n collega heeft het áltijd koud en ze de verwarming op 24
Veel te warm
Eibergenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik zit al de hele dag te F5en op Twitter.
om het nieuws over Rubin Kazan - FC Twente te volgen gok ik...quote:
Er werd toch pas een uur voor de wedstrijd bekeken of hij doorging?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eibergen
[..]
[..]
om het nieuws over Rubin Kazan - FC Twente te volgen gok ik...
daar is iedereen wel over uit, nu zijn we benieuwd naar wat er dan geregeld gaat wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, die wedstrijd die hoogstwaarschijnlijk wordt afgelast
true... maar als het afgelast wordt, moeten ze bekijken wat er dan gaat gebeuren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:38 schreef norich het volgende:
[..]
Er werd toch pas een uur voor de wedstrijd bekeken of hij doorging?
zoiets zei Gekie Meins op de radio iig.
Preciesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eibergen
[..]
[..]
om het nieuws over Rubin Kazan - FC Twente te volgen gok ik...
als er alleen volgende week een thuiswedstrijd gespeeld wordt denk ik dat Twente niet zoveel problemen heeft met niet doorgaan vanmiddagquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We zullen het zien. Ben benieuwd hoe graag Twente zelf wil dat het doorgaat.
mooi hč?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu zag ik het mooie weer ook!
ik zit binnen, dus zie alleen de zon en voel geen buitentemperatuurquote:
quote:
wat deze heren zeggenquote:
want?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slechte "herinneringen" aan Maastricht.
daarvoor deed hij het niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hey, m'n quoteknop deed het ineens
Heb ik het liever niet overquote:
Nee, normaal doet 'ie het niet. Nu alweer welquote:[..]
daarvoor deed hij het niet?vandaar dat je altijd 'losse' berichten postte
huldequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, normaal doet 'ie het niet. Nu alweer wel
af en toe krijg ik linksonder in IE een geel driehoekje en dan komt er ook niks te staan als ik op de quote-knop druk; verder nooit problemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij gebruikt het gemeentehuis adblockers
IEquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
af en toe krijg ik linksonder in IE een geel driehoekje en dan komt er ook niks te staan als ik op de quote-knop druk; verder nooit problemen
Aldus ELFquote:De temperatuur in Moskou om 10.15 uur bedraagt -19 Celsius. De kans op doorgaan, wordt steeds groter. De kans dat het duel overigens volgende week wordt gespeeld in de Russische hoofstad is overigens miniem. Zowel Spartak als CSKA zijn nog actief in de Europa League en hebben het stadion nodig.
zie mijn post boven die van jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; de UEFA meette -14.3, anderen meten rond de -19..
wat ook apart is, is dat Rubin niet lijkt te willen spelen maar Twente welquote:
ah, zo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de regels van de UEFA. Er mag tot een uur van te voren worden afgelast, is niet gebeurd.
het is inderdaad bijzonder om te zijn hoe de UEFA aan het knoeien is!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aan de andere kant, dit is natuurlijk een bijzonder geval.
als het doorgaat, is het dus 'warmer' dan -15quote:
quote:
ja, lekkere pot wordt dat voor Mihaylovquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is opzich nog realistisch ook, lijkt me.
Volgens de thermometer in de goal is het -18quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het doorgaat, is het dus 'warmer' dan -15
weet niet of ze daar van uitgaan, of van de temperatuur midden op het veld zeg maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens de thermometer in de goal is het -18
true, maar je begon net al over UEFA-regels; en die hebben het pas over -15 of kouderquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sowieso, al is het "maar" -13, het is gewoon veel te koud om te voetballen.
[UEFA]quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu, weet ik wel. Er schijnen nu teveel verschillende waarden van thermometers te komen om het te bepalen
* ReMcOrE lacht meequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moest lachen;
UEFA: United European FUCKING AMATEURS
of vloer verwarming er in bouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef Under_Score het volgende:
kunnen ze daar in rusland niet het dakje van het stadion dichtdoen en de verwarming hoog aanzetten?
En hoe, begin is zwaar kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, Twente speelt onder protest, maar het gaat door
Ja heb vakantiequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
jij kijkt EL? ik luister via www.fctwente.nl/radio op m'n telefoon
zijn de spelers nog te herkennen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja heb vakantie.
Stats: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)inuut-tot-minuut.htm
ja, zoiets hoorde ik alquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:12 schreef Mdrop het volgende:
Het ergste nog, iedereen in het zwart met mutsen en sjaals, geen idee wie iedereen is.
AH oke, koning is sowieso de scheids vandaagquote:
scheids gewoon in normale kloffie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
AH oke, koning is sowieso de scheids vandaag, geen langebroek, handschoenen of muts
.
*En dan hebben we ineens midden in de wedstrijd de opstellingen.
Ze zijn echt wel minder op dit moment hoor, maar niet gek hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente lijkt goed druk te zetten...
(heeft gewoon met weer te maken, in beweging blijven = warmer blijven)
ja, Rubin heeft wel wat kansjes... maar 1-0 verlies is ook een resultaat waar je volgende week thuis wat mee kuntquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze zijn echt wel minder op dit moment hoor, maar niet gek hoor.
Kunstgras + ijskoud + geen sfeer.
de wave wordt ingezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Mdrop het volgende:
En het publiek van Kazan gaat er massaal achter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |