quote:
ik volg het wel via Teletekst of een stream, 's avonds vanaf 19.00 de herhaling kijken op EL2quote:
quote:
doe je goedquote:
want?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De OP kan ook alweer aangepast worden.
true, true...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreator, Vixen.. zie ze nooit meer.
en hoezo praat jij nou ineens weer een soort van Twents?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hef Jeffrey wat te doon, asse wakker is
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat net een collega binnen kwam razen in het Twents
quote:
Nice, dan heeft ze over 5 jaar helemaal geen mogelijkheden meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeffrey, ze is bang voor touch telefoons. Ze heeft er al eens één geslooptDus dat wordt m niet.
gewoon zorgen dat ze erg zuinig met haar 'oude' telefoons omgaat, zodat die nog jaaaaaren meegaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, dan heeft ze over 5 jaar helemaal geen mogelijkheden meer.
Hoesje er om en niet mee nemen met uitgaan doen wonderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon zorgen dat ze erg zuinig met haar 'oude' telefoons omgaat, zodat die nog jaaaaaren meegaan
dat gaat voor mij echt niet werken; ik sms met uitgaan altijd dondersveel (laat staan op hardstyle-feestjes)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoesje er om en niet mee nemen met uitgaan doen wonderen.
Oke, bij bruins heb je toch al geen bereik dus gaat niet lukken, en Hengelo/Enschede neem ik mn oude mobiel altijd mee, die ligt dan ook regelmatig voor de grondquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
dat gaat voor mij echt niet werken; ik sms met uitgaan altijd dondersveel (laat staan op hardstyle-feestjes)
bij Defqon.1 etc. is het bereik ook altijd dramatisch, maar toch blijven smsen met de vriendinquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, bij bruis heb je toch al geen bereik dus gaat niet lukken, en Hengelo/Enschede neem ik mn oude mobiel altijd mee, die ligt dan ook regelmatig voor de grond.
Lol, hier een 'oude' Sony Ericsoon W810I, onverwoestbaar die dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
bij Defqon.1 etc. is het bereik ook altijd dramatisch, maar toch blijven smsen met de vriendinen mijn oude mobiel had dikke barsten in het scherm (alleen het glas, scherm eronder was nog prima alleen lastig leesbaar
) omdat hij in een zomerfeest-tent plat op de grond was gevallen
weet niet of ik die ooit mee ga nemen met uitgaan/feestjes, dat gewissel met die simkaart
nou, het is mij toch gelukt; hele scherm was paars uitgeslagen en dus totaal niet meer leesbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol, hier een 'oude' Sony Ericsoon W810I, onverwoestbaar die dingen.
Defqon.1 het feest dat sowieso op de planning staat voor dit jaar.
zeker wa!quote:
Zeker, en dat geluidquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
l moet natuurlijk wel ff gezegd worden dat de W810i de beste telefoon is die SE ooit uitgebracht heeftding blijft gewoon snel, ook na jaren gebruik, is inderdaad robuust en haast onverwoestbaar; toppertje
ja! het was dan ook een W(alkman)-telefoonquote:
minstensquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot juni 2012
Veel te lang dus
Tegen die tijd verlengen met een iPhone 6
omdat je moe bent?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga vandaag wat eerder naar huis
vanwege die fout in je denkstructuur? of was het hele gesprek gewoon heavy?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja.. en ik kan me atm niet focussen vanwege dat gesprek
beoordelingsgesprekken zorgen altijd voor wat zenuwen, heb ik ook...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; zulke gesprekken zijn nooit leuk.
Heb nooit geweten dat ik verkeerd dacht ofzo
Alleen al afgaande op je avatar had ik die conclusie ook kunnen trekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb nooit geweten dat ik verkeerd dacht ofzo
BAM! props voor Martijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen al afgaande op je avatar had ik die conclusie ook kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |