quote:
ik volg het wel via Teletekst of een stream, 's avonds vanaf 19.00 de herhaling kijken op EL2quote:
quote:
doe je goedquote:
want?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De OP kan ook alweer aangepast worden.
true, true...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreator, Vixen.. zie ze nooit meer.
en hoezo praat jij nou ineens weer een soort van Twents?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hef Jeffrey wat te doon, asse wakker is
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat net een collega binnen kwam razen in het Twents
quote:
Nice, dan heeft ze over 5 jaar helemaal geen mogelijkheden meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeffrey, ze is bang voor touch telefoons. Ze heeft er al eens één geslooptDus dat wordt m niet.
gewoon zorgen dat ze erg zuinig met haar 'oude' telefoons omgaat, zodat die nog jaaaaaren meegaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, dan heeft ze over 5 jaar helemaal geen mogelijkheden meer.
Hoesje er om en niet mee nemen met uitgaan doen wonderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon zorgen dat ze erg zuinig met haar 'oude' telefoons omgaat, zodat die nog jaaaaaren meegaan
dat gaat voor mij echt niet werken; ik sms met uitgaan altijd dondersveel (laat staan op hardstyle-feestjes)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoesje er om en niet mee nemen met uitgaan doen wonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |