Vind ik ook geweldig, dit soort filmpjes.quote:
Jaa, die is ook leuk, toen ik die voor het eerst zag, dacht ik: met winterjas aan op het podiumquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Zeker een mooi filmpje! Hier vind ik hem ook leuk![]()
Heb je echt die afschuwelijke poppen in huis gehaald?Ik vind het wel humor.
Haha, yep. Naja, ik had die eerste twee al een tijde, die met die hoed erbij gehaaldquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Heb je echt die afschuwelijke poppen in huis gehaald?Ik vind het wel humor.
Nicequote:
Doodsoorzaken zijn geen meerkeuzevragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:46 schreef Allessio het volgende:
Kan een echte MJ fan mij aub duidelijkheid verschaffen.
Ik zou graag willen weten of hij is gestorven aan een overdosis of dat er kwaad in het spel was en hij door de illuminatie is vermoord.
Kende hem ook nog niet!quote:
De rechtzaak tegen Dr. Murray begint binnenkort, dan zullen we wel het één en ander te horen krijgen. Maar vast niks over de illuminatiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:46 schreef Allessio het volgende:
Kan een echte MJ fan mij aub duidelijkheid verschaffen.
Ik zou graag willen weten of hij is gestorven aan een overdosis of dat er kwaad in het spel was en hij door de illuminatie is vermoord.
Daar veegt hij normaal gesproken z'n kont mee af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Wat staat die Blanket te gapen naast een cheque van 10.000 dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |