OMG, daar hebben ze zich wel heel gemakkelijk van af gemaakt dan, als dit de officiële versie is....quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef gifkwal het volgende:
Schijnbaar de cover van de Behind The Mask single in Frankrijk: http://mjdatabank.com/memo/news/2011/fevrier/20110221_btm.htm

Ok, wtf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef matthijst het volgende:
Het kan altijd erger:
[ afbeelding ]

Een stukje van zijn haarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, wtf.
Dat riedeltje bij het rechteroog, wat moet dat voorstellen :p

Hij kijkt scheelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef matthijst het volgende:
Het kan altijd erger:
[ afbeelding ]

Die is inderdaad erg mooi! Die handtekening, hoe heb je die ergens verkregen? Ik bedoel er staan genoeg op Google, maar hoe ben je te werk gegaan? Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Janena het volgende:
Ik vind mijn eigen tattoo wel mooi
Maar goed, het is ook geen portret of logo o.i.d.
Alleen de handtekening en een newschool stijl tattoo met een tekst-lint.
[ afbeelding ]

Het is een tattoo over MJquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef krioro het volgende:
Dat mag verder in PM of zo, hier gaat het over MJ.

De handtekening komt uit Moonwalk (het boek), niet zo spannend, haha...maar dat vond ik een mooie dus vandaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg mooi! Die handtekening, hoe heb je die ergens verkregen? Ik bedoel er staan genoeg op Google, maar hoe ben je te werk gegaan? Ben benieuwd..
Ik nam het niet op als beledigingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
Oh jee, wilde niemand beledigen
Hoelang heb je die al, Janena? Had je em al toen hij nog leefde of?
 , smaken verschillen gewoon (en gelukkig maar).
, smaken verschillen gewoon (en gelukkig maar).T'is dat ik geen kinderen meer wil, anders had ik het ook wel overwogen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind zo'n MJ handtekening ook wel vet voor een tatoeage. Ziet er gewoon mooi uit. Maar ik ga het niet doen, veel te permanent. Vind hem wel cool hoor Janena!
Zo zou ik ook een eventueel toekomstig kind best naar MJ willen vernoemen (tweede naam of zo, tja, het is toch mijn held) maar ik vind Michael zo'n saaie naam en een beetje tokkie ook in Nederlandse context, en Joseph... tja. Jackson gaat me al helemaal te ver als voornaam.

Vind ik ook geweldig, dit soort filmpjes.quote:

Ik vind het wel humor.
  Ik vind het wel humor.

Jaa, die is ook leuk, toen ik die voor het eerst zag, dacht ik: met winterjas aan op het podiumquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Zeker een mooi filmpje! Hier vind ik hem ook leuk
Heb je echt die afschuwelijke poppen in huis gehaald?Ik vind het wel humor.

Whehe.
 Whehe.

Haha, yep. Naja, ik had die eerste twee al een tijde, die met die hoed erbij gehaaldquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Heb je echt die afschuwelijke poppen in huis gehaald?Ik vind het wel humor.

Nicequote:

Doodsoorzaken zijn geen meerkeuzevragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:46 schreef Allessio het volgende:
Kan een echte MJ fan mij aub duidelijkheid verschaffen.
Ik zou graag willen weten of hij is gestorven aan een overdosis of dat er kwaad in het spel was en hij door de illuminatie is vermoord.

Kende hem ook nog niet!quote:

De rechtzaak tegen Dr. Murray begint binnenkort, dan zullen we wel het één en ander te horen krijgen. Maar vast niks over de illuminatiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:46 schreef Allessio het volgende:
Kan een echte MJ fan mij aub duidelijkheid verschaffen.
Ik zou graag willen weten of hij is gestorven aan een overdosis of dat er kwaad in het spel was en hij door de illuminatie is vermoord.

Volgens mij wordt Prince echt een leuk joch later!
 Volgens mij wordt Prince echt een leuk joch later!

Daar veegt hij normaal gesproken z'n kont mee af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Wat staat die Blanket te gapen naast een cheque van 10.000 dollar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |