Het was niet mijn vergelijking.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Robus het volgende:
[..]
Want Mein Kampf was het heilige boek van SS-ers? Je zoekt het wel heel ver.
Nee, ik heb Wilders helemaal niet verkeerd begrepen. "Moslims zijn slecht, krijgen overal de schuld van en moeten dood."quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef Robus het volgende:
Dan heb je de vergelijking van Wilders verkeerd begrepen.
Van wie is deze quote?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Moslims zijn slecht, krijgen overal de schuld van en moeten dood."
Dat is mijn interpretatie van zijn boodschap. Hij mag het niet in die woorden zeggen, maar dat is wel wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Robus het volgende:
Blijkbaar heb je het wel verkeerd begrepen. De vergelijking ging namelijk over de gewelddadige inhoud van beide boeken.
[..]
Van wie is deze quote?
had Pim ook zulke geweldadige boeken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij vergelijkt de Koran met Mijn Kampf waarmee hij impliceert dat moslims SS-ers zijn. Is dat niet demoniseren dan?
Fortuyn? Weet niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
had Pim ook zulke geweldadige boeken?
Helemaal niet. Dat verzin jij gewoon ter plekke.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is mijn interpretatie van zijn boodschap. Hij mag het niet in die woorden zeggen, maar dat is wel wat hij zegt.
Dat is gewoon wat hij zegt, hij giet het alleen in een hypocriet politiek-correct jasje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef Robus het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat verzin jij gewoon ter plekke.
Nooit eerder gehoord in het Nederlands die titel maar het is volgens mij hetzelfde als een knight-errant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
'Dolende Ridder in de Orde van Sint Willibrord'
dat klinkt stoerder dan ridder in de orde van oranje nassau, ofnon?
Nogmaals, hij kan het niet zeggen. Dan komt ie voor de rechter. Maar dat is wel de boodschap.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Robus het volgende:
Dat zegt hij helemaal niet maar dat is jouw interpretatie zoals je eerder zelf ook al zei. Laat mij eens een uitspraak zien waarin hij (volgens jou) zegt dat alle moslims dood moeten.
Nog steeds een religie waar je kritiek op mag uiten.quote:Dan kan je gaan lopen zeuren dat hij het over de Islam heeft, maar wat is een religie zonder gelovigen?
Wilders gaat ervanuit dat mensen die link leggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:08 schreef Robus het volgende:
Kritiek uiten op een boek betekent niet dat alle volgers van dat boek dood moeten. Ik snap echt niet hoe je die link kan leggen.
[..]
Nog steeds een religie waar je kritiek op mag uiten.
Nee hoor. Ik denk dat heel veel PVV stemmers die link leggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:20 schreef Robus het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die die link legt.
Mijn kennis van het leven, het universum en alles.quote:
Dus jij zegt dat ik lieg?quote:
Omdat ik weet hoe de wereld werkt. Jij zegt dat ik niet kan bewijzen dat mensen moslims gaan haten vanwege propaganda. Daarmee impliceer je dat het niet zo is. Daarmee impliceer je dat ik lieg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:45 schreef Robus het volgende:
Nee, beter lezen. Ik vraag waarop jij baseert dat "heel veel PVV stemmers" die link wel leggen.
Iedereen denkt te weten hoe de wereld werkt. Geen argument natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omdat ik weet hoe de wereld werkt.
Nee, dat zeg ik niet. Wederom niet goed gelezen. Ik vroeg waar jij op baseert dat "heel veel PVV stemmers" de link tussen uitspraken van Wilders en het doden van moslims leggen. Dat vind ik nogal een aanname.quote:Jij zegt dat ik niet kan bewijzen dat mensen moslims gaan haten vanwege propaganda. Daarmee impliceer je dat het niet zo is. Daarmee impliceer je dat ik lieg.
Propaganda veroorzaakt haatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:25 schreef Robus het volgende:
[..]
Iedereen denkt te weten hoe de wereld werkt. Geen argument natuurlijk.
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Wederom niet goed gelezen. Ik vroeg waar jij op baseert dat "heel veel PVV stemmers" de link tussen uitspraken van Wilders en het doden van moslims leggen. Dat vind ik nogal een aanname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |