Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerpquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
De afwezige papa. Ik kon geen peuterboek vinden met dat onderwerp namelijk.
Precies. Als er al iets is, gaat dat over vaders die ver weg wonen om de wereld te redden enzo. Meestal is dat niet waar afwezige vaders zich mee bezig houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerp
Nee, dan zie je het verkeerd, zo bedoel ik het niet. De mannen zijn wel verantwoordelijk voor hun eigen daden. Maar als er geen vrouwen zouden zijn, zouden ze die daden niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind anderen de schuld geven van eigen daden een beetje triest, Babs
Ciske de Rat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerp
Oh God nee!!!! Nou moeten mensen weer zelf kaart en borden lezen. Teh horror!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!
http://www.telegraaf.nl/d(...)TomTom__.html?p=21,1
Of Piraat zijn! (Pipiquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Als er al iets is, gaat dat over vaders die ver weg wonen om de wereld te redden enzo. Meestal is dat niet waar afwezige vaders zich mee bezig houden.
Misschien wordt er nog wel meer verstoord....waaronder..Fokquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!
http://www.telegraaf.nl/d(...)TomTom__.html?p=21,1
Ohw god mijn leven stopt morgen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog wel meer verstoord....waaronder..Fok
ok, dat is wel ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog wel meer verstoord....waaronder..Fok
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Als er al iets is, gaat dat over vaders die ver weg wonen om de wereld te redden enzo. Meestal is dat niet waar afwezige vaders zich mee bezig houden.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan zie je het verkeerd, zo bedoel ik het niet. De mannen zijn wel verantwoordelijk voor hun eigen daden. Maar als er geen vrouwen zouden zijn, zouden ze die daden niet doen
Uitzondering die de regel bevestigtquote:
Dat blijkt, want zo'n boek is er dus echt niet. Heb ik niet kunnen vinden tenminste. Maar vind wel dat je je kind uitleg verschuldigd bent, dat via een boekje doen vind ik zelf wel prettig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan me zomaar voorstellen dat meestal als de vader afwezig is het een nare scheiding is geweest en dat moeders (waar de kinderen uiteraard 9 van de 10 keer terecht komen) geen zin heeft in een boekje voorlezen over de afwezige vader
Geef het uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat blijkt, want zo'n boek is er dus echt niet. Heb ik niet kunnen vinden tenminste. Maar vind wel dat je je kind uitleg verschuldigd bent, dat via een boekje doen vind ik zelf wel prettig.
Wat liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, alles wat wij doen doen we voor jullie.
Trouwplannen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor de hele tijd Dear Dowry (bruidsschat) ipv Dear Dairy...
Wat is er voor Peuter super gaaf aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil ik ook doen inderdaad. Al is het maar omdat het voor Peuter supergaaf is.
Het is toch de mooiste dag van je leven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ben jij gestoord! Bakken geld uitgeven aan een totaal zinloze dag, bekijk het
Is toch leuk om een boek te hebben dat 1. je mama heeft geschreven, en 2. over jou gaat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er voor Peuter super gaaf aan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch de mooiste dag van je leven?
Hoe gaat het verhaal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Is toch leuk om een boek te hebben dat 1. je mama heeft geschreven, en 2. over jou gaat?
Oh, het gaat over hem, ik dacht in het algemeenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Is toch leuk om een boek te hebben dat 1. je mama heeft geschreven, en 2. over jou gaat?
Als het niet over hem ging zou hij het ook erg leuk vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het gaat over hem, ik dacht in het algemeen
Leuk.
Wie wie wie wieeee dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe gaat het verhaal?
Ik weet nog wel een illustrator voor de illustraties
Ik ben relatief onbekend met wat peuters wel en niet leuk vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het niet over hem ging zou hij het ook erg leuk vinden.
Ze laten struikelen zodat ze met hun gezicht op een een stoeprand vallen, hoewel het erg leuk klinkt, vinden ze blijkbaar toch zelf minder leuk...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben relatief onbekend met wat peuters wel en niet leuk vinden
Nou meid tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het ministerie doet over een terugkoppelingstelefoontje
Wat flauwquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze laten struikelen zodat ze met hun gezicht op een een stoeprand vallen, hoewel het erg leuk klinkt, vinden ze blijkbaar toch zelf minder leuk...
American History X MIquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze laten struikelen zodat ze met hun gezicht op een een stoeprand vallen, hoewel het erg leuk klinkt, vinden ze blijkbaar toch zelf minder leuk...
Wat?quote:
Dat ging ietsje anders... Edward Nortonquote:
Net niet ietsje anders genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
Dat ging ietsje anders... Edward Norton
Whodunnit?quote:
Leonard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |