goeie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef JDude het volgende:
- Wandelingetje @ Mastbos/Markdal
- Jazzfestival mits je van die muziek houdt
Jij zal mij niet vaak zien denk ik, gezien de werktijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef JDude het volgende:
Ha, dan zal ik eens goed gaan opletten. Ik ben er ook mee begonnen.
Volgende keer Jenga op 't terrasquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:42 schreef JDude het volgende:
Of Jenga'en in de Bruine Pij bij slecht weer.
Hoezo? K. heeft 'm toch al na twee blokjes omquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef JDude het volgende:
Wel een stabiel tafeltje zien te vinden dan.
Hé!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hoezo? K. heeft 'm toch al na twee blokjes om
Langs Oosterhout en dan A27-A2-afrit 1 en parkeren onder de UFO.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Oh hé, JD. Wat is handig als ik naar Amsterdam rij dinsdag? Eerst langs Oosterhout? Of kan Oosterhout beter naar ons komen?
Hé K!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok, dan geef ik even door dat ik dinnetje ophaal dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Hoe groot ben je dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:10 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een heel groot bier fan!
In die Napoleontunnel. Noordelijke rondweg. Je komt er dagelijks langsquote:
quote:Op de betonnen wanden van de onderdoorgang zijn door de passerende automobilist twee woorden te lezen: BOOMSTAM en STAMBOOM. Samen vormen ze een woordpaar, dat herinnert aan de Napoleontische tijd waarin de Oosterhoutseweg werd aangelegd. Het woord boomstam herinnert aan het strakke ritme van bomen dat in die tijd langs wegen werd aangeplant voor bevoorrading en schaduw ten gunste van de soldaten. Dit ritme is in loop van de tijd deels verdwenen en met de komst van de onderdoorgang nog verder opgeknipt. Het woord stamboom duidt op de gestandaardiseerde registratie van geboorte, huwelijk, echtscheiding en overlijden die door Napoleon werd ingevoerd: de Burgerlijke Stand.
Ik nam zo rond 18:30/35 afslag Breda-Prinsenbeek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef JDude het volgende:
Euj Ritchie, volgens mij reden wij bijna tegelijk de A16 af. Aldus de navigatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |