Het bestaat nog steeds! Super gezellig.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:14 schreef JDude het volgende:
Voor boeren moet je denk ik bij dat stamppotrestaurant in de Schoolstraat zijn. Als het nog bestaat tenminste. Je herkent het vanzelf aan het interieur dat nog het meest doet denken aan de keuken van je oma. De menukaart ook trouwens.
De egelantier is een leuk restaurant. Ook niet te duur en verdomd goed eten. Het ziet er een beetje uit als een bruin cafe en er hangen meerdere schilderijen van koeien aan de muur.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef rubje het volgende:
oi,boertjes, moet volgende week voor werk ff in breda zijn.Nog goeie tips voor eetcafe's zo tegen 17:30 uur?
voor een goede hap en stevige pot bier?
(nog een specialiteit trouwens daar in Breda?)
Wordt alleen gebruikt om bots te weren die gaan stemmen.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:56 schreef Swiffer het volgende:
Nja ik houd m'n mailadres liever binnenboord ...
Die school moet gewoon zo heten.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef JDude het volgende:
Nou, vooruit. De Sheldon Coopers van Breda wil ik wel even helpen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die school moet gewoon zo heten.
De Sheldon Cooper-school.
Hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die school moet gewoon zo heten.
De Sheldon Cooper-school.
Wat zij zegt!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Stemmen op iets met Energie erin? Dan word ik zeker jarenlang platgespammed over goedkope energie ofzo? Dikke doei.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Stemmen op iets met Energie erin? Dan word ik zeker jarenlang platgespammed over goedkope energie ofzo? Dikke doei.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zou jij je hond Rajesh Ramayan Koothrappali noemen?
Wel een stoere naamquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nee hoor, het is maar een kat.quote:
Klinkt als een indiaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |