Maar jij bent Crazy.quote:
Da kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij bent Crazy.
Overigens zit ik ook weer op school. Totaal geen zin in, maar we doen het er maar mee
Benik ook geweest, nu weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maandag al moest?
Hoezo 2x?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benik ook geweest, nu weer
Ohw, op die fietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze houden in de gaten hoe mijn eicel groeit en of ik een eisprong heb
Zodra je eicel groot genoeg is, gaat hij springenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee wat dat betekent
Ohw, dattes... Dan wist ik het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zodra je eicel groot genoeg is, gaat hij springenDe zaadjes zoeken hun weg naar de eicel die gesprongen is, en bevruchten deze
Benny..... heb je biologie gehad op school?
Ok... ik had al een plaatje gezocht namelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dattes... Dan wist ik het wel
Ja
Ik wist niet dat daar een bepaalde lengte aan moest zitten ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik had al een plaatje gezocht namelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar een bepaalde lengte aan moest zitten ofzo
Maar ik zal mezelf maar niet verder, ehm... dingesen, want anders komt het in Lutte's Hiroshima-legging-lijstje
Ik heb hem al besprongenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Kally het volgende:
Miran ik moest lachen, maar ik duim doe jij maar bespringen dan
Nee juist niet.... teveel is niet goed voor het zaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanavond nog een keer miran, en morgenochtend ook! Lekker zaad absorberen jij!
* en k duim voor je uiteraard!! *
Nou vandaag ff niet, mooi weer enzulksquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n dag waarbij je blij bent als je kan slapen
Ik heb gewoon om 00:10 de streams uit gezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n dag waarbij je blij bent als je kan slapen
ja hie rook zonnetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou vandaag ff niet, mooi weer enzulks
Nah, aan het weer ligt het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou vandaag ff niet, mooi weer enzulks
Almere neemt maatregelen tegen geweld in bus(Nu.nl)quote:De roep om maatregelen wordt nu beantwoord door de gemeente. Zo worden slecht verlichte bushaltes aangepakt en gaat de gemeente bosjes snoeien waar overvallers zich achter kunnen verstoppen.
Ehm... rond half 1.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe laat ging je slapen ?
ooooww dat valt mee....quote:
Wat doe jij hier?!quote:
Om SSTquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Maar om de verkeerde redenen
Ook wel oververmoeid en licht gestressed. WErken, vergaderen en boodschappen doen is al veel, maar dan ga ik ook nog denken, vanavond huisoverleg, als ik dat maar vol ga houden. Gelukkig heb ik het gezamenlijk eten op kantoor zondag al afgezegd, want dat had ik echt niet getrokken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
Moe, maar goed... hard aan het werk
Met jou?
Ohw, doe een beetje rustig aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook wel oververmoeid en licht gestressed. WErken, vergaderen en boodschappen doen is al veel, maar dan ga ik ook nog denken, vanavond huisoverleg, als ik dat maar vol ga houden. Gelukkig heb ik het gezamenlijk eten op kantoor zondag al afgezegd, want dat had ik echt niet getrokken.
Ja heb al een ovenschotel gehaald om te eten, hoef ik dus niet te koken.quote:
ok.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
SST = slechts scorende programma
was toch al bekend voor het werd uitgezonden ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Whaaaah whaaah ik moet even mijn blijdschap uiten.
Ik heb een week met heel veel toetsen gehad, en een paar resultaten waren al binnen maar de voor mij belangrijkste -natuurkunde, scheikunde en Duits- kwamen vandaag. Een 8,5 voor natuurkunde en een 7,5 voor scheikunde (allebei in vergelijking met de rest van de klas erg hoog en erg leuk voor mijn gemiddelden) en een 9 voor Duits, en dat is één van de twee cijfers die meetellen voor volgend jaar (examenjaar).
*stuiterstuiter*
Moet het dan niet slechts scorende trogramma zijn, anders klopt die T nietquote:
Whoehoe!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Whaaaah whaaah ik moet even mijn blijdschap uiten.
Ik heb een week met heel veel toetsen gehad, en een paar resultaten waren al binnen maar de voor mij belangrijkste -natuurkunde, scheikunde en Duits- kwamen vandaag. Een 8,5 voor natuurkunde en een 7,5 voor scheikunde (allebei in vergelijking met de rest van de klas erg hoog en erg leuk voor mijn gemiddelden) en een 9 voor Duits, en dat is één van de twee cijfers die meetellen voor volgend jaar (examenjaar).
*stuiterstuiter*
Haha, dat valt dan ook wel weer mee maar het is wel even lekker.quote:
Die is wel erg mooi, maar inderdaad moeilijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat valt dan ook wel weer mee maar het is wel even lekker.
Heb nu zelfs de motivatie om verder te gaan in Great Expectations.
zie nu geen bronvermelding er bij had gezet,quote:
Laat hem eens een week volhouden, en echt alleen maar appelmoes hè. 's Morgens, 's middags en 's avonds dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
Mijn jongste zegt net ik hoef voortaan alleen nog maar appelmoes te eten.....ja natuurlijk
Maandag pas.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Zorgtoeslag komt op de 20ste, maar valt op zondag deze maand.. Kjomt het dan vrijdag, of maandag?!
Maandagquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Zorgtoeslag komt op de 20ste, maar valt op zondag deze maand.. Kjomt het dan vrijdag, of maandag?!
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat hem eens een week volhouden, en echt alleen maar appelmoes hè. 's Morgens, 's middags en 's avonds dus.
Na drie dagen komt ie vragen of ie alsjeblieft een boterham met kaas mag.
Ja ik hoop dat ik snel de staatsloterij winquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat ik snel die afgelopen 2 jaar krijg!
Ik duim met je mee!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat ik snel die afgelopen 2 jaar krijg!
En ik de Lotto.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik snel de staatsloterij win
Dubbel feestquote:
als het 25 miljoen is, mag ik dan ook 1?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik snel de staatsloterij win
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsnog met z'n allen naar die villa in Miami.
Ik zou mijn keuken en badkamer meteen laten doen en een nieuwere auto kopen en op vakantie gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een cheque van 10.000.000 in mijn handen had. Wist totaal niet wat er mee te doen![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef tdrone het volgende:
ik zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten missschien een auto kopen
zag vandaag bij een klasgenoot dat hij 15000 euro op zijn pokeraccount had staan
Dat huis is leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die laatste is trouwens best haalbaar voor over een paar jaar.
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En echt in de binnenstad. Zou er best willen wonen.
K-k-k-k-oud!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
Loopt een nat ventje door het huis te rennen, onder de douche vandaan naar de wc, alles kletsnat
Naaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
Loopt een nat ventje door het huis te rennen, onder de douche vandaan naar de wc, alles kletsnat
Ach ja, hij was ook zo klaarquote:
Geloof het ookquote:
quote:
Klopt, je weet ook alles van me hahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
En ik zou met 10.000.000 mijn Muttie en Fattie op vakantie sturen (twee weekjes ofzo, Ron mag mee) en zelf, eeuh, andere dingen doen.En een nieuwe badkamer want dat wil mama graag.
En dat dan gewoon in die twee weken doen. Een beetje MOVE THAT BUS!!! idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
En ik zou met 10.000.000 mijn Muttie en Fattie op vakantie sturen (twee weekjes ofzo, Ron mag mee) en zelf, eeuh, andere dingen doen.En een nieuwe badkamer want dat wil mama graag.
je kan je moeder ook voor altijd op vakantie sturen voor dat geld en dan zo om de 6 weken over laten vliegen voor evenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Laysa.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
je kan je moeder ook voor altijd op vakantie sturen voor dat geld en dan zo om de 6 weken over laten vliegen voor even
* Crazy-M geeft laysa een duwtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
je kan je moeder ook voor altijd op vakantie sturen voor dat geld en dan zo om de 6 weken over laten vliegen voor even
Whehehehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:
* Laysa geeft crazy een stompquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft laysa een duwtje
Goede avond allen te samen
Kijk uit, ze mept terug hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft laysa een duwtje
Goede avond allen te samen
Huum... Hoe vaak ik ook met ze overhoop lig (of beter gezegd: er zijn wat momenten zo hier en daar dat er geen ruzie is), ik zou nou ook weer niet zonder ze kunnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dankje, daar had ik net jeukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
* Laysa geeft crazy een stomp
kan wel wat hebben hoorquote:
Nee je ouders wil je inderdaad niet zo snel kwijt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Hoe vaak ik ook met ze overhoop lig (of beter gezegd: er zijn wat momenten zo hier en daar dat er geen ruzie is), ik zou nou ook weer niet zonder ze kunnen.
Maar eventjes een paar weken vrijheid om vervolgens weer heeel blij te zijn met regels en orde? Graag.
Anders zeg je toch gewoon dat als ze niet zeiken en zeuren een kadootje krijgen....doen zat ouders met hun kinderen ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Hoe vaak ik ook met ze overhoop lig (of beter gezegd: er zijn wat momenten zo hier en daar dat er geen ruzie is), ik zou nou ook weer niet zonder ze kunnen.
Maar eventjes een paar weken vrijheid om vervolgens weer heeel blij te zijn met regels en orde? Graag.
Jij kent duidelijk Laysa nietquote:
Ja, zijn ook van die leuke kinderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Anders zeg je toch gewoon dat als ze niet zeiken en zeuren een kadootje krijgen....doen zat ouders met hun kinderen ook
hehe, paar jaar welpenleiding geweest, dus jahquote:
Daar ben je puber voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, paar jaar welpenleiding geweest, dus jah
en wat heeft leeftijd er mee te makenquote:
hehe, oude zakquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
Whehe, ik ben ouder dan Crazy.
Dat had ik niet zien aankomen!
En bedanktquote:
jij bent een jonge damequote:
ik zit nog steeds aan de goede kant van de 25quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet wat je zegt, jij bent dan bijna een oude zak!
Ik lust je rauw poepiequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wat heeft leeftijd er mee te maken![]()
Owja feestboek.... ffcheckenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
Awww, de zoon van een vriendin vraagt me op facebook
Wees blij, tegenwoordig hoor je zulke nare dingen, ieder jaar is er weer 1quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik ben ook ouder dan JJH, volgens mij![]()
nog 27 dagen
Pas op, heb net gegeten hoorquote:
15 maart?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
nog 27 dagen
hehequote:
Dus ik moet opschieten wil ik nog kans makenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
O ja hoor, zorro weer zeiknat, die is even in de badkamer geweest na de douche
Ik er net over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit nog steeds aan de goede kant van de 25
Whahahahaha, net goed voor jequote:
Echt he, die beesten zijn raar hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Net Bert, die gaat ook pontificaal met z'n kont in de douchebak zitten als ik eruitkom.
Nou...Dk werd ook gewoon 30 en die heb ik daarna ook niet de deur uitgezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus ik moet opschieten wil ik nog kans maken
Als de getallen in jouw nick staan voor je geboortejaar ben je inderdaad ouder dan ik ben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
nog 27 dagen
onze hond wil niet in bad, maar zodra hij erin zit wil hij er niet meer uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, die beesten zijn raar hoor
Totdat ik eerder dan jou doodga.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whahahahaha, net goed voor je
gij zult altijd ouder blijven dan mij
En vervolgens op de bank, want bij hem is dat blijkbaar ook koud.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, die beesten zijn raar hoor
tjah, maar das weer voor latere zorgquote:
Heul veel latere zorg. Dat ga ik de eerstkomende 60, 70 jaar niet doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, maar das weer voor latere zorg
of je moet de pech hebben dat een vrachtwagen je auto aanduwtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul veel latere zorg. Dat ga ik de eerstkomende 60, 70 jaar niet doen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
En vervolgens op de bank, want bij hem is dat blijkbaar ook koud.
Gaan we maar even niet van uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of je moet de pech hebben dat een vrachtwagen je auto aanduwt![]()
Okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...Dk werd ook gewoon 30 en die heb ik daarna ook niet de deur uitgezet
da kloptquote:
Heb jij nog kassabonnetjes in huis?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)pt-in-slaap/5cgxayl3
Kijk dit dan
Dat is echt een bazenserie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
Jongste zingt het liedje mee van het Huis Anubis
Maar je zit niet met een emmer op je hoofd achter een webcam en weet niet wat legging is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt een bazenserie.Heb alle afleveringen echt drie, vier keer gezien en die boeken eindeloos vaak gelezen en en en... Wat gênant dit.
Die kop van die katquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij nog kassabonnetjes in huis?
Ik vind het ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt een bazenserie.Heb alle afleveringen echt drie, vier keer gezien en die boeken eindeloos vaak gelezen en en en... Wat gênant dit.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je zit niet met een emmer op je hoofd achter een webcam en weet niet wat legging is.
Sorry Benny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nog wel meer filmpjes erop staan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kop van die kat
[..]
Ik vind het ook leuk
Nee het einde whahahaha, dat ding vasthouden en tegelijkertijd wassen, zo typischquote:
Joooo-piquote:
Zo ver was ik nog niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het einde whahahaha, dat ding vasthouden en tegelijkertijd wassen, zo typisch
Mij boeit het nog voor geen meter, er gebeurt ook geen ene moer, maar C_A is verslaafdquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Is SST echt leuk?
Kan vanavond voor het eerst de 19.30 uitzending kijken..
Het is vooral verslavend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Is SST echt leuk?
Kan vanavond voor het eerst de 19.30 uitzending kijken..
En Vin Dieselquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
Ow en The fast and the furious, snelle auto's
ik heb zondag het grootste gedeelte van de kick-off wel gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij boeit het nog voor geen meter, er gebeurt ook geen ene moer, maar C_A is verslaafd
Missie was geslaagd alleen niemand vertrouwd hem meer en iedereen vindt hem raar (hij wilde ten slotte weg) en hij is dan ook genomineerd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb zondag het grootste gedeelte van de kick-off wel gezien.
Hoe is het dan verder gegaan met die ene die door het geheime luikje moest?
Prettig, prettig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Eva Mendez (toch?)
[ afbeelding ]
Haha, dan is 'ie lekker genaaid door het programmaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Missie was geslaagd alleen niemand vertrouwd hem meer en iedereen vindt hem raar (hij wilde ten slotte weg) en hij is dan ook genomineerd.
Geen idee, ik kijk nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb zondag het grootste gedeelte van de kick-off wel gezien.
Hoe is het dan verder gegaan met die ene die door het geheime luikje moest?
Dat dus, hij heeft niet bepaald een eerlijke kans, en ik vind het écht één van de leukere kandidaten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Haha, dan is 'ie lekker genaaid door het programma
Joah als stoere chickquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw speelt in deeltje 1 mee.
Is dat die Michelle Rodriguez?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw speelt in deeltje 1 mee.
Misschien past ze daarom ook wel zo goed in die mannenfilm, ik vind het trouwens wel meevallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is dat die Michelle Rodriguez?
speelt ook in avatar. Ze heeft iets mannelijks over zich
O ja, daar was ze de pilootquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is dat die Michelle Rodriguez?
speelt ook in avatar. Ze heeft iets mannelijks over zich
Veelsteduur die, imo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet
Die galaxy Tab ziet er goed uit trouwens
Ik ga straks ff kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus, hij heeft niet bepaald een eerlijke kans, en ik vind het écht één van de leukere kandidaten.
Ja ik koop ook niks, zat het alleen even te lezen, ziet er wel mooi uit enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Veelsteduur die, imo.
Ik koop niet eerder zo'n ding dan wanneer android 3.0 er is. Die wordt er speciaal voor ontwikkeld
Intussen komt de tweede versie van de iPad al bijna uitDe concurrentie heeft echt liggen slapen daar
De marketingstrategie van apple kun je weinig tegenin brengen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Veelsteduur die, imo.
Ik koop niet eerder zo'n ding dan wanneer android 3.0 er is. Die wordt er speciaal voor ontwikkeld
Intussen komt de tweede versie van de iPad al bijna uitDe concurrentie heeft echt liggen slapen daar
Ik ook, beetje intelligentie inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus, hij heeft niet bepaald een eerlijke kans, en ik vind het écht één van de leukere kandidaten.
da's ook een androidquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef JJH het volgende:
Ik zit nu wat te lezen over de Galaxy Ace, een beetje een goedkopere versie van de galaxy S.
nog 2 weekjes, dan mag ik wat anders uitzoeken.
Ik heb de S, en die is geweldigquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef JJH het volgende:
Ik zit nu wat te lezen over de Galaxy Ace, een beetje een goedkopere versie van de galaxy S.
nog 2 weekjes, dan mag ik wat anders uitzoeken.
Dat wil ik sowieso, in eerste instantie wil ik voor de Desire Z gaan, maar ik zie nu dat deze wat goedkoper is. Moet alleen nog even een expert opinion hebben of ie het allemaal wel aankan qua hardware.quote:
Bij KPN heb je de Galaxy S voor 30 euro per maandquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef JJH het volgende:
Bij Vodafone heb ik die met een bundel van 35 euri in de maand al gratis bij een jaarabbo! Dan betaal ik net zoveel als nu, ongeveer.
2 jaar zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij KPN heb je de Galaxy S voor 30 euro per maand
Yepquote:
Dat wil ik als het ff kan vermeiden. Zo lang ga ik het namelijk nooit uithouden met een telefoon.quote:
Moet je ff kijken of het qua hardware allemaal wil. Het nieuwste is op het moment 2.2, maar nog niet alle fabrikanten zijn al zover geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zit nog met een hele oude android
Ik wil kijken of ik ook kan upgraden en dan een nieuwe telefoon erbij...
Ik zit ook 2.2 dus zal die andere ook wel hebben danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je ff kijken of het qua hardware allemaal wil. Het nieuwste is op het moment 2.2, maar nog niet alle fabrikanten zijn al zover geloof ik.
Hoiiiquote:
Ik gebruik het nooit, maar als je er handig in wordt is het wel makkelijk, beetje zelfde als T9, hij herkent de woorden zeg maarquote:
Ik heb nu natuurlijk gewoon nog een normaal qwerty toetsenbord, en internet er vrij veel mee...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit, maar als je er handig in wordt is het wel makkelijk, beetje zelfde als T9, hij herkent de woorden zeg maar
Normaal typen op een touchscreen is ook te doen hoor, zeker als je hem dwars houdt, wordt het beeld groterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu natuurlijk gewoon nog een normaal qwerty toetsenbord, en internet er vrij veel mee...
Maar eens even kijken of ik dat kan uitproberen in de winkel straks.
Ik werd over het algemeen niet heel erg blij van de touchtoestellen die ik in het verleden heb gehad. Eerst zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal typen op een touchscreen is ook te doen hoor, zeker als je hem dwars houdt, wordt het beeld groter
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werd over het algemeen niet heel erg blij van de touchtoestellen die ik in het verleden heb gehad. Eerst zien.
Ahhh ik voel al medelijden opkomenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef JJH het volgende:
Wilders boos om anti-PVV-filmpje________!!!
Wilders.________!!!
Ziet er wel naar uit. al doet Arsenal het niet onaardig hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Bos
Dat wordt een makkie voor Barca
Morgen, alleen die show komt tegelijk met Wie is de mol? dus dat is enorm balen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Is er al iemand uit Secret Story, of is dat morgen pas?
Okee, ja dat is minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen, alleen die show komt tegelijk met Wie is de mol? dus dat is enorm balen.
Wel leuk, even bijpraten, en ik denk dat ze dan ook wel kunnen merken dat je vooruit bent gegaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat is minder
Ik krijg morgenavond overigens bezoek van de 2 helpenden van mij vorige woonplek![]()
Even bijkletsen en kijken hoe ik nu woon
Ja, misschien wel. Maar ik ben misschien wat vaker vrolijker, toch zijn er zat dingen die minder gaan. (ben veel angstiger enzo)quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel leuk, even bijpraten, en ik denk dat ze dan ook wel kunnen merken dat je vooruit bent gegaan?
Misschien is dat iets waar je doorheen moet... Dat de vrolijkheid en het gevoel dat het beter gaat je juist weer angstiger maakt, omdat je bang bent voor een terugval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar ik ben misschien wat vaker vrolijker, toch zijn er zat dingen die minder gaan. (ben veel angstiger enzo)
Ja geen idee. Misschien toch een keer aan de specialisten vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien is dat iets waar je doorheen moet... Dat de vrolijkheid en het gevoel dat het beter gaat je juist weer angstiger maakt, omdat je bang bent voor een terugval.
Dat zou ik sowieso doen, net als je vragen over straatvrees.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien toch een keer aan de specialisten vragen.
Je hebt mijn topic gelezen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso doen, net als je vragen over straatvrees.
Tuurlijk. Je zei dat je er eentje ging openen en dan is lezen het minste wat ik kan doen. Een echt zinnige reactie had ik dan weer niet namelijk.quote:
Nee hoeft ook niet. Ik heb niks aan een sterkte en een wat vervelend voor je post..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je zei dat je er eentje ging openen en dan is lezen het minste wat ik kan doen. Een echt zinnige reactie had ik dan weer niet namelijk.
Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihaihai! Gaat ie weer iets beter?
Nou dat dus, haalt ook alle vaart uit een topic... En het klinkt mooier dan dat het is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet. Ik heb niks aan een sterkte en een wat vervelend voor je post..
Nee daar heb je echt niks aan.Liever gewoon tips/adviezen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat dus, haalt ook alle vaart uit een topic... En het klinkt mooier dan dat het is.
Er lopen wel wat mensen rond die bij werkelijk álles 'sterkte' posten en stiekem kan ik me daar zelfs best aan ergeren.
Hoe oprecht is dat de tiende keer nog, vraag ik me dan af.
Nouquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Bos
Dat wordt een makkie voor Barca
Ja de film is niks, maar die zwarte auto van Vin Dieselquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
In 2F2F?
Ik ben geswitched naar voetbal, had er genoeg van.
Die Charger.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de film is niks, maar die zwarte auto van Vin Diesel
Hoi hoiquote:
Echt he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
Ik had eerder een lijstje auto's gepost hè? Daar moet ook nog een charger tussen.
Die is zo mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen wil ik wel een blok wat onder da kap past. Zoiets dus.
Eleanor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
Net als Gone in 60 seconds die laatste omg ook zo'n mooie auto
Die motorkapquote:
Ja geweldigquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders past het blok niet.![]()
Sowieso dat front met die twee lampen in het midden.
Je hebt ze geteld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Awww, Zorro heeft 3 witte haartjes op zijn befje
Echt gewoon 3 haha
Nee ze vallen echt op tussen dat zwart, hij zat net naast me, en ik zag 3 haartjes whahahahahaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze vallen echt op tussen dat zwart, hij zat net naast me, en ik zag 3 haartjes whahahahaha
Haai lieffiequote:
Joahquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit jij nu seriues al sinds dat je thuis bent te kijken?
Ow ik ga morgen kijken, ze worden pas om half 10 wakker, dus om kwart over 9 heb ik een gaatjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
Miranda, je hebt een wedding chapel in CV te schattig (ja ik weet boeit niet maar toch)
Haaiquote:
Le petit painquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ga morgen kijken, ze worden pas om half 10 wakker, dus om kwart over 9 heb ik een gaatje
quote:
quote:
Slaap lekker tdronequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |