Maar jij bent Crazy.quote:
Da kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij bent Crazy.
Overigens zit ik ook weer op school. Totaal geen zin in, maar we doen het er maar mee
Benik ook geweest, nu weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maandag al moest?
Hoezo 2x?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benik ook geweest, nu weer
Ohw, op die fietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze houden in de gaten hoe mijn eicel groeit en of ik een eisprong heb
Zodra je eicel groot genoeg is, gaat hij springenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee wat dat betekent
Ohw, dattes... Dan wist ik het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zodra je eicel groot genoeg is, gaat hij springenDe zaadjes zoeken hun weg naar de eicel die gesprongen is, en bevruchten deze
Benny..... heb je biologie gehad op school?
Ok... ik had al een plaatje gezocht namelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dattes... Dan wist ik het wel
Ja
Ik wist niet dat daar een bepaalde lengte aan moest zitten ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik had al een plaatje gezocht namelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar een bepaalde lengte aan moest zitten ofzo
Maar ik zal mezelf maar niet verder, ehm... dingesen, want anders komt het in Lutte's Hiroshima-legging-lijstje
Ik heb hem al besprongenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Kally het volgende:
Miran ik moest lachen, maar ik duim doe jij maar bespringen dan
Nee juist niet.... teveel is niet goed voor het zaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanavond nog een keer miran, en morgenochtend ook! Lekker zaad absorberen jij!
* en k duim voor je uiteraard!! *
Nou vandaag ff niet, mooi weer enzulksquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n dag waarbij je blij bent als je kan slapen
Ik heb gewoon om 00:10 de streams uit gezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n dag waarbij je blij bent als je kan slapen
ja hie rook zonnetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou vandaag ff niet, mooi weer enzulks
Nah, aan het weer ligt het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou vandaag ff niet, mooi weer enzulks
Almere neemt maatregelen tegen geweld in bus(Nu.nl)quote:De roep om maatregelen wordt nu beantwoord door de gemeente. Zo worden slecht verlichte bushaltes aangepakt en gaat de gemeente bosjes snoeien waar overvallers zich achter kunnen verstoppen.
Ehm... rond half 1.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe laat ging je slapen ?
ooooww dat valt mee....quote:
Wat doe jij hier?!quote:
Om SSTquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Maar om de verkeerde redenen
Ook wel oververmoeid en licht gestressed. WErken, vergaderen en boodschappen doen is al veel, maar dan ga ik ook nog denken, vanavond huisoverleg, als ik dat maar vol ga houden. Gelukkig heb ik het gezamenlijk eten op kantoor zondag al afgezegd, want dat had ik echt niet getrokken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
Moe, maar goed... hard aan het werk
Met jou?
Ohw, doe een beetje rustig aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook wel oververmoeid en licht gestressed. WErken, vergaderen en boodschappen doen is al veel, maar dan ga ik ook nog denken, vanavond huisoverleg, als ik dat maar vol ga houden. Gelukkig heb ik het gezamenlijk eten op kantoor zondag al afgezegd, want dat had ik echt niet getrokken.
Ja heb al een ovenschotel gehaald om te eten, hoef ik dus niet te koken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |