Maar jij bent Crazy.quote:
Da kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij bent Crazy.
Overigens zit ik ook weer op school. Totaal geen zin in, maar we doen het er maar mee
Benik ook geweest, nu weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maandag al moest?
Hoezo 2x?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benik ook geweest, nu weer
Ohw, op die fietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze houden in de gaten hoe mijn eicel groeit en of ik een eisprong heb
Zodra je eicel groot genoeg is, gaat hij springenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee wat dat betekent
Ohw, dattes... Dan wist ik het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zodra je eicel groot genoeg is, gaat hij springenDe zaadjes zoeken hun weg naar de eicel die gesprongen is, en bevruchten deze
Benny..... heb je biologie gehad op school?
Ok... ik had al een plaatje gezocht namelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dattes... Dan wist ik het wel
Ja
Ik wist niet dat daar een bepaalde lengte aan moest zitten ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik had al een plaatje gezocht namelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar een bepaalde lengte aan moest zitten ofzo
Maar ik zal mezelf maar niet verder, ehm... dingesen, want anders komt het in Lutte's Hiroshima-legging-lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |