quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij valt gewoon op petit
Voor mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat nou eenmaal uit naar klein en slank, ieder z'n smaak.
Al wil ik nog wel eens een uitzondering maken
maar te dik is gewoon weg goorquote:
ligt eraan hoe lang ze zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maatje 36-vrouwen zijn niet "te" dun
Als je eenmaal volslank hebt gehad, wil je niet meer terug hoorquote:
ik kijk pas sinds dit topicquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maatje 36-vrouwen zijn niet "te" dun
niet iedereen is even creatiefquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Even wat anders wat me gister opeens opviel. Ik vind het altijd zo verschrikkelijk voorspelbaar dat iedereen spontaan zegt bij het beschrijven van een ideale partner. Hebben ze dan niks anders wat ze kunnen zeggen denk ik dan?
Ik zou ze doen.quote:
omdat we spontaan willen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Even wat anders wat me gister opeens opviel. Ik vind het altijd zo verschrikkelijk voorspelbaar dat iedereen spontaan zegt bij het beschrijven van een ideale partner. Hebben ze dan niks anders wat ze kunnen zeggen denk ik dan?
Heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet iedereen is even creatief
Net als "lief" noemen.. Wie wil nou geen lieve partnerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Leuken liedjequote:
Ja maar echt iedereen zegt het en ik overdrijf niet he de meeste mensen beginnen er meestal mee.quote:
Ik word volgende week 24.quote:
ja, dat welquote:
17quote:
Ach ja, een spontaan persoon kan best heel leuk zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Leugens, de eerste aangevraagde plaat in een programma van mij is toch niet aangevraagd door een 12jarige?quote:
Ik vind karaoke altijd wel leuk, maar ik durf nooitquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mijn Karaoke nummer
Samen emt WonderWall!
Ik ben altijd in voor Karaoke
quote:
broekiequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik volgende maand24 maart word ik 24
Jij bent jonger als mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe eht altijd samen emt een Vriend van mequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind karaoke altijd wel leuk, maar ik durf nooit
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja spontaan is ook leuk begrijp me niet verkeerd maar valt me gewoon op dat iedereen het zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, een spontaan persoon kan best heel leuk zijn![]()
Maar een ideale partner, is niet iemand die perfect aan al die eisen voldoet, maar de persoon voor wie je accepteert dat hij of zij daar totaal niet aan voldoet.
wij komen op je feestquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True. maar ik heb wel eens alleen voor publiek gezongen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik doe eht altijd samen emt een Vriend van me
Met zun tweeen sta je vaak sterker dan alleen
SingStar kopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind karaoke altijd wel leuk, maar ik durf nooit
de meeste mensen zoeken hetzelfde... daarom is het vrij logisch dat er vaak hetzelfde genoemd wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja spontaan is ook leuk begrijp me niet verkeerd maar valt me gewoon op dat iedereen het zegt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
*schrijft verjaardag van mono op zn kalender*
FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUquote:
ik meot zeggen, dat er meestal wel wat bier inzit hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
True. maar ik heb wel eens alleen voor publiek gezongen..
Moest voor mijn examen met muziek.
Ik kan ook wel aardig zingen
maar als mensen luisteren ga ik expres vals zingen
Nog jonger dan mij, jeejquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koetsjie koetsjie koe
feest in dalfsenquote:
Grapje zeker?quote:
Klopt, heb de kamer savonds/snachts goed vol zittenquote:
Hoezo dat dan?quote:
ik pas er nog wel bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Klopt, heb de kamer savonds/snachts goed vol zitten
BRUINquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef quaas het volgende:
[..]
ben jij degene met de rode haren?
wat die achter de mensen?quote:
Zo'n ouwe Honda Civicquote:
Ja 'k weet niet, gewoon, soms heb je een idee bij iemand.quote:
Nou, ik ben benieuwd of het nu al gaat passenquote:
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef quaas het volgende:
[..]
ben jij degene met de rode haren?
Nee, vriendin waarmee ik samen die auto heb + haar opa & oma, van wie de auto wasquote:
hebben we het over dezelfde luisteraars?quote:
die rechter heeft anorexia man!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja 'k weet niet, gewoon, soms heb je een idee bij iemand.
Al vond ik al wel veel verdacht, zoals dat je moeder voor je kookte, maargoed, dat kan
Het ging toch over mij ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben we het over dezelfde luisteraars?
Die Civicquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die rechter heeft anorexia man!
Dat is merel dus hequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat is Merel, sukkelquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
En dat mijn moeder me op mijn 35ste nog zou verbieden om naar Utrecht te gaan liet ook geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja 'k weet niet, gewoon, soms heb je een idee bij iemand.
Al vond ik al wel veel verdacht, zoals dat je moeder voor je kookte, maargoed, dat kan
nee echtquote:
Hij zegt het expres, omdat ik hem net via skype vertel dat mensen dat wel eens tegen me gezegd hebbenquote:
Ach als het maar rijdt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wou net zegge, zelfs mn fiets ziet er beter uit
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat je over "je jeugd" begon en de jaren '00 vond ik toch wel gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat mijn moeder me op mijn 35ste nog zou verbieden om naar Utrecht te gaan liet ook geen belletje rinkelen.
foei. stoute freddiequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh dus hij probeert mij nu in de zeik te nemen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zegt het expres, omdat ik hem net via skype vertel dat mensen dat wel eens tegen me gezegd hebben
lees het idd nu pasquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zegt het expres, omdat ik hem net via skype vertel dat mensen dat wel eens tegen me gezegd hebben
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wou net zegge, zelfs mn fiets ziet er beter uit
Hij zit nog in zijn jeugdquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat je over "je jeugd" begon en de jaren '00 vond ik toch wel gek
oh is dat zo? ja jij bent natuurlijk wel woest aantrekkelijk.. alleen wel te jongquote:
Hij doet gewoon gemeenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh dus hij probeert mij nu in de zeik te nemen?
De smiecht
picsquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Aankomend weekend gaan we carwash doen in bikini's
nee, eigenlijk niet, maar dat zei ze wel
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
Maar zeggen dat Merel anorexia heeft is dus echt![]()
Kijk nou eens goed, normaal postuur, gewoon normaal. Niet dun, niet dik.
waarom niet topless?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Aankomend weekend gaan we carwash doen in bikini's
nee, eigenlijk niet, maar dat zei ze wel
Ik vind haar benen wel een beetje dun. Maar verder niks op aan te merken iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
rustig aan koelkast, go to your happy placequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat je over "je jeugd" begon en de jaren '00 vond ik toch wel gek
Ik vind haar normaal. Mag nog wel wat minder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind haar benen wel een beetje dun. Maar verder niks op aan te merken idd
Ik zeg wel niks meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal. Mag nog wel wat minder.
Minder? Man die is hartstikke slank.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
minder????quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit vind ik ook dus.quote:
Minder? Man, ik heb maat 34.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik val op Popjes, die zijn klein en slank. Merel is een stuk langer en dat maakt dat ik het al te veel vind.quote:
Minder dan dat gaat zowat nietquote:
Okee Koelkast houdt dus gewoon van Anorexiatypesquote:
gevoelig onderwerp ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee Koelkast houdt dus gewoon van Anorexiatypes
maar haar bouw is denk ik ook anders schat.. dus minder wordt ziekelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik val op Popjes, die zijn klein en slank. Merel is een stuk langer en dat maakt dat ik het al te veel vind.
Hoe lang is Popje dan? Ik ben 1.73 namelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik val op Popjes, die zijn klein en slank. Merel is een stuk langer en dat maakt dat ik het al te veel vind.
Tenzij ik die vakantie trutten gelijk ga geven en werkelijk een anorexia figuur krijgquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Minder dan dat gaat zowat niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee Koelkast houdt dus gewoon van Anorexiatypes
oh noes, je bent toch nie manisch depressief hoop ik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb vandaag een goede dag
veel mensen die het met mijn uitspraken eens zijn enzo..
omg.. is dit het begin van het einde van knetterheid
Moeten we je nu Wijsjorum noemen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb vandaag een goede dag
veel mensen die het met mijn uitspraken eens zijn enzo..
omg.. is dit het begin van het einde van knetterheid
1.68 dacht ik, maar ben niet zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe lang is Popje dan? Ik ben 1.73 namelijk.
Gastquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Mensen die maat 34/36 anorexia noemen vallen gewoon op typjes Karin Bloemen.
liever niet.. vind het nogal eng klinkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeten we je nu Wijsjorum noemen?
die 5 cm merk je neit eens manquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1.68 dacht ik, maar ben niet zeker
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeten we je nu Wijsjorum noemen?
Zo'n groot verschil is dat niet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1.68 dacht ik, maar ben niet zeker
Ik noem haar toch geen anorexia type. Jij vind haar nog te dik dan gaat het al de anorexiakant op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Mensen die maat 34/36 anorexia noemen vallen gewoon op typjes Karin Bloemen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:58 schreef quaas het volgende:
Iedereen, stop de discussie.
Ik zegt, niet al te grote meisjes met redelijke jopen en volslank = perfect.
IKKE ALS IK NIE AAN HET SLAPEN BEN!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ANDER ONDERWERP
ZATERDAG MARATHON.. WIE GAAT ER ALLEMAAL LUISTEREN?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef 92Merel het volgende:
Overigens, bikinipic van vriendin en ik + auto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Daarvoor ging het al over gewicht enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:00 schreef mokelembembe het volgende:
Maar het ging om de auto niet over het wel of niet hebben van anorexia
Ik en mijn lief zijn het weekend wel in Dalfsen, maar nog geen idee of we nog weggaan of niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ANDER ONDERWERP
kan niet, vriend heb verjaardag, nu moeten jullie mijn minderjarige gezelligheid missenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ANDER ONDERWERP
Hoe veel weeg jij dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Zo'n groot verschil is dat niet..
Dat zeggen meisjes dus echt niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die 5 cm merk je neit eens man
geile kikkerzoeker, hangoor penis koe stierenklquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou kom op.. waar blijft nou de onzin van onzinradio....
doe een je best jullie
we moeten koelkast en darcli natuurlijk wel door die uren heenslepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik en mijn lief zijn het weekend wel in Dalfsen, maar nog geen idee of we nog weggaan of niet.
Maar zet hem nog wel ffies aan!
Ik ga niet opblijven anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we moeten koelkast en darcli natuurlijk wel door die uren heenslepen.
geile voorbindezel met je prestatiesokjes in je onderbroekquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
geile kikkerzoeker, hangoor penis koe stierenkl
Dat mag je echt noooit aan een vrouw vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe veel weeg jij dan?
[..]
Dat zeggen meisjes dus echt niet he
Nee maar minder als maar 34, gaat echt wel die kant op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja wut? Kom op, 36 is echt niet meteen anorexia en als je dat wel vindt dan is er wat mis.
Niet aan een dikke neequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat mag je echt noooit aan een vrouw vragen
Prestatiesokje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geile voorbindezel met je prestatiesokjes in je onderbroek
55 kg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe veel weeg jij dan?
[..]
Dat zeggen meisjes dus echt niet he
Ja je weet zelf toch. gewoon mascara erbij en een ford automaat en dan gewoon rollen met kamelen en alles erop en eraan. alles!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geile voorbindezel met je prestatiesokjes in je onderbroek
Minder dan 34 is gewoon geen heupen hebben en geen kont.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee maar minder als maar 34, gaat echt wel die kant op.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
55 kg.
Jongens moeten gewoon langer zijn
Ik ben 11cm langer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
55 kg.
Lijkt me perfect normaal voor jouw lengte, Popje is kleiner, dus lichter.quote:
met van die sinaasappelglazen in een joytoybox?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja je weet zelf toch. gewoon mascara erbij en een ford automaat en dan gewoon rollen met kamelen en alles erop en eraan. alles!!
Ach ieder zijn fetish he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lijkt me perfect normaal voor jouw lengte, Popje is kleiner, dus lichter.
Scheelt dus wel, die 5cm
haha, kunnen ze minder tegenstribbelen, jaja, viezerikquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Scheelt dus wel, die 5cm
Die kan echt wel tegenstribbelen hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, kunnen ze minder tegenstribbelen, jaja, viezerik
BMI = 18.4 dus ondergewichtquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
55 kg.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, kunnen ze minder tegenstribbelen, jaja, viezerik
quote:
Ik ging net bmicheck doen, blijkbaar heb ik ondergewichtquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Scheelt dus wel, die 5cm
Ze had toch over de lengte van jongens? Nou ze zei eerder dat 1.75 was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef quaas het volgende:
[..]
ooh, jij bent 11 cm langer dan 55 kg
Nee ik gebruik gewoon groene toiletpapier. en dat vermeng ik met cola en dan heb je echt een goede nagelschaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met van die sinaasappelglazen in een joytoybox?
eerrst zien dan geloven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die kan echt wel tegenstribbelen hoor![]()
En ze breekt ook niet
ik snap het niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk dus echt dat de onzin in het onzinradiotopic gewoon weg fenomenaal fantastisch is... wie wil die prestatiesokjes niet
BMI =quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ik ging net bmicheck doen, blijkbaar heb ik ondergewicht
geen bananensmurrie op je epische billen in combinatie met een krultang?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee ik gebruik gewoon groene toiletpapier. en dat vermeng ik met cola en dan heb je echt een goede nagelschaar
Ik zag het ook jaquote:
Paar cm kleiner, maar scheelt niet veelquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had toch over de lengte van jongens? Nou ze zei eerder dat 1.75 was.
Ach als ik die BMI test ga doe komt er niks goed uit, dus ik negeer hem gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
oh, je hebt hem niet door, dat is jammerquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter opletten, ze is 4x op cam geweest en er staan foto's in d'r fobo.
lol ik ben 1.97. moet ik nog bukken ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja![]()
[..]
Paar cm kleiner, maar scheelt niet veel![]()
Sowieso vind ik dat jongens/mannen minimaal 1.85 moeten zijn
wooh, woooh! Is er een foking camchat op fok?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter opletten, ze is 4x op cam geweest en er staan foto's in d'r fobo.
Daar kom ik nog net boven dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef mokelembembe het volgende:
Misschien heeft ze de foto wel van internet gehaald en ziet ze er eigenlijk anders uitGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
1.92 hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja![]()
[..]
HOI IK BEN EEN NEWFAGquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef quaas het volgende:
[..]
wooh, woooh! Is er een foking camchat op fok?
Zo jij bent lang.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef mokelembembe het volgende:
Misschien heeft ze de foto wel van internet gehaald en ziet ze er eigenlijk anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ik ben 1.97. moet ik nog bukken ook
Ach ja, ik heb met regelmaat hoge hakken aan, dus als jongen dan maar 5 cm langer is, normaal gesproken, ben ik dan een stuk langer.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
1 cm langer of ik mocht geen piloot worden..quote:
Ben je piloot?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
1 cm langer of ik mocht geen piloot worden..
Dat was zweten
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef dragems het volgende:
ok ik ga echt slapen nu. weltrusten iedereen![]()
ja hij is baasquote:
Zeg hallo daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga echt niet meer praten over deze discussie. Mijn humeur word echt kut zo.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef dragems het volgende:
ok ik ga echt slapen nu. weltrusten iedereen![]()
Serieus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat was zweten
In opleidingquote:
NEE ER IS GEEN CAMCHAT!quote:
welke luchthaven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat was zweten
samen treinenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Er wordt juist gezegd dat voller mooi is !quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
heloef wordt sjachereinichquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
NEE ER IS GEEN CAMCHAT!
Gedraag je niet zo als een aandachtshoer joh.
Maar alsnog, Merel hij is piloot en lang sla je slag zou ik zeggen.quote:
Nu eerst Puur theory, Straks naar Amerika, Airbase Falcon in phoenix, Arizonaquote:
Hoiquote:
Nee hoor, maar je loopt zo te roepen om aandacht.quote:
Ik wilde ook piloot wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog, Merel hij is piloot en lang sla je slag zou ik zeggen.
Neh, iedereen heeft een eigen voorkeur.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er wordt juist gezegd dat voller mooi is !
(behalve als je naar koelkast luistert)
Niet te vol heh, anders heet het dik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er wordt juist gezegd dat voller mooi is !
(behalve als je naar koelkast luistert)
mag ik mee. phoenix is zoo tof met die oude vliegtuigenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nu eerst Puur theory, Straks naar Amerika, Airbase Falcon in phoenix, Arizona
Nog dingen gemeen ook, ik zie hier wat gebeuren.quote:
Hierbij bied ik je mijn excuses aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je loopt zo te roepen om aandacht.
werd ik geroepen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:10 schreef quaas het volgende:
[..]
Niet te vol heh, anders heet het dik.
Ik ben bezet, dat hebben we geloof ik niet gemeenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog dingen gemeen ook, ik zie hier wat gebeuren.
idd, en sommige mensen vinde jou leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit een zinloze discussie.
Smaken verschillen.. de een vind dun mooi de ander niet.. de een geilt op maten de ander kijkt naar figuur.. weer blij met jezelf punt.
En nou kappen erover
Plek genoeg in onze Villaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:10 schreef dragems het volgende:
[..]
mag ik mee. phoenix is zoo tof met die oude vliegtuigen
Gezellig en welkomquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef tdrone het volgende:
hoi ik kom ook maar eens ONZ radio luisteren
Tdronequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef tdrone het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef tdrone het volgende:
wrijf het er nog maar effe inquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben bezet, dat hebben we geloof ik niet gemeen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, en sommige mensen vinde jou leuk![]()
Villa waarom heb ik niet zulke vrienden?quote:
Slijmbalquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, en sommige mensen vinde jou leuk![]()
fuck. ik kom zeker een keer langs danquote:
Het is een BelVillaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Villa waarom heb ik niet zulke vrienden?
Misschien.. ooit.. op een dag..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar effe in
Maak je niet druk ik ben ook al 7 jaar single.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar effe in
Op de Airfield Campus staan allemaal Villa's, Zwembaden ectquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Villa waarom heb ik niet zulke vrienden?
Die reclame slaat nergens op maar ik vind hem toch geinig.quote:
ik ahd het meer over dat andere gedeelte...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien.. ooit.. op een dag..
Maar dan kom je er achter dat er nog een aantal wachtende fokkers voor je zijn
Ik moet piloot worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Op de Airfield Campus staan allemaal Villa's, Zwembaden ect
en we mogen maar 8 uur epr week vliegen..
Dus we hebben veel vrije tijd..
kunnen we dit belle noemen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Die reclame slaat nergens op maar ik vind hem toch geinig.
Ik merk hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar aanvragen heeft nog geen zin.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je die parodie van GS gezien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ahd het meer over dat andere gedeelte...
Maar, dit is ook niet heel vriendelijk van je...
ik merkte hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar aanvragen heeft nog geen zin.
+ Niuewjaar vieren in Las Vegasquote:
ke dan.. welke liedjes vond jij ook alweer verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf 1:30u kunnen jullie aanvragen
je maakt me jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
+ Niuewjaar vieren in Las Vegas
Stunt school praktisch naast de airbase
Bijna alles wat in de top 40 staat en stondquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke dan.. welke liedjes vond jij ook alweer verschrikkelijk
Alles met gitarenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke dan.. welke liedjes vond jij ook alweer verschrikkelijk
Ze heeft te kort haar naar mijn smaakquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef mokelembembe het volgende:
Het lijkt wel een slecht stuk relatieplanetchat hier...ook al is dit een forum.
Alle mannen gaan nu vol voor de maatje 34 hebbende merel
Echt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef mokelembembe het volgende:
Het lijkt wel een slecht stuk relatieplanetchat hier...ook al is dit een forum.
Alle mannen gaan nu vol voor de maatje 34 hebbende merel
alles wat ik aanvraag tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bijna alles wat in de top 40 staat en stond
Nee? Link?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef quaas het volgende:
[..]
[..]
Heb je die parodie van GS gezien?
+ een leuke 1800 euro epr maand op de bankrekeningquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
je maakt me jaloers![]()
En ik was er net van overtuigd dat ik biomedische wetenschappen moest gaan doen
Ik let wel vaker niet opquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dan heb jij niet opgelet.
Maar de opleiding zelf is zo duur...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
+ een leuke 1800 euro epr maand op de bankrekening
Goh ik ben jaloers, zeker als je kijkt wat voor kutschool ik op zit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
+ Niuewjaar vieren in Las Vegas
Stunt school praktisch naast de airbase
Wie heeft die intussen nog niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:16 schreef tdrone het volgende:
als nog iemand 92merel.rar wil hebben hoor ik het wel
Ik wil hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:16 schreef tdrone het volgende:
Ze is niet dun en ze is niet dik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ook zo grappig toen ik tijdens SR2009 zei dat ik Do aan de dikke kant vond.
Vonden ze Do al te dun
92merel.rar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:16 schreef tdrone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |