Ja, toen was ik er niet hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Kieron zat naast mij en heeft ook nog radio uitgezonden vrijdagavond en vrijdag nacht
nog steeds stuk? hoe lang duurt dat nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap nu zit er bloed op mijn toetsenbord
dus dat is je homovriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Kieron zat naast mij en heeft ook nog radio uitgezonden vrijdagavond en vrijdag nacht
Ohja. Hij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Hij is lekker?quote:
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duimquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
[..]
nog steeds stuk? hoe lang duurt dat nog.
Dan heb ik iig wat om naar te kijkenquote:
5x stuk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duim
ik ben al zielig en kneuserig genoeg.. daar hoeft die smiley echt niet bij hoorquote:
Ik mag toch nergens aankomenquote:
niet? stuk? koelkast leg is uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al zielig en kneuserig genoeg.. daar hoeft die smiley echt niet bij hoor
komen jullie wel dan?quote:
Ja, maar jullie komen niet op de meet.quote:
dat is er toch soberso niet? is toch fok! meet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie komen niet op de meet.
Dus is er niks te versieren/op te geylen![]()
Waarom woon ik zo ver wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Maar als Myra hier heen komt is het net zo ver.
Dragems toch, die doet pssst! en jullie liggen voor zijn voeten, kwijlend!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie komen niet op de meet.
Dus is er niks te versieren/op te geylen![]()
Maar koelkast en Darcliquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is er toch soberso niet? is toch fok! meet?
poepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Ik denk dat ik een kalekontengezicht met niet goed vind staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems toch, die doet pssst! en jullie liggen voor zijn voeten, kwijlend!
Ja. Maar. Ik heb dus geen geld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Nou enquote:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Darcli komt je halen in zijn bolide
Ik denk dat het een Opel Astra is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kalekontengezicht met niet goed vind staan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Opel mantaquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Opel Astra is.
Het is maar een Opel Astra hoor.quote:
Dat wordt een weekje goed haar kweken jongequote:
een Renaultquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Opel Astra is.
Oh Renault dat is al een stuk beter.quote:
Niet gladquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk dat geen baard beter staat dan de baard die hij nu heeft
een week? dan staart er wel wat meer dan alleen stoppelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat wordt een weekje goed haar kweken jonge
Ach na een week staat er vast wel weer een lekker stoppelbaardje
niet dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk dat geen baard beter staat dan de baard die hij nu heeft
Ik heb een Subaru, ik heb hiervoor altijd Franse auto's gehad, altijd met problemen.quote:
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef dragems het volgende:
[..]
een week? dan staart er wel wat meer dan alleen stoppels
oh weeknie.. glad vind ik ook wel wat hebben.. als is zo'n 1 dags stoppeltjeskin ook sexyquote:
nee hoor. komt uit frankrijk dus kut. aldus topgearquote:
Het is moeilijk neuken in kleine auto hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
In een auto met Darcli./care wat voor auto.
baardschaduwquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh weeknie.. glad vind ik ook wel wat hebben.. als is zo'n 1 dags stoppeltjeskin ook sexy
jah ben je toch dom bezig? je moet eerst die grote stukke glas voorzichtig!, eruit rapen en dan de rest bij elkaar vegen met een zo'n geel wegwerp doekje, en daarna ff keer overheen met wa sop en dan is het net alsof er nooit wa gebeurt is, of heb je vloerbedekking?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duim
Zit je mijn 106 nu af te kraken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor. komt uit frankrijk dus kut. aldus topgear
lol iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is wel mooi
Het moet ook niet te lang zijn. Maar helemaal glad vind ik ook wel kaal
Parkeerplaatsen genoeg hoor. Dan maar uitstappen, en langs de snelweg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is moeilijk neuken in kleine auto hoor.
Dat kan ook buiten de auto.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is moeilijk neuken in kleine auto hoor.
borsthaar.. als het niet teveel isquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Parkeerplaatsen genoeg hoor. Dan maar uitstappen, en langs de snelweg.
Idd het moet neit overal zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
borsthaar.. als het niet teveel is![]()
ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zit je mijn 106 nu af te kraken?
ik heb maar een klein beetje bips haar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar bh zakje.. jij valt toch niet op apen?![]()
baardhaar
borsthaar
ook rug en konthaar?
op de pagina sta ik er nog steeds niet bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
evt refresh nodig maar hij staat op 100%
Nee geen apenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar bh zakje.. jij valt toch niet op apen?![]()
baardhaar
borsthaar
ook rug en konthaar?
Ik heb een foto van je bipsquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb maar een klein beetje bips haar...
Mijn bips
Nee, het moet een beetje op de borst zijn en een neuklijntje naar beneden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb heel tapijt op mn borstkas, vind je me nu geil?
Nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op de pagina sta ik er nog steeds niet bij
jij komt toch ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Maar er neemt toch wel iemand een camera mee he? Want ik wil wel weten hoe jullie er allemaal uitzien.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb maar een klein beetje bips haar...
Mijn bips
Klimopjequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het moet een beetje op de borst zijn en een neuklijntje naar beneden.
Waarom volgt niemand het topic over de meet meer?quote:
Trusten schatjequote:
trustenquote:
ik heb een snelweg naar beneden, niet goed?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het moet een beetje op de borst zijn en een neuklijntje naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |