Ja, toen was ik er niet hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Kieron zat naast mij en heeft ook nog radio uitgezonden vrijdagavond en vrijdag nacht
nog steeds stuk? hoe lang duurt dat nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap nu zit er bloed op mijn toetsenbord
dus dat is je homovriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Kieron zat naast mij en heeft ook nog radio uitgezonden vrijdagavond en vrijdag nacht
Ohja. Hij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Hij is lekker?quote:
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duimquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
[..]
nog steeds stuk? hoe lang duurt dat nog.
Dan heb ik iig wat om naar te kijkenquote:
5x stuk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duim
ik ben al zielig en kneuserig genoeg.. daar hoeft die smiley echt niet bij hoorquote:
Ik mag toch nergens aankomenquote:
niet? stuk? koelkast leg is uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al zielig en kneuserig genoeg.. daar hoeft die smiley echt niet bij hoor
komen jullie wel dan?quote:
Ja, maar jullie komen niet op de meet.quote:
dat is er toch soberso niet? is toch fok! meet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie komen niet op de meet.
Dus is er niks te versieren/op te geylen![]()
Waarom woon ik zo ver wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Maar als Myra hier heen komt is het net zo ver.
Dragems toch, die doet pssst! en jullie liggen voor zijn voeten, kwijlend!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie komen niet op de meet.
Dus is er niks te versieren/op te geylen![]()
Maar koelkast en Darcliquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is er toch soberso niet? is toch fok! meet?
poepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Ik denk dat ik een kalekontengezicht met niet goed vind staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems toch, die doet pssst! en jullie liggen voor zijn voeten, kwijlend!
Ja. Maar. Ik heb dus geen geld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Nou enquote:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Darcli komt je halen in zijn bolide
Ik denk dat het een Opel Astra is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kalekontengezicht met niet goed vind staan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Opel mantaquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Opel Astra is.
Het is maar een Opel Astra hoor.quote:
Dat wordt een weekje goed haar kweken jongequote:
een Renaultquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Opel Astra is.
Oh Renault dat is al een stuk beter.quote:
Niet gladquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk dat geen baard beter staat dan de baard die hij nu heeft
een week? dan staart er wel wat meer dan alleen stoppelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat wordt een weekje goed haar kweken jonge
Ach na een week staat er vast wel weer een lekker stoppelbaardje
niet dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk dat geen baard beter staat dan de baard die hij nu heeft
Ik heb een Subaru, ik heb hiervoor altijd Franse auto's gehad, altijd met problemen.quote:
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef dragems het volgende:
[..]
een week? dan staart er wel wat meer dan alleen stoppels
oh weeknie.. glad vind ik ook wel wat hebben.. als is zo'n 1 dags stoppeltjeskin ook sexyquote:
nee hoor. komt uit frankrijk dus kut. aldus topgearquote:
Het is moeilijk neuken in kleine auto hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
In een auto met Darcli./care wat voor auto.
baardschaduwquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh weeknie.. glad vind ik ook wel wat hebben.. als is zo'n 1 dags stoppeltjeskin ook sexy
jah ben je toch dom bezig? je moet eerst die grote stukke glas voorzichtig!, eruit rapen en dan de rest bij elkaar vegen met een zo'n geel wegwerp doekje, en daarna ff keer overheen met wa sop en dan is het net alsof er nooit wa gebeurt is, of heb je vloerbedekking?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duim
Zit je mijn 106 nu af te kraken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor. komt uit frankrijk dus kut. aldus topgear
lol iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is wel mooi
Het moet ook niet te lang zijn. Maar helemaal glad vind ik ook wel kaal
Parkeerplaatsen genoeg hoor. Dan maar uitstappen, en langs de snelweg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is moeilijk neuken in kleine auto hoor.
Dat kan ook buiten de auto.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is moeilijk neuken in kleine auto hoor.
borsthaar.. als het niet teveel isquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Parkeerplaatsen genoeg hoor. Dan maar uitstappen, en langs de snelweg.
Idd het moet neit overal zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
borsthaar.. als het niet teveel is![]()
ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zit je mijn 106 nu af te kraken?
ik heb maar een klein beetje bips haar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar bh zakje.. jij valt toch niet op apen?![]()
baardhaar
borsthaar
ook rug en konthaar?
op de pagina sta ik er nog steeds niet bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
evt refresh nodig maar hij staat op 100%
Nee geen apenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar bh zakje.. jij valt toch niet op apen?![]()
baardhaar
borsthaar
ook rug en konthaar?
Ik heb een foto van je bipsquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb maar een klein beetje bips haar...
Mijn bips
Nee, het moet een beetje op de borst zijn en een neuklijntje naar beneden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb heel tapijt op mn borstkas, vind je me nu geil?
Nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op de pagina sta ik er nog steeds niet bij
jij komt toch ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Maar er neemt toch wel iemand een camera mee he? Want ik wil wel weten hoe jullie er allemaal uitzien.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb maar een klein beetje bips haar...
Mijn bips
Klimopjequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het moet een beetje op de borst zijn en een neuklijntje naar beneden.
Waarom volgt niemand het topic over de meet meer?quote:
Trusten schatjequote:
trustenquote:
ik heb een snelweg naar beneden, niet goed?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik volg het wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom volgt niemand het topic over de meet meer?
Nee ik kom niet mijn moeder ligt dwars.
Dat haartje op mijn buik haal ik altijd weg vind dit op de een of andere manier een ranzige plek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik volg het ook, puur omdat ik twijfel of ik kom of niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik volg het wel.
Maar volgens mij ben ik 1 van de weinigen
aaah kut. kijk alleen in de OP wie er komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom volgt niemand het topic over de meet meer?
Nee ik kom niet mijn moeder ligt dwars.
Dat blijkt wel want er zijn nog mensen die denken dat ik kom.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik volg het wel.
Maar volgens mij ben ik 1 van de weinigen
Kom gewoon!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik volg het ook, puur omdat ik twijfel of ik kom of niet.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben geen hele grote fan van bossen haar
Stiekem lijkt het me een beetje engquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kom gewoon!
Das gezelllig
Nu nog? Nou ja ik heb ook een uur terug eentje in de oven gegooidquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even een pizza in de oven mieteren!
quote:
Pizzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even een pizza in de oven mieteren!
Eten is lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef dragems het volgende:
wat is er toch met al die mensen die nu nog warm eten
mij ook een beetje. ben bang dat alle meiden niet van me af kunnen blijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem lijkt het me een beetje eng
Ik had pas om 11 uur trek. Ik kan uren teren op een goede bak Cruesli Choco met yoghurt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef dragems het volgende:
wat is er toch met al die mensen die nu nog warm eten
je bent een vrouw naar mn hart!, heerlijk met ongeschoren ballen er overheenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben geen hele grote fan van bossen haar
ja dat weet ik maar het is 12 uur geweestquote:
Gewoon praten en ze zijn zo weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef dragems het volgende:
[..]
mij ook een beetje. ben band dat alle meiden niet van me af kunnen blijfen
Ligt er aan wat.quote:
ik wil van alles wel horen.. maar je kiest zelf al goede muziek uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand die wat wil horen? Dan gooi ik Draakje wel aan hoor.
Kan het me voorstellen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef dragems het volgende:
[..]
mij ook een beetje. ben band dat alle meiden niet van me af kunnen blijfen
Ongeschoren ballen? Ik bedoelde geen fan van bossen haar bij mannenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent een vrouw naar mn hart!, heerlijk met ongeschoren ballen er overheen
Eten is altijd lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar het is 12 uur geweest
Hahahahquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef _Fanta het volgende:
lama ik dacht dat je wel fan was merel![]()
Klopt ja, bepaalde dingen..quote:
Ik vind het ook altijd wel spannend hoor ^^quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem lijkt het me een beetje eng
Ik dacht al waar is ze nou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn laptop heeft een hekel aan het nieuwe bedtafellaptopdingetje.. viel nu al voor de 3e keer uit.
heb ik veel gemist? moet ik teruglezen?
Je hebt maar weinig muziek die ik zelf echt leuk vindt, dus dan wordt het moeilijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
Toen ik nog dacht dat ik ging vond ik het wel even spannend ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel spannend hoor ^^
Maar het valt altijd reuze mee!
Fokkers zijn echt heel vriendelijk en sociaal!
Pope of Dopequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
Oke, nou ik hoop hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel spannend hoor ^^
Maar het valt altijd reuze mee!
Fokkers zijn echt heel vriendelijk en sociaal!
Alles kaal? Dat ziet er niet uit.quote:
Ik ben allang blij dat ik met knetter dragems en mono in dezelfde trein zitquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik nog dacht dat ik ging vond ik het wel even spannend ja.
Maakt niet uit hoor, ik ben toch al lang bezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef _Fanta het volgende:
sry 92merel, ik las het verkeerd. maar maakt nie uit toch? je bent toch veel te jong voor mij
Je kan veel beter naar een fokmeet gaan dan gewoon de kroeg in / verjaardag bij iemand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, nou ik hoop het
En zag ik nou staan dat Annnet ook komt? Die heb ik hier echt nog nooit gezien
wutt dragems en mono ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik met knetter dragems en mono in dezelfde trein zit
Heb ik niet alle vreemden in 1x
Dat scheelt al een hoop ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
je kent mij toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind de meet ook engik ken heulemaal niemand
Ik heb haar een paar keer gemeet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, nou ik hoop het
En zag ik nou staan dat Annnet ook komt? Die heb ik hier echt nog nooit gezien
probleem heb ik ook, nog helemaal niemand ontmoetquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind de meet ook engik ken heulemaal niemand
Hebbes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik ben toch al lang bezet
\quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
zat om 11:30 al te verzoeken maarja draai je toch nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
Het liefste wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles kaal? Dat ziet er niet uit.
Die heb ik allemaal nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef dragems het volgende:
[..]
zat om 11:30 al te verzoeken maarja draai je toch niet
hmm das minder, zulke types mag ik vaak nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar keer gemeet.
Leuke meid opzich, maar eist alle aandacht op!
En dat weet ze van zichzelf wel, dat ze een aandachtshoer is
Das waarquote:
voor jouw rode haren gaat alles kaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen ja
[..]
Ongeschoren ballen? Ik bedoelde geen fan van bossen haar bij mannen![]()
[..]
Eten is altijd lekker
[..]
Hahahah
[..]
Klopt ja, bepaalde dingen..
Je merkt het vanzelf welquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm das minder, zulke types mag ik vaak niet
Vind het echt niks helemaal kaal, gekortwiekt heb ik niks op tegen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het liefste wel.
En dat ziet er best uit
Maar kort geknipt kanik ook nog wel mee leven
Ik heb hem al eens gemeet. Hij is wel baasquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Oh ja dames Socios komt alleen omdat er vrouwen zijn. Jullie moeten hem dus allemaal afwijzen.
Tsjah je kan moeilijk mensen weigeren he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
En wtf doen mensen op de meet die nooit in de topics komen
Maar alsnogquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan veel beter naar een fokmeet gaan dan gewoon de kroeg in / verjaardag bij iemand.
Fokmeets zijn altijd gezellig, je hebt leuke en gezellige mensen
En er is altijd wel iemand heel erg dronken
Ja maar ze is hier nog nooit geweest geloof ik.. Lijkt meer omdat ze het doet puur omdat het een meet is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar keer gemeet.
Leuke meid opzich, maar eist alle aandacht op!
En dat weet ze van zichzelf wel, dat ze een aandachtshoer is
Oehquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef dragems het volgende:
[..]
voor jouw rode haren gaat alles kaal
Dit ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
1 voor 1 is ook leukerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
maar met mono en dragems in de trein??? wutt??quote:
geen idee, dus ik ben wel welkom dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Bij een vrouw??quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het echt niks helemaal kaal, gekortwiekt heb ik niks op tegen.
Vroeg ik ook al aan Socios, maar het is ook een manier om luisteraars te trekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
mee eens.. al kunnen die mensen dan wel mooi op de foto's komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems gaat ook met de trein ja. Ook via Zwolle.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar met mono en dragems in de trein??? wutt??
nee denk niet dat je er luisteraars mee trekt hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al aan Socios, maar het is ook een manier om luisteraars te trekken.
Dan hadden ze al lang geluisterd en meegedaan. Er is weer zo'n typisch fokvooroodeel ook "zal wel weer niks zijn" of "alleen maar hardstyle" aan de ene kant en "alleen maar metal" aan de andere kant. Beetje jammer is het wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al aan Socios, maar het is ook een manier om luisteraars te trekken.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dragems gaat ook met de trein ja. Ook via Zwolle.
Dus die kan mooi mee! Voor mono geldt hetzelfde
Nee bij mezelf in dit geval.quote:
Ik vraag het me af of die mensen werkelijk gaan luisteren..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik denk dat er weinig over de radio gepraat wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee bij mezelf in dit geval.Het moet in ieder geval geen oerwoud zijn.
en ik geef je nog een hele lijst. doe dan daft punk of justicequote:
Welnee, die komen alleen voor bier en vrouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of die mensen werkelijk gaan luisteren..
Ja tuurlijk waarom dacht je dat ik wou komen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welnee, die komen alleen voor bier en vrouwen.
da's toch een hele goede reden om te erheen te gaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar jij bent een vaste luisteraar èn dj. Jij mag zonder reden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tuurlijk waarom dacht je dat ik wou komen?
En in het geval van Annnet, bier en mannenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee Socios kan "normale" vrouwen niet versieren en ziet vrouwen van Fok! als zijn enige kans vandaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen die nu niet luisteren gaan echt niet ineens luisteren omdat de andere luisteraars tof zijn.. ze willen gewoon graag bij een meet zijn denk ik
oranje is iets minder maar ook geilquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar alsnog
[..]
Ja maar ze is hier nog nooit geweest geloof ik.. Lijkt meer omdat ze het doet puur omdat het een meet is.
En ze is wel aandachtsgeil ja
[..]
Oeh![]()
Ik heb nog een foto van afgelopen zaterdag, waarop het echt gewoon oranje is
[..]
Dit ja.
Hey jij hallo leuk dat je er ook weer bent.. super gezellig en zo.. ik zat al vol smart op je te wachten!!!quote:
Maar annet.rarquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En in het geval van Annnet, bier en mannen
Sorry, ik weet het zelf ook niet wie draait.quote:
Ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry, ik weet het zelf ook niet wie draait.
Die ken ik niet.quote:
Vind jij haar aantrekkelijk?quote:
Ze is ook wel arrogantquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Maar ik mag haar niet zo, ze doet altijd vervelend tegen me.
dun vallen de meesten wel opquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Vind jij haar aantrekkelijk?![]()
Oke ze heeft een leuk koppie, maar ze is echt vies dun
lol zo voelen we ons allemaal wel eensquote:
Zij is echt TE dun.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dun vallen de meesten wel op
Vies dun? Wat ik gezien heb gewoon maatje 36, dus niet vies dun, maar gewoon lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef quaas het volgende:
KUT LAPTOP LOOPT LEEG
ik ga maar weer eens
Ajuus mannen en vrouwen van het EPISCHE FOK!
Ik weeg gelukkig net iets meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, geloof ook dat ze het niet zo fijn vind dat ik ook aandacht krijg als we bv samen in een TC zatenquote:
Ik nietquote:
ieuuuuuuw, je bedoelt, bijna doorschijnende huid, botjes dun?quote:
valt wel op idd, maar heb toch liever een meiske wa de gezond uit zietquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dun vallen de meesten wel op
Welnee mangquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ieuuuuuuw, je bedoelt, bijna doorschijnende huid, botjes dun?
En liever een kleine voorraad voor een hongerwinter!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
valt wel op idd, maar heb toch liever een meiske wa de gezond uit ziet
Ik heb haar meerdere keren gemeet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vies dun? Wat ik gezien heb gewoon maatje 36, dus niet vies dun, maar gewoon lekker
wie is dat dan? foto?quote:
ik niet... er wordt altijd tegen me gezegd dat ik niet zo arrogant moet kijken enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik nietIk ben veel te lief
Ik heb de foto'squote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb haar meerdere keren gemeet..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
valt wel op idd, maar heb toch liever een meiske wa de gezond uit ziet
Annnetquote:
Jij kijkt als een strenge jufquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niet... er wordt altijd tegen me gezegd dat ik niet zo arrogant moet kijken enzo
mang? Koelkast spreekt straattaalquote:
Als je dat normaal slank vind, ben ik echt wel heeeeeeeeel dikquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de foto's![]()
Niet te dun, maar gewoon normaal slank.
Maar je bent zo lief.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niet... er wordt altijd tegen me gezegd dat ik niet zo arrogant moet kijken enzo
dat weet jij heulemaal nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij kijkt als een strenge juf
Meeste niet nee..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef _Fanta het volgende:
weetje wa het is met zeer magere dames, die hebbe geen gewoon geen tietten!
En geen kont!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef _Fanta het volgende:
weetje wa het is met zeer magere dames, die hebbe geen gewoon geen tietten!
36 = normaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als je dat normaal slank vind, ben ik echt wel heeeeeeeeel dik
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
36 = normaal
Alles er boven is meer, maar het moet je staan.
foboquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet jij heulemaal niet
Precies niks mis met wat meer vlees op de botten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, uitgemargerde vrouwen zijn echt vies
beetje meer mag wel anders ben ik altijd bang dat ze breektquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
36 = normaal
Ik zit op 34 qua dingen zonder schouders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
36 = normaal
Lekker voor mijn zelfvertrouwen ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is toch zo. 40 is echt niet meer een normale maat hoor.
Maar wat ik zeg: het moet je staan.
dat bdoel ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies niks mis met wat meer vlees op de botten.
Popje heeft 36, soms 34 en de rest gewoon S-jes. En ze heeft ècht wel een kontquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit op 34 qua dingen zonder schouders.
Maar 36 is niet gemiddeld in ieder geval, maar komt wel neer op een gezond gewicht meestal. Tenzij je 1.85 ofzo bent.
Als je jezelf te dik vindt moet je er wat aan doen en je er anders gewoon niet aan storen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lekker voor mijn zelfvertrouwen dit
Ik heb nou eenmaal niet zoveel zelfvertrouwen en ben makkelijk te krenken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je jezelf te dik vindt moet je er wat aan doen en je er anders gewoon niet aan storen.
Bovendien, jij bent lekker
Is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niet zoveel zelfvertrouwen en ben makkelijk te krenken..
Dat zeggen er wel meer, maar ik geloof dat toch niet.. Sorryquote:
Het heeft ook echt wel met je bouw en vetverdeling te maken. Maar dat heb je echt met elk gewicht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lekker voor mijn zelfvertrouwen dit
Ach joh het is maar een gast op een forum. Niet druk maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef _Fanta het volgende:
ik heb Boterhamzakje paar keer op tinychat gezien, idd ze komt wel heel dicht in de buurt bij mijn idiale vrouw
Er valt inderdaad niet veel op aan te merken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef _Fanta het volgende:
ik heb Boterhamzakje paar keer op tinychat gezien, idd ze komt wel heel dicht in de buurt bij mijn idiale vrouw
Koelkast is wel wat meer voor mij dan alleen maar een gast op een forumquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh het is maar een gast op een forum. Niet druk maken.
Zo moet je niet denken, je bent mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Een brankschatje ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Koelkast is wel wat meer voor mij dan alleen maar een gast op een forum
daar sta ik niet echt normaal op de foto'squote:
Kom maar en ik bewijs 'tquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer, maar ik geloof dat toch niet.. Sorry
Die is soberso het belangrijkstequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Tis al goed.
Mijn liefje vindt me toch wel mooi
Hallo daar,schone dame.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Tis al goed.
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat het nog steeds over dik en dun?
laptop vloog weer uit
Daar gaat het omquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Tis al goed.
Kloptquote:
Mijn vriend zou graag hebben dat ik een grotere cupmaat had, maar hij maakt er geen probleem van verderquote:
Gadverrrrrdamme ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
maatje meer kan heel mooi zijn
Ze heeft prachtige borsten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
maatje meer kan heel mooi zijn
Eh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ik ik het nu dus nooit meer horen.
en baarheupenquote:
Eensch met dik. En daarnaast hebben neukteugels ook nog een functiequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben niet mager, niet dun, niet slank, niet mollig maar volslank lees dik![]()
en het boeit me geen fuck voor elk figuur is wel een liefhebber
Kijk dat is de juiste instelling.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben niet mager, niet dun, niet slank, niet mollig maar volslank lees dik![]()
en het boeit me geen fuck voor elk figuur is wel een liefhebber
Oh sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat je over je postuur zeurt![]()
Jij bent prima zoals je bent
?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Eensch met dik. En daarnaast hebben neukteugels ook nog een functie
Dat is Mc Vaginaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Een Belgische vrouw die rapt, het klinkt voor geen meter.
Dat is inderdaad net "nadeel" van dun/slank zijn. Meestal niet zoveel tiet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend zou graag hebben dat ik een grotere cupmaat had, maar hij maakt er geen probleem van verderVerder heeft hij niks op me aan te merken geloof ik
Eigenlijk niet helemaal, maar goed, zal er maar niet over gaan uitweiden, wil vast niemand horenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is iets van de prehistorie.
Oh die naam maakt wat goed.quote:
Inderdaad ja, al moet ik geloof ik vrij veel aankomen om een cupmaat meer te krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net "nadeel" van dun/slank zijn. Meestal niet zoveel tiet..
Dat voordeel heb ik dan wel weer
idd, jammer toch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe groter de tieten hoe sneller ze gaan hangen.
Jij hebt wel lekkere complimenten vandaag hequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe groter de tieten hoe sneller ze gaan hangen.
ben ook oermensquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is iets van de prehistorie.
hij valt gewoon op petitquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere complimenten vandaag he
Schijnbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij valt gewoon op petit
Pics ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef quaas het volgende:
Van mij mag het ~1.65 volslank en best veel tiet, laat ik nou net zo'n meisje in de klas hebben :3
1.65 is best wel klein opzich..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef quaas het volgende:
Van mij mag het ~1.65 volslank en best veel tiet, laat ik nou net zo'n meisje in de klas hebben :3
Gelukkig verschillen smakenquote:
Mijn voorkeur gaat nou eenmaal uit naar klein en slank, ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere complimenten vandaag he
Maar die valt niet voor jou, weet ik nu al.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef quaas het volgende:
ik ben ook niet erg groot.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
1.65 is best wel klein opzich..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |