Ja, toen was ik er niet hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Kieron zat naast mij en heeft ook nog radio uitgezonden vrijdagavond en vrijdag nacht
nog steeds stuk? hoe lang duurt dat nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap nu zit er bloed op mijn toetsenbord
dus dat is je homovriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Kieron zat naast mij en heeft ook nog radio uitgezonden vrijdagavond en vrijdag nacht
Ohja. Hij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Hij is lekker?quote:
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duimquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
[..]
nog steeds stuk? hoe lang duurt dat nog.
Dan heb ik iig wat om naar te kijkenquote:
5x stuk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een glas laten vallen... en wou het opruimen.. en toen sneed ik me... en niet 1 vinger, niet 2 maar 4 vingers en een duim
ik ben al zielig en kneuserig genoeg.. daar hoeft die smiley echt niet bij hoorquote:
Ik mag toch nergens aankomenquote:
niet? stuk? koelkast leg is uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al zielig en kneuserig genoeg.. daar hoeft die smiley echt niet bij hoor
komen jullie wel dan?quote:
Ja, maar jullie komen niet op de meet.quote:
dat is er toch soberso niet? is toch fok! meet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie komen niet op de meet.
Dus is er niks te versieren/op te geylen![]()
Waarom woon ik zo ver wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Maar als Myra hier heen komt is het net zo ver.
Dragems toch, die doet pssst! en jullie liggen voor zijn voeten, kwijlend!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie komen niet op de meet.
Dus is er niks te versieren/op te geylen![]()
Maar koelkast en Darcliquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is er toch soberso niet? is toch fok! meet?
poepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Ik denk dat ik een kalekontengezicht met niet goed vind staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems toch, die doet pssst! en jullie liggen voor zijn voeten, kwijlend!
Ja. Maar. Ik heb dus geen geld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet naar de meet![]()
Nou enquote:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Darcli komt je halen in zijn bolide
Ik denk dat het een Opel Astra is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kalekontengezicht met niet goed vind staan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Opel mantaquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Opel Astra is.
Het is maar een Opel Astra hoor.quote:
Dat wordt een weekje goed haar kweken jongequote:
een Renaultquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Opel Astra is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |