quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij valt gewoon op petit
Voor mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat nou eenmaal uit naar klein en slank, ieder z'n smaak.
Al wil ik nog wel eens een uitzondering maken
maar te dik is gewoon weg goorquote:
ligt eraan hoe lang ze zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maatje 36-vrouwen zijn niet "te" dun
Als je eenmaal volslank hebt gehad, wil je niet meer terug hoorquote:
ik kijk pas sinds dit topicquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maatje 36-vrouwen zijn niet "te" dun
niet iedereen is even creatiefquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Even wat anders wat me gister opeens opviel. Ik vind het altijd zo verschrikkelijk voorspelbaar dat iedereen spontaan zegt bij het beschrijven van een ideale partner. Hebben ze dan niks anders wat ze kunnen zeggen denk ik dan?
Ik zou ze doen.quote:
omdat we spontaan willen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Even wat anders wat me gister opeens opviel. Ik vind het altijd zo verschrikkelijk voorspelbaar dat iedereen spontaan zegt bij het beschrijven van een ideale partner. Hebben ze dan niks anders wat ze kunnen zeggen denk ik dan?
Heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet iedereen is even creatief
Net als "lief" noemen.. Wie wil nou geen lieve partnerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Leuken liedjequote:
Ja maar echt iedereen zegt het en ik overdrijf niet he de meeste mensen beginnen er meestal mee.quote:
Ik word volgende week 24.quote:
ja, dat welquote:
17quote:
Ach ja, een spontaan persoon kan best heel leuk zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Leugens, de eerste aangevraagde plaat in een programma van mij is toch niet aangevraagd door een 12jarige?quote:
Ik vind karaoke altijd wel leuk, maar ik durf nooitquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mijn Karaoke nummer
Samen emt WonderWall!
Ik ben altijd in voor Karaoke
quote:
broekiequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik volgende maand24 maart word ik 24
Jij bent jonger als mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe eht altijd samen emt een Vriend van mequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind karaoke altijd wel leuk, maar ik durf nooit
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja spontaan is ook leuk begrijp me niet verkeerd maar valt me gewoon op dat iedereen het zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, een spontaan persoon kan best heel leuk zijn![]()
Maar een ideale partner, is niet iemand die perfect aan al die eisen voldoet, maar de persoon voor wie je accepteert dat hij of zij daar totaal niet aan voldoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |