FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Meer 'Leef je leven zoals je het niet nog eens zou doen' denk ik dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Leef je leven je gaat je het niet 2 keer overleven zoiets...?
Toch Tsunami denk.
Ik geloof ook zeker niet dat hij homo is. Dat meisje in de studio was echt geen fake. Hij zou nog wel bi kunnen zijn, maar dat hoeft niet eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:[/b]
Mja goed, Arie B. stond ook in een homo-erotisch blad en die is naar eigen zeggen ook hetero...toch?
Oops sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Users met de laatste post krijgen niet veel tijd met het openen van een nieuw deel hè?
gluiperige gerard is nogal uit z'n doen, heb 'm al een half uur niet meer gespot. Heeft een lichtelijke inzinkingquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
Gluiperige Gerard heeft geen vrienden gemaakt zie ik in de herhaling van de tv uitzending,
hij is veel genomineerd.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Users met de laatste post krijgen niet veel tijd met het openen van een nieuw deel hè?
Leef je leven zoals jij bent, je krijgt niet een tweede kans.. Dat lees ik er dan weer in. Zo'n ervaring als een tsunami doet je die dingen echt wel realiseren!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Meer 'Leef je leven zoals je het niet nog eens zou doen' denk ik dan.
Eerder andersom als Monique eerder ging.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Zou Jurien een poging doen om het geheim van Monique te ontrafelen of andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |