FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Met pauze's hooreven kotsen op de wc en dat soort dingen
Hmmmzzz dat kan ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Maar Joanne had toch ook iets in de valentijnskaart gelezen van Guido? Misschien stond er wel n verhaaltje in van zn vriendje ipv zn vriendin?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Maar Joanne had toch ook iets in de valentijnskaart gelezen van Guido? Misschien stond er wel n verhaaltje in van zn vriendje ipv zn vriendin?
ik denk eerder het logo van de malemodel sitequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
volgens mij zag ze iets op de foto van het vriendinnetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Even cross-postquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Pizzalucht het volgende:
Is dit onze guido?
http://www.myspace.com/guidson
Er staat namelijk: Geaardheid: Hetero
En: Salaris: Ī250.000 of meer
Al kan dat natuurlijk aangepast zijn voor secretstory
Ja dat is hem
Ohw ja?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Razor21 het volgende:
Trap er niet in Karim ze heeft een masker op de clue staat achter je!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze 35 cm leverworst in een ademstoot naar binnen slurpt
Dat waren bekers die ze zag. Zei Guido.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Nee aan de binnenkant, op zijn fotoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij zag ze iets op de foto van het vriendinnetje
Misschien zijn ze gewoon allemaal biquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Zijn het nou allemaal homo's? En wat doen die vrouwen daar, eigenlijk?
Jup er zijn genoeg liedjes die ook nog eens als hint kunnen fungeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
De bewoners hebben blijkbaar behoefte aan muziek. Als de redactie nou eens wat leuke muziek dat huis inslingerd, dan stoppen ze met foute liedjes brullen, en krijgen we ook nog wat interactie tussen de bewoners? Iedereen blij, de bewoners met muziek, en wij hebben ook wat leuks om naar te kijken
Hoe, waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat gaan jullie snel!! Ik zit de uitzending te kijken!
Kijk, dat bedoel ik!quote:
Ik luister ook naar Sofia en Karimquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup er zijn genoeg liedjes die ook nog eens als hint kunnen fungeren.
Maar ja, ik vind het gesprek tussen Sofia en Karim leuker dan dat gebral na 2 wijntjes.
Geweldigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Razor21 het volgende:
Karim pakt er van achter
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Razor21 het volgende:
Karim pakt er van achter
[ afbeelding ]
zie je ook dat Karim, haar vanachter pakt dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Sofia en Karim
Dat zijn allemaal omgebouwdequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Zijn het nou allemaal homo's? En wat doen die vrouwen daar, eigenlijk?
Trusten en tot morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Caliquentius het volgende:
Nou ik hou het voor gezien, alvast truste allemaal!
freshfash.nl is zijn website, en op http://www.myspace.com/freshfash/friends is hij friend nr1(en dus de maker van dat profiel)quote:
Trustequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Caliquentius het volgende:
Nou ik hou het voor gezien, alvast truste allemaal!
Guido blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef b_engeltje het volgende:
ik wet effe niet te quoten van een oude cos naar ene nieuwe
maar guido hoeft haar laura niet te versieren ,want ze gaf hem al een schot in open doel bij de kick-off dat ze hem een leuke gozer vond
en hij weet en zij weet dat het nep is,ze hoeven elkaar niet te overtuigen
een beetje klef bij jongen of meisje doen, aan raken vaak naast zitten ,veel opzoeken ,moet iedereen toch wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |