Ik dacht dat ik de enige was die zo dacht...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
Oh bah. Laura. Dat kiend is één groot toneelspel. En als 't dan 't toneelspel was wat ze móest spelen. Ik trek dat soort types slecht.
Tot morgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
jammer maar moet echt gaan. Wekker gaat over een paar uurtjes weer![]()
Truste allDank vast voor degene die Caps maakt en verslagen
ik geloof dat je 'm niet helemaal begrijptquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Guido's geheim is dat het lijkt dat hij verliefd is op Laura, maar dat dat niet zo is.
Maar wie weet was zijn orginele geheim wél dat hij een erotisch model is.
Yupquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef catwaezle het volgende:
Beweegt dat oog de hele dag door daar op het scherm in de kamer?
Damn, daar zou ik gillend gek van worden.
Dat Joanna daar nog niets van gezegd heeft.. Die is aardig rustig met haar paranoiaquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef catwaezle het volgende:
Beweegt dat oog de hele dag door daar op het scherm in de kamer?
Damn, daar zou ik gillend gek van worden.
Nee, Guido's geheim is dat zijn romance met Laura nep is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Guido's geheim is dat het lijkt dat hij verliefd is op Laura, maar dat dat niet zo is.
Maar wie weet was zijn orginele geheim wél dat hij een erotisch model is.
Understatement of the yearquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik geloof dat je 'm niet helemaal begrijpt
Heeft Laura geen trek in :quote:
Leef je leven je gaat je het niet 2 keer overleven zoiets...?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar:
Live your life like you're
not going to live it twice.
Jep, maar een aantal begrijpen het niet geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, Guido's geheim is dat zijn romance met Laura nep is.
Ah dat zeg je ook, even verkeerd gelezen.
Maar dat laatste kan ja.
En de andere dames moet het nadoenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat Sofia daar kunstjes mee doen?
En de heren mogen happen zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En de andere dames moet het nadoen
Haha, Alex wilde vanmiddag een cursus volgen.. Dus die mag ook meedoenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En de andere dames moet het nadoen
Die heeft een groot gat in de grond gegraven om voor eeuwig in weg te zinken.quote:
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk moet je je geheim gewoon open en eerlijk vertellen. geen mens die denkt dat het je geheim is dan
Ja, maar mag dat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk moet je je geheim gewoon open en eerlijk vertellen. geen mens die denkt dat het je geheim is dan
waarom nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |